Samsung Galaxy Watch

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
533
Joo, ei mitään isompaa muutosta. Fontin koon muuttaminen ei toimi mulla. Näytöllä on todella iso fontti, eikä muutu vaikka muuttaisi kokoa. Nyt ainakin näkee :D Akun keston näkee myöhemmin. Pitääpä ladata heti.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
1936
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Joo, ei mitään isompaa muutosta. Fontin koon muuttaminen ei toimi mulla. Näytöllä on todella iso fontti, eikä muutu vaikka muuttaisi kokoa. Nyt ainakin näkee :D Akun keston näkee myöhemmin. Pitääpä ladata heti.
Jotenkin nyt vaikuttaisi tässä 42mm versiossa että akunkesto olis hieman parantunut.
Nyt on ollut puolitoista vuorokautta latauksesta ja akkua on 47% vielä, kaikki mahdolliset toiminnot päällä, muutama puhelukin kellolla.

slayer665

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
4
Tuliko tämä päivitys jo pari viikkoa sitten S3 malliin? Mielestäni fontti isontunut päivityksen jälkeen ja myös käyttöliittymä erinäköinen.

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
533
Jotenkin nyt vaikuttaisi tässä 42mm versiossa että akunkesto olis hieman parantunut.
Nyt on ollut puolitoista vuorokautta latauksesta ja akkua on 47% vielä, kaikki mahdolliset toiminnot päällä, muutama puhelukin kellolla.
Omasta 46sta en vielä pysty sanomaan onko parantunut vaiko ei. Hyvä jos parannusta tulee edes toiseen.

Superostaja

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
34   0   0
Reaktiopisteet
153
Puhelinmalli
S10+
Askeleita alkoi kertymään päivityksen jälkeen reippaammin. Oltaiskohan nyt likimain oikeassa määrässä, kun aiemmin näytti selkeästi liian vähän. Akun kesto parani mielestäni edellisen vajaan 2 päivän sijaan 3-4 päivään... Arvio siis.

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
533
Ihmettelinkin tänään askelten määrää, kun tuli helposti lähes tavoite määrä pienellä liikkumisella. Ennen päivitystä pääsin helposti jopa 4 päivään akun kulutuksessa. Muutaman kerran arvion mukaan olisi mennyt 5 päivääkin rikki. Saa nähdä mitä nyt näyttää.

miloytyn

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
135
Puhelinmalli
Pixel XL & Galaxy Tab S 10.5
Mitähän tämä kello tekee? Nyt toiseen kertaan tekee tälläistä:unsure:
Näyttäisi olevan firmiksen latausmoodissa. Siihen näyttää pääsevän jos pitää virtanappulaa pohjassa tarpeeksi pitkään, että näyttöön tulee robooting teksti, jonka jälkeen pitää naputtaa virtanappulaa.
Jos menee itsestään, niin sitten firmiksessä lienee jotain ongelmaa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6
Puhelinmalli
S7 edge
Missä tilanteessa tuli? Ihan vaan uudelleenkäynnistyksen yhteydessä vai?
Itsekseen tuli. Taino moottoripyöräilemässä ollu molempina kertoina, mutta en saa kyllä mitenkään kämmenellä painettua nappuloita. Kai kaikki on mahollista.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Iphone 6
One UI päivityksen jälkeen 42mm tyhjensi akun yön aikana 82%:sta nolliin. Liekkö joku bugi, seurataan vielä tilannetta.

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
533
46sen päivityksen ja akun täyteen latauksen jälkeen käytössä ollut 2 päivää ja akkua jäljellä 60%. Tämä on suunnilleen saman verran kuin ennen päivitystä. Eli edelleen ihan hyvä.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Iphone 6
42:n Päivityksen jälkeen jatkuvalla sykkeenmittauksella akku kestää hädintuskin päivän. AOD pois päältä ja uudelleen asennettu pari kertaa.
Tekeekö muilla samaa vai onko mun kello sökö?

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
1936
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
42:n Päivityksen jälkeen jatkuvalla sykkeenmittauksella akku kestää hädintuskin päivän. AOD pois päältä ja uudelleen asennettu pari kertaa.
Tekeekö muilla samaa vai onko mun kello sökö?
Minulla on tuo 42mm ja päivityksen jälkeen kaikki mahdolliset toiminnot päällä, aamu 8 ilta 8 akkua kului 13%.
Kun päivitin kellon, ensilataus sen jälkeen en huomannut paljonkaan eroa mutta nyt kun olen ladannut kaksikertaa täyteen ja antanut olla kellon laturissa muutaman tunnin vaikka on 100% niin nyt näytää että huomattava parannut akun kestoon.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Iphone 6
Minulla on tuo 42mm ja päivityksen jälkeen kaikki mahdolliset toiminnot päällä, aamu 8 ilta 8 akkua kului 13%.
Kun päivitin kellon, ensilataus sen jälkeen en huomannut paljonkaan eroa mutta nyt kun olen ladannut kaksikertaa täyteen ja antanut olla kellon laturissa muutaman tunnin vaikka on 100% niin nyt näytää että huomattava parannut akun kestoon.
Täytyypä koittaa laittaa laturiin yöksi ja kokeilla vielä huomenna. Reilun viikon vanha kello ja ennen päivitystä kesti akku pari päivää. Tänään joutui puottamaan sykkeenmittauksen pois, jotta virta riitti loppupäiväksi. Päivityksen jälkeen tuo myös vei yön aikana (7h) akun lähes täydestä nollaan.

Omppu vielä hetken aikaa kellon kaverina niin oon miettiny voisko sekin olla syy akun kulutukselle?

Top Bottom