Samsung Galaxy Watch

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
25   0   0
Reaktiopisteet
2617
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Minkäslaiset mittaus systeemit näissä oikein on.
Nämä kellothan näyttää matkan pituuden täysin päin vttua,(sinne jos ne ohjaisikin niin mikäs sen parempi)mutta asiaan.
Olen mitannut lenkkipolunmatkan herevegolla kävellen, ajamalla autolla koska tie kulkee ihan polun vieressä ja matka on kummallakin mittaustavalla 1.3km.
No, annappas olla, Galaxy Watch näyttää tuon matkan 2.2 kilometrinä,
Watch Active kello näyttää tuon saman matkan 1.6km.
Askeleet on noin suurinpiirtein kummallakin samat, mitäs peliä se tämä tämmönen on.
Ei se nyt niin hirmusti haittaa kun tiiän mikä se todellinen matka on mutta saisi ne tämän hintaluokan vehkeet näyttää sen matkan hieman tarkemmin.

miloytyn

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
199
Puhelinmalli
Pixel 4 XL & Galaxy Tab S 10.5
Minkäslaiset mittaus systeemit näissä oikein on.
Nämä kellothan näyttää matkan pituuden täysin päin vttua,(sinne jos ne ohjaisikin niin mikäs sen parempi)mutta asiaan.
Olen mitannut lenkkipolunmatkan herevegolla kävellen, ajamalla autolla koska tie kulkee ihan polun vieressä ja matka on kummallakin mittaustavalla 1.3km.
No, annappas olla, Galaxy Watch näyttää tuon matkan 2.2 kilometrinä,
Watch Active kello näyttää tuon saman matkan 1.6km.
Askeleet on noin suurinpiirtein kummallakin samat, mitäs peliä se tämä tämmönen on.
Ei se nyt niin hirmusti haittaa kun tiiän mikä se todellinen matka on mutta saisi ne tämän hintaluokan vehkeet näyttää sen matkan hieman tarkemmin.
Kyllä minulla Galaxy Watch näyttää matkan hyvin tarkasti oikein. Sama pituus tulee jokaisella kerralla ja täsmää puhelimen ilmoittaman ja Google Mapsista käsin mitattun kanssa.
Onko sinulla estetty GPS:n käyttö kellossa?

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
25   0   0
Reaktiopisteet
2617
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Kyllä minulla Galaxy Watch näyttää matkan hyvin tarkasti oikein. Sama pituus tulee jokaisella kerralla ja täsmää puhelimen ilmoittaman ja Google Mapsista käsin mitattun kanssa.
Onko sinulla estetty GPS:n käyttö kellossa?
Kummassakin kellossa on GPS päällä.
Sen vielä ymmärtäisi jos kumpikin kello mittaisi saman matkan samalla tavalla mutta
Watch mittaa 1.3km matkan 2.2 km ja Active mittaa 1.3km matkan 1.6km.

Viimeksi muokattu:
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Samsung Note 10+ & Huawei Mate 20 Pro
Mulla ainakin Galaxy watch on mitannut matkat hyvin, mutta huomasin healtista et icon x 2018 kuulokkeet olis mitannut myös lenkkejä automaattisesti ja ne on antanu esim 5km lenkille 6,61km. Mitenhän tollasen automaattisen mittauksen sais pois? Ja onks nois kuulokkeis muka joku mittaus systeemi? Ku kellosta oon sen automaattisen ottanu pois ja laitan aina ite päälle, mut en oo tienny et kuulokkeissaki on joku automaattinen mittaus..

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
s10
Itsellä ainakin Spotify söi akun hetkessä tyhjäks vaikka sovellus ei ollut edes päällä. 8 tunnin työpäivän aikana meni akku täydestä tyhjäksi vaikka kello ei ollut edes ranteessa. Sovelluksen poistamisella ongelma korjaantui.
Kiitos! Spotifyhän sitä akkua söi, vaikkei sovellusta käyttänytkään. Taas rokkaillaan 2-3päivää!

Josef

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
62
Puhelinmalli
SGS8, SGS10
Onkos tuo GW:n bluetooth oikeasti noin huono, kokeilin tuota Spotifyä kellossa Galaxy Budsien kanssa, kävellessä kun käsi heilahtaa taaksepäin niin musa pätkäisee joka kerran, eli siis käyttökelvoton. Verrokkina koitin puhelnta (S10) pitää samassa kädessä ja siitä musa budseihin, ei pätki.

miloytyn

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
199
Puhelinmalli
Onkos tuo GW:n bluetooth oikeasti noin huono, kokeilin tuota Spotifyä kellossa Galaxy Budsien kanssa, kävellessä kun käsi heilahtaa taaksepäin niin musa pätkäisee joka kerran, eli siis käyttökelvoton. Verrokkina koitin puhelnta (S10) pitää samassa kädessä ja siitä musa budseihin, ei pätki.
Minulla pysyy yhteys päällä puhelimeen asunnon toisesta nurkasta toiseen matkaa joku 15 metriä ja välissä useampi seinä. Toki musiikin kuuntelu on vähän eri asia.

Josef

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
62
Puhelinmalli
SGS8, SGS10
Kyl se kello pysyy yhteydessä luuriin ko käyn ulkona savuumassa ja yleensä haahuilen tonne talon toiselle puolelle, mut kokeilin One+ Bulletsien kanssa vielä, samalla tavalla musa pätkii kävellessä. Tiedä sit oisko joku häire eli vika kellossa tjsp, pitää kokeilla naisoletetun kellolla vielä kunhan se kotiutuu.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Mulla oli sama ongelma icon x 2018 kuulokkeiden kanssa, mut korjaantui kun kuulokkeet vaihdettiin uusiin. Puhelimen kanssa yhteys pysyi hyvin, kellossa pätki kuvaamallasi tavalla.

