Samsung Galaxy S9 ja S9+ keskustelu

Puheliasko

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
63
Puhelinmalli
Sony XZs, S9, S9+
Minusta tuo kuulostaa ihan järkevältä päivitykseltä. Nyt on tavallaan kaksi ääripäätä hidastetuista videoista tarjolla niin kyllä siihen väliin mahtuu hyvin yksi siltä ja väliltä fps:n osalta.
No joo, sovitaan näin, ei minullla sitä vastaan mitään ole. Ihan kiva nähdä sitten, kun tuo päivitys tänne rantautuu. Tämä ysi+ muuten jäi mulla käteen kun lähdin vaihtamaan note ysiin kasiani. En tykännyt tuosta Notesta, kun se oli lähes identtinen kopio tästä ysistä varustettuna vähän liian suurella näytöllä minulle. Mutta juuri tämä kamera oli perussyy miksi vaihdoin ja olen kyllä ollut tyytyväinen tämän ysin kameraan, etenkin tuo optinen zoomi pelaa ihan hienosti.

fyctice

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
125
Puhelinmalli
Pixel 3 Clearly White
Kauanko pitäisi kestää, että Icon X tarjous tulee members sovellukseen? Puhelin rekattu 3pv sitten.

Mikkou

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
17   0   0
Reaktiopisteet
47
Puhelinmalli
S9
Anteeksi OT, mutta pitääkö IconX tarjoustakin siis jotenkin odotella tuonne Membersiin, eikö se ole siellä valmiina? Lauantaina olisi tarkoitus hakea S9+ kun vielä syyskuun ensimmäisenä päivinä saa Iconit, mutta onnistuuko se sittenkään jos tuollaista viivettä on?

Miten muilla tuon tarjouksen hyödyntäneillä on kuvio toiminut ja kauanko kuulokkeiden saapumisessa on kestänyt?

DNA:lla on kuulema vain tiskinaluskampiksena nyt S9 Plussaan että satku hinnasta poiskun vie minkä vain kapulan vaihdossa, vaikka vanhan Nokialaisen raadon. Ei tarvitse edes toimia vaihtolaitteen, tämä tarjous aikalailla sinetöi orastavan ostopäätöksen. :)

mantis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
195
Puhelinmalli
Note 9
Anteeksi OT, mutta pitääkö IconX tarjoustakin siis jotenkin odotella tuonne Membersiin, eikö se ole siellä valmiina? Lauantaina olisi tarkoitus hakea S9+ kun vielä syyskuun ensimmäisenä päivinä saa Iconit, mutta onnistuuko se sittenkään jos tuollaista viivettä on?

Miten muilla tuon tarjouksen hyödyntäneillä on kuvio toiminut ja kauanko kuulokkeiden saapumisessa on kestänyt?
Se tarjous tulee sinne Membersiin vain S9 & S9+-laitteille. Mulla meni yön yli et ilmesty, siitä kun laitteen otin käyttöön. Tilauksesta n. viikko niin oli Postissa noudettavissa.

Siinä tarjouksessa oli 2.9. asti voimassa kun ostaa luurin ja siitä muistaakseni joku 7 päivää aikaa tilata ne Membersin kautta.

kaBu

- - -
Palaute - 100%
49   0   0
Reaktiopisteet
3741
Puhelinmalli
Google Pixel 3 Not Pink

DNA:lla on kuulema vain tiskinaluskampiksena nyt S9 Plussaan että satku hinnasta poiskun vie minkä vain kapulan vaihdossa, vaikka vanhan Nokialaisen raadon. Ei tarvitse edes toimia vaihtolaitteen, tämä tarjous aikalailla sinetöi orastavan ostopäätöksen. :)

Mul se muistaakseni näkyi ihan siin saman päivän ku käynnisti laitteen. Ja tulikin ihan muutamas päiväs kuulokkeet[emoji106]

Infra

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
63   0   0
Reaktiopisteet
12167
Puhelinmalli
Vaihtelee

Tarjous on hyödynnettävä Samsung Members -sovelluksessa ajalla 30. heinäkuuta – 9. syyskuuta 2018. Tarjous on voimassa kerran asiakasta kohden ja ainoastaan ostoksille, jotka tehdään kampanja-aikana.

