Samsung Galaxy Z Fold2

Hedgehog

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
14   0   0
Reaktiopisteet
134
Puhelinmalli
Note 10 Plus
Ite tein pelimies liikkeen, peruin tuon bronssisen tilauksen ja latoin mustan tilaukseen tänään edelleen samalla tarjoushinnalla😂 Ja nyt on jo pakattavana😂
Itse olisin halunnut tehdä tämän saman mutta sitten menee alennus kun kuulun siihen porukkaan joka sai vielä sen alen silloin 1.9 illalla. Mitens jos tilaisin toisen mustana ja sitten myisin tuon pinkin version forumilla pienellä voitolla kun saan sen hyppysiini 25.9 jälkeen.. :unsure:

basic78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
121
Tuntuu että ois porukalla hieman hätä saada foldit hyppysiin🤣. Oon ihan varma että vuoden päästä on jokainen saanut omansa. Ja ehkä useamman kun entiset on myyty pois. Ja sit vielä ostetaan se fold 2 tonnilla uutena kun uus fold 3 on tulossa😂. Ymmärrän kyllä luuriholistina tunteen, pitäs aina hakee suoraan liikkeestä niin säästyis odotuksen angstilta.
Vuoden päästä tulossa on jo fold 3 joka on toivottavasti vesitiivis niin ittekki täällä innossaan odottelee😆

basic78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
121
Itse olisin halunnut tehdä tämän saman mutta sitten menee alennus kun kuulun siihen porukkaan joka sai vielä sen alen silloin 1.9 illalla. Mitens jos tilaisin toisen mustana ja sitten myisin tuon pinkin version forumilla pienellä voitolla kun saan sen hyppysiini 25.9 jälkeen.. :unsure:
Ei noita taideta voitolla myydä😀

Anademus

Puhelinkokemusseikkailija
Palaute - 100%
32   0   0
Reaktiopisteet
4480
Puhelinmalli
Joku lippulaiva
Huutaja heppiä jos saatte koodeja tänään, olisi mukava tietää saavatko laitteita liikkeelle pienistä tietoteknisistä ongelmista huolimatta. Ainakaan tänään tilatuista kuorista ei ole tullut edes tilausvahvistusta vieläkään vaikka Klarna on käsitellyt maksun saman tien.

Anademus

Palaute - 100%
32   0   0
Reaktiopisteet
4480
Puhelinmalli
Joku lippulaiva
Oho 🙂 Tänne tuli DHL:n SMS. Verkkopalvelussa edelleen tila "pelattavana".

Edit. Poistettu kuva jossa linkki, kiitos @tonttu hyvästä huomiosta.

Viimeksi muokattu:

Anademus

Palaute - 100%
32   0   0
Reaktiopisteet
4480
Puhelinmalli
Joku lippulaiva
Mulle tuli kanssa kuoresta jonka tilasin erikseen. Huominen päivän päätteeksi toimitus aika. Samsungilta ei vieläkään tullut tästä vahvistusta 😅
Samsungilta ei ole tullut vieläkään yhden yhtä sähköpostia tilauksen jälkeen tännekään. Vieläköhän firma on pystyssä kun verkkokauppakin takkuilee, tulee Slickwraps mieleen. 😅

Top Bottom