Josef

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
62
Puhelinmalli
SGS8, SGS10
No, ehkä mä viskon ton kellon huoltoon varuiks. ei se oikeesti voi olla tollanen.

Viimeksi muokattu:

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
25   0   0
Reaktiopisteet
2617
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Ei kestänyt kauan Mobylifellä kellon huolto, viimeviikon keskiviikkona laitoin menemään ja nyt on takasin tulossa, huomenissa jo.
Mutta, sehän onkin sitten toinen juttu tehtiinko mitään ja jos tehtiin niin mitä ja tuliko kuntoon jos jotakin tehtiin.
GPS mittaili matkaa ihan miten sattui.
Työnkuvaus
Piirikortti ja takakuori vaihdettu. Laitteen ohjelmisto päivitetty uusimpaan versioon ja laitteen muisti palautunut tehdasasetuksille. Toiminta testattu: OK. Huom! Laitteen mittaustulokset ovat viitteellisiä, josta johtuen ajoittaiset virhetulkinnat tuloksissa ovat mahdollisia. Laitteen uudelleenkäynnistys tai tehdassetusten palautus voivat auttaa ajoittaisiin toimintahäiriöihin. Laitevalmistajan rajoitettu takuu ei myöskään vastaa kolmannen osapuolen rannekkeiden tai matkaviestintälaitteiden aiheuttamista vikatiloista tai yhteensopivuusongemista kellon kanssa. Tarvittaessa tulee tarkistaa myös kellon kanssa käytetyn matkaviestintälaitteen asetukset, koska ne saattavat vaikuttaa kellonkin toimintaan.

Viimeksi muokattu:
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
Nokia 7plus
Ei kestänyt kauan Mobylifellä kellon huolto, viimeviikon keskiviikkona laitoin menemään ja nyt on takasin tulossa, huomenissa jo.
Mutta, sehän onkin sitten toinen juttu tehtiinko mitään ja jos tehtiin niin mitä ja tuliko kuntoon jos jotakin tehtiin.
GPS mittaili matkaa ihan miten sattui.
Työnkuvaus
Piirikortti ja takakuori vaihdettu. Laitteen ohjelmisto päivitetty uusimpaan versioon ja laitteen muisti palautunut tehdasasetuksille. Toiminta testattu: OK. Huom! Laitteen mittaustulokset ovat viitteellisiä, josta johtuen ajoittaiset virhetulkinnat tuloksissa ovat mahdollisia. Laitteen uudelleenkäynnistys tai tehdassetusten palautus voivat auttaa ajoittaisiin toimintahäiriöihin. Laitevalmistajan rajoitettu takuu ei myöskään vastaa kolmannen osapuolen rannekkeiden tai matkaviestintälaitteiden aiheuttamista vikatiloista tai yhteensopivuusongemista kellon kanssa. Tarvittaessa tulee tarkistaa myös kellon kanssa käytetyn matkaviestintälaitteen asetukset, koska ne saattavat vaikuttaa kellonkin toimintaan.
Täällä kanssa mittaa eri matkan kuin esim garmin samalla matkalla,luotan vuosien kokemuksella garminin ilmoittamaan matkaan.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
25   0   0
Reaktiopisteet
2617
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Täällä kanssa mittaa eri matkan kuin esim garmin samalla matkalla,luotan vuosien kokemuksella garminin ilmoittamaan matkaan.
Tuo on minulle kyllä uutta tietoa että GPS laitteen mittaustulokset ovat viitteelisiä.
Mikä vtun GPS se sellanen on joka mittailee matkaa miten sattuu, minulla on ollut aina sellainen käsitys että matkan mittaus GPS ei heitä kun korkintaan muutama kymmenen metriä, mutta tämä minun kellon GPS mittaili ihan miten sattui samanmatkan ja todellista mittaa ei ikinä mitannut, aina heittoa oli 30-35% ylöspäin.

Josef

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
62
Puhelinmalli
SGS8, SGS10
Tota omaa GW:tä nyt tos seurannu, ni kyl se jalkasin tai fillaril liikkues on hyvinkin tarkka, juurikin metrien tai korkeintaan kymmenien heitto on ainakin muutaman kilsan lenkeillä.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Ite oon mitannu nyt juoksut myös puhelimella ni watch näyttää 10km matkalla n. 50 metriä enemmän et aika tarkalta vaikuttaisi. Tosin karttaan piirtää et olisin välillä juossut järvessä, mut jalat kuivana oon aina kotiin päässy.

Josef

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
62
Puhelinmalli
SGS8, SGS10
Noh, mulla on autossa gps-pulikka jonka mielestä preeemium-volkkari ajelee tallissa ollessaan muutaman sata metriä joka yö.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
25   0   0
Reaktiopisteet
2617
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Tuota työluetteloa kun katsoo mitä kellolle on tehty, ymmärränkö oikein että näyttöa ja kuorta vaille täysin uusi kello.

miloytyn

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
199
Puhelinmalli
Tuota työluetteloa kun katsoo mitä kellolle on tehty, ymmärränkö oikein että näyttöa ja kuorta vaille täysin uusi kello.
Joo kutakuinkin, eihän noissa lähinnä ole kuin, näyttö, piirikortti, kuoret ja akku.

Top Bottom