1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SAMSUNG I5500 lukossa

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja mattiteppo47, 4/7/11.

1. mattiteppo47

Tykkäykset:
    0
    Eli kyseisessä puhelimessa on mahdollisuus laittaa näytön lukituksen sellainen liukukoodi millä avata. Nyt kävi niin että kaverilla koodi
    unohtui ja nyt puhelin jumissa. ilmoittaa vain että kirjaudu gmail tiliin ja sitä kautta avaa mutta kun kaveri ei ole tehnyt mitään tiliä niin mitä keinoja voisi olla avata puhelin? Koitin sellaista hard rest vaihtoehto et VOL+ VOL- CALL END napit pohjassa mutta tässä
    puhelimessa ei ainakaan tee mitään.

2. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Siis omistaa androidin ja ei oo gmail tiliä, miten ihmeessä sitä ees voi käyttää :) muut saa neuvoa lukituksen purku ohjeet, minä en sitä tee koska en ole varma puhelimen laillisuudesta.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

3. mattiteppo47

Tykkäykset:
    0
    Sanotaan nyt sen verran että puhelimen käyttäjä on varsin nuori ja ei ollut tietoinen että pitää tehdä joku tili, lähinnä musiikkia laittanut
    puhelimeen ja ja puhelimen liittymässä taitaapi olla vielä jopa dataesto. puhelin siis ei ole minun vaan tämän pojan isä pyysi minua katsomaan jos saisin sen vielä toimimaan.

4. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Paina Volume alas + menu näppäintä ja sitten virrat päälle. Pidä volume ja menu painettuna alas.

Pitäs aueta reset valikko josta voi puhelimen avata

5. mattiteppo47

Tykkäykset:
    0
    download tilaan menee tolla komennolla ei reset valikkoon.

6. Von Kreus

Tykkäykset:
    7
  7. eerza

Tykkäykset:
    0
    Yritin arvata kaverin puhelimen liukukoodia ja puhelin meni samanlaiseen tilaan ja kun kokeilin komentoasi niin siinä vain lukee että downloading etä kuinka kauan siinä kestää että se menee reset tilaan??

8. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Sammuta puhelin ja anna kaverisi laittaa googlen tili ja passu luuriin niin johan toimi taas.

Jaa tämä viestiketju