1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung galxy s4 VS LG G2?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja kommari29, 24/1/14.

1. kommari29

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    samsung galaxy ace
    Hetken mietiskelly minkä ostaisin ja kattelu tietoja ja videoita netistä ja tullut siihen tulokseen että jommankumman noista ostaisin. LG:n iso näyttö ja tehokas akku melkein kääntää kelkan lg:n suuntaan. S4 taas olen kokeillut kun perheessä 2 sellaista ja tuntuu erittäin hyvältä käteen ja muutenkin hyvin toimivalta vehkeeltä. Tehoiltaanhan laitteiden pitäisi olla aika samaa tasoa? Tahtoisin siis tietää että kumpi on se "järkevämpi" vaihtoehto? :)

2. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Itse kummatkin omistaneena, voin suositella LG:tä ehdottomasti.
    Parempi näyttö
    Parempi kamera
    Parempi akunkesto
    Mielestäni parempi muotoilu ja käteen istuvuus

3. Arwin Grubel

Arwin Grubel Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1007
    Puhelinmalli:
    Note3 + Gear
    Näyttö, tasapeli. LG:ssä isompi tosin.
    Kamera. LG todella suuri pettymys hämärässä kuvatessa. Esim illalla kotona valot päällä kuvatessa. Hidas ja huono.
    Akkukesto parempi LG:ssä.

Molemmat mulla on ollut.
    Jos nyt ostaisin jommankumman, olisi se Samsung.

4. pume

pume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1881
    Puhelinmalli:
    Vaihtuupi kohtuu usein
    Samsung on jämäkämpi, vaikkei olekaan ns. Unibody rakenteeltaan. Koko on kummassakin suurinpiirtein sama. LG:n kamerassa on potentiaalia, mutta tuo vakiokamerasofta on ihan hanurista. Roottaamalla siitä saa huomattavasti paremman.
    Lg on paaaljon muokattavampi, kuin Samsungin Touchwiz. Omasta mielestäni LG vie tässä kisassa, vaikkei ehkä loppujen lopuksi kovinkaan isolla marginaalilla. Lg:ssä myös huomattavan paljon virkeämpi custom-ROM -scene, jos sille tielle haluaa lähteä.

Jaa tämä viestiketju