1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galaxy Y ongelma!

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja paDam, 25/12/11.

1. paDam

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsun Galaxy Y
    Sain tossa eilen joululahjaksi Samsung galaxy y puhelimen. Ihan normaalisti pelas ja sit tänää ajattelin lataa samsung marketista pari peliä. Pelit toimi ihan normaalisti mutta kun olin noin 10 min pelannut ja vaihdoin toiseen peliin niin näyttö muuttui yhtäkkiä valkoiseksi.

Odotin hetkin mutta näytölle ei tapahtunut mitään, koitin myös painaa valikkonappia mutta ei tapahtunut mitään. Sen jälkeen suljin puhelimen, ja koitin avata uudestaan, mutta näyttö oli vain valkoinen. Käynnistymisääni kyllä kuului, mutta näytössä ei näkynyt kuin valkoista. Olen myös koittanut ottaa akun ja simin pois mutta ei toimi.. Tämä tapahtui tänään noin klo 10.00 maissa, ja puhelin ei toimi vieläkään.

Kellään tietoa mitä voisin tehdä vai pitääkö viedä takaisin liikkeeseen?

2. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Liikkeeseen vaan.

3. bemu82

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S - Teamhacksung's ICS-port
    Jos näyttö on käynnistyksestä asti valkoinen niin kuuloistasi kyllä kovasti laitteistovialta :(

En ole ihan varma onko tuossa Y-mallissa samati ku esim S: ssä, mut kokeile pääsetkö recoveryyn käynnistämällä puhelin pitämällä vol up+home+power pohjassa ja kun tekstiä ilmestyy (jos ilmestyy) niin päästä irti.
    Näin näkisi voiko ko. vika olla softapohjainen (vaikka eipä se tieto kauheasti auta, jos ei heti itse halua päivitellä puhelinta ei-virallisin keinoin).

Eli kaikenkaikkiaan uskoisin että huolto reissu tulee..kurja juttu uuden puhelimen kanssa :(

Sent from my CM'd SGS

4. paDam

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsun Galaxy Y
    Joo on käynnistyksestä asti valkoinen.. Enkä itse tuolle uskalla mitään päivityksiä alkaa tekee ku en oo mikään ekspertti siinä :D Mutta joo sen haluisin kysyä vielä, että puhelin on pari päivää vanha niin kai takuu tälläsest jutut korvaa? En kuitenkaan ole itse tätä vikaa aiheuttanut ja takuu on voimassa.

5. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1865
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    kyllä korvaa, ja kun laite on alle 7 päivää vanha ni muistaa VAATIA kokonaan uus luuri, koska sen saat.

6. hetahe

Tykkäykset:
    0
    Höpsis.

7. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1865
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    vaan?

Jaa tämä viestiketju