1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myydään/Vaihdetaan Samsung Galaxy Tab Active 8 - WiFi + 4G - TKU

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan tabletteja ja tietokoneita', aloittaja paumat, 2/7/15.

1. paumat

Tykkäykset:
    1
    Takuu:
    5/2017 saakka
    Kuitti:
    Ehkä
    Väri:
    Titanium Green
    Kunto:
    Uudenveroinen
    Vaihto:
    iPad Air, iPhone 5S, iPhone 6
    Hintapyyntö:
    450
    Sijainti:
    Turku
    Toimitustavat:
    Nouto, tuonti tai posti
    Myyjän (/ostajan) puhelinnumero?:
    o5o-534632o
    Myydään uudenveroinen vesi- ja pölytiivis Active Tab 8 varustettuna 4G yhteyksin. Käytetty todella vähän. Työtabletti kun enemmän on ja minulla ei oikein ole tällaiselle käyttöä. Tuli minulle vaihdossa uutena ja kuitin olen jo onnistunut johonkin jemmaamaan. Sarjanumerolla kuitenkin takuu toimii ja vähintään sitä on 22kk jäljellä.

Laite ostettu toukokuussa 2015, takuuta siis vuoden 5/2017 saakka. Kaikki hassunhauskat "200e ja tuun tänää hakee" tarjoukset voi unohtaa suosiolla. Tätä ei ole mikään kiire myydä.

Mukaan alkuperäinen paketti latureineen ja kaikkine tarvikkeineen.

Nouto Turusta tai postitus. Postituksessa joko rahat ensin tilille ja kännykkä postiin tai jos postiennakko niin 50e ensin tilille ettei tule persnettoa jos ei haeta postista eikä 700e tablettia ole kiva postissa kahta viikkoa seisottaakkaan.

Avaamisoikeus luonnollisesti postiennakossa.

Vaihto mahdollinen iPad Airiin, iPhone 5S tai iPhone 6. Välirahat sumplitaan tapauskohtaisesti. Vaihdossa pitäisi jäädä "voitolle", eli raha aina paras kauppaväline.

Yhteydenotot yksityiviestillä, iMessagessa, tekstiviestitse tai WhatsAppissa. En yleensä ehdi vastata puhelimeen enkä soita takaisin tuntemattomiin numeroihin.

2. paumat

Tykkäykset:
    1
    Hintaa tarkistettu alaspäin.

Jaa tämä viestiketju