1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Gear ja Galaxy Note 2

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja visku, 30/7/14.

1. visku

visku

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    HTC Desire HD
    Hommasinpa tommosen Gearin ykkösversion kun halvalla sain kuten Sulo Vilen. Kännynä siis Note 2, johon juuri eilen tuli ota:na 4.4.2.-päivitys. Gear pelittää muuten, paitsi:
    - Sää ei toimi
    - Kontaktit eivät lataudu (animaatio pyörii vaan)
    - Loki ei toimi (animaatio vain vilahtaa)

Olin ymmärtänyt että Note 2:n 4.3.-päivitys olisi jo tuonut täyden toimivuuden Gearin kanssa, ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole. Eipä tuosta Gearista ole puhelujen soittamisen kannalta hyötyä ellei kontaktit näy. Onko muilla vastaavia kokemuksia, tai kenties neuvoja? Olen jo pariin kertaan resetoinut Gearin ilman muutoksia toimivuudessa.

2. visku

visku

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    HTC Desire HD
    No niin. KVG ja hommat selviää... Eli Tizen Geariin ja kaikki toimii :)

3. Kapteeni Haddock

Kapteeni Haddock Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+, S5Neo, K Zoom, L1520/930
    Koska Gear ykköselle ole searchin perusteella tehty tätä parempaakaan ketjua niin käytetään tätä. Minulta löytyy otsikon mukainen combo eli Note 2 ja Gear 1.

Ongelmani että se mediaohjain ei tee Spotifylle mitään eikä Samsung Gear App storesta löydy yhtään osumaa sanalla Spotify (!). Onko tilanne tosiaan niin paha ettei Spotifyn kaltaiselle sovellukselle löydy tukea? Jostain arvosteluista olen lukenut että Note3:n kanssa Gear 1:n mediaohjain pitäisi toimia.

Toinen asia on että Telegram viestit eivät tule Geariin vaikka sinne tulee mm. Whatsupit sekä joidenkin NHL-jengien omien sovellusten notifikaatiot. Asensin Columbus Bluejacketsin sovelluksen puhelimeen ja yhtenenä päivänä ihmettelin kun Gear kertoi minulle pelaajakaupoista.

Onko tässä sellainen kikka kolme että se Gear pitää olla päällä ja yhteydessä puhelimeen kun noita sovelluksia asennetaan? Jos ei ole niin se ei tarjoa tukea jälkeenpäin?

Jotenkin vaikea käsittää että Columbus BlueJacketsin sovellus tukisi Gearia mutta Spotify ei.

Ostin juuri muuten myös Sony Smartwatch2:n muille android luureilleni. Vaikka se ei olekkaan läheskään niin viimeistelty kuin Gear 1, niin siinä voi kyllä säätää ihan mitä vain.

Jaa tämä viestiketju