Samsung Galaxy Tab S6 käyttökokemukset

WerMic

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
104
Puhelinmalli
Note10+
Toimiiko tuo näppiskuori jokaisessa toimintatilassa, eli ei vain DeXissä. Katselin tubesta jotain arvostelua ja se käytti siinä vain DeXiä, mutta varmaan toimii muutenkin?
Toimii muuallakin kuin DeXissä.

Antoniom

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
500
Puhelinmalli
Note 10
Onkos tässä snapdragon vai exynos? Mulla muut laitteet google mutta tablettina ipsd pro 10.5. Mietinnässä hommata tämä sen korvaajaksi.

Sheriff

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
38   0   0
Reaktiopisteet
20
Puhelinmalli
Note20
Nakkiskannerista pari sanaa. Laite suoraan paketista ja kolme nakkia rekisteröity ja tunnistus moitteetonta. Sitten tuli se edellämainittu päivitys joka tuhosi hienosti toimivan skannerin täysin. Poistin vanhat skannaukset ohjeen mukaisesti, sen jälkeen lukemattomia yrityksiä saada nakit rekisteröityä uudelleen mutta vain yksi onnistui, sekin monen yrityksen jälkeen. Sekään ei tosin avaa näytön lukitusta eikä mitään muutakaan. Jos sormenjäljen rekisteröinti yleensäkin edistyy yhtään niin jossain vaiheessa se jämähtää ja epäonnistuu. Juuri tuli uusi päivitys mutta skanneri edelleen käyttökelvoton. Muuten loistava laite mutta nakkiskanneria ei saada näköjään toimimaan.

Edit.

Boot & wipe cache niin sormenjälkien rekisteröinti onnistuu paremmin ja jopa toimii lukituksen avauksessa...
Tuolla neuvolla (B&w) sain yhden sormen skannattua, hyvä näin, mutta sìihen stoppas. Mikä avuksi?

songbird

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
64
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S7 Edge
Kenelläkään muulla ollut ongelmia akunkeston kanssa Tab S6 LTE kohdalla? Akku näyttää kestävän ihan max tunnin verran esim. Youtuben tai Ruudun katselua kun on ensin ladattu 100%. Tämä ei varmaan liene ihan normaalia? Palautusaikaa olisi vielä jäljellä ja mietin, että voiko tälle akunkestolle tehdä jotain vai vienkö laitteen takaisin...

yamaneko

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
32
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S7
Ei kuulosta normaalilta. Katson välillä iltaisin Netflix yms. useamman tunnin, enkä edes kiinnitä akun käyttöön huomiota (ei taida mennä edes puoleen). Mulla loppuu langattomista kuulokkeista latinki nopeammin. Mulla on tabletissa vielä se akun ikää pidentävä.tjsp. asetus, että lataus on vain 85% asti vaikka siis näyttää että on 100% "täydessä latingissa".

Ai niin, iltaisin kun katselen, ruutu ei ole kovin kirkkaalla, kun näkyy hyvin muutenkin. Olisiko sillä merkitystä.

songbird

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
64
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S7 Edge
Ei kuulosta normaalilta. Katson välillä iltaisin Netflix yms. useamman tunnin, enkä edes kiinnitä akun käyttöön huomiota (ei taida mennä edes puoleen). Mulla loppuu langattomista kuulokkeista latinki nopeammin. Mulla on tabletissa vielä se akun ikää pidentävä.tjsp. asetus, että lataus on vain 85% asti vaikka siis näyttää että on 100% "täydessä latingissa".

Ai niin, iltaisin kun katselen, ruutu ei ole kovin kirkkaalla, kun näkyy hyvin muutenkin. Olisiko sillä merkitystä.
Kiitoksia vastauksesta. Jos sulla kestää akku noinkin kauan niin kyllä tässä minun laitteessani täytyy olla jotain häikkää. Näyttöäkään en pidä kovin kirkkaalla, max 50% maksimista, joten ei pitäisi olla siitäkään kiinni.
Osaako kukaan sanoa, pystyykö akunkestoa parantamaan jotenkin vai onko ainoa vaihtoehto laitteen palautus?

WerMic

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
104
Puhelinmalli
Note10+
Kenelläkään muulla ollut ongelmia akunkeston kanssa Tab S6 LTE kohdalla? Akku näyttää kestävän ihan max tunnin verran esim. Youtuben tai Ruudun katselua kun on ensin ladattu 100%. Tämä ei varmaan liene ihan normaalia? Palautusaikaa olisi vielä jäljellä ja mietin, että voiko tälle akunkestolle tehdä jotain vai vienkö laitteen takaisin...
Ei kuulosta kyllä lähellekään normaalilta. Itse latailen omaa laitetta 1-2 viikon välein, niin en ole ihan niin tarkkaan seuraillut, mutta kyllä se taitaa olla selvästi alle 10% tunnissa, mitä videon katsominen mulla kuluttaa.

Ehdottomasti kannattaa viedä laite huoltoon / palauttaa, jos se on mahdollista.

Top Bottom