Ja tuo itse tarjous loppuu 2.9

andy

Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
5459
Puhelinmalli
S9
Kauanko pitäisi kestää, että Icon X tarjous tulee members sovellukseen? Puhelin rekattu 3pv sitten.
En tiedä mihin hintaan membersissä noita IconX-kuulokkeita tarjotaan mutta 30,- saa ainakin musiikin kuunteluun äänenlaadultaan todella paljon paremmat tulpat jotka myös istuu korvaan paremmin.

fyctice

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
125
Puhelinmalli
Pixel 3 Clearly White
En tiedä mihin hintaan membersissä noita IconX-kuulokkeita tarjotaan mutta 30,- saa ainakin musiikin kuunteluun äänenlaadultaan todella paljon paremmat tulpat jotka myös istuu korvaan paremmin.
Ei mulla mitään oikeeta tarvetta niille ollut.. vaihtoluuri ja mikäli ois saanut niin varalle/myyntiin ne ois mennyt tietenkin. Aika marginaalikamaa noi 100% langattomat on vielä tällä hetkellä. BT kuulokkeista löytyy Sony WH-1000XM2 sekä Jaybirdit urheilua varten :)

Jessica

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
333
Puhelinmalli
iPXs 256/S9
Mul se muistaakseni näkyi ihan siin saman päivän ku käynnisti laitteen. Ja tulikin ihan muutamas päiväs kuulokkeet[emoji106]
Mulla kesti kolmisen päivää ja sitten tarjous oli listassa. Tilasin tiistaina, ens viikolla varmaan tulee.

@andy kaupan päälle tulevat. Eikö vakuuttaneet?

Ja joo, DNA antaa tosiaan tähän 100e alennusta mistä tahansa puhelimesta joka löytyy niiden Phonebank-tietokannasta. Kunnolla ei väliä.

andy

Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
5459
Puhelinmalli
S9
Mulla kesti kolmisen päivää ja sitten tarjous oli listassa. Tilasin tiistaina, ens viikolla varmaan tulee.

@andy kaupan päälle tulevat. Eikö vakuuttaneet?

Ja joo, DNA antaa tosiaan tähän 100e alennusta mistä tahansa puhelimesta joka löytyy niiden Phonebank-tietokannasta. Kunnolla ei väliä.
Mä en ole näissä members-jutuissa oikein messissä ja ostin IconX 2018 -mallin napit ihan täydellä hinnalla kun tulivat myyntiin koska kaikkea on kiva kokeilla :) Jos ne kaupan päälle tulevat niin varmasti kannattaa tarttua tarjoukseen! Mutta ei niillä ainakaan musiikkia voi kuunnella, ehkä hands free nappeina niitä voisi käyttää jos sellaisille on tarvetta.

kaBu

- - -
Palaute - 100%
49   0   0
Reaktiopisteet
3741
Puhelinmalli
Google Pixel 3 Not Pink
Mä en ole näissä members-jutuissa oikein messissä ja ostin IconX 2018 -mallin napit ihan täydellä hinnalla kun tulivat myyntiin koska kaikkea on kiva kokeilla :) Jos ne kaupan päälle tulevat niin varmasti kannattaa tarttua tarjoukseen! Mutta ei niillä ainakaan musiikkia voi kuunnella, ehkä hands free nappeina niitä voisi käyttää jos sellaisille on tarvetta.
Täysin ot. Mut millaista musiikkikokemusta @andy sit odottais? Mun mielestä ajaa aivan täysin asiansa oikeesti bluetooth kuulokkeilla jotka vielä noin pienet.

andy

Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
5459
Puhelinmalli
S9
Täysin ot. Mut millaista musiikkikokemusta @andy sit odottais? Mun mielestä ajaa aivan täysin asiansa oikeesti bluetooth kuulokkeilla jotka vielä noin pienet.
No se millaista 'musiikkikokemusta' kukin meistä kuulokkeilta odottaa on tietysti hyvinkkin subjektiivinen asia. Ja jos Icon äksät on sun mielestä passelit musiikin kuunteluun niin sitten ne on sulle passelit. Mutta jos luurin mukana tulevien tulppien äänenlaatu (siis minun mielestä) hakkaa noiden kikkareiden äänenlaadun 10-0 niin musiikinystävänä johdollisuus ei minua häiritse yhtään. Ehkä äänenlaatu on hyvä jos niitä vertaillaan muihin noin pieniin bt-nappeihin mutta musiikinystävälle ne ei minusta siis sovi ollenkaan. Ja paino siis sanoilla minun mielestä.

anodi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Auttakaapa miestä mäessä! En jostain syystä löytänyt vastausta googlella tähän.

Minulla on samsung S9 ja SD kortti hajosi. Ostin uuden 128gb kortin, mutta miten saan siirrettyä onedriven offline sisällön muistikortille? Ohjelmassa ei ole tällaista asetusta eikä ohjelmaa voi edes poistaa ja asentaa uudestaan.

Saa myös antaa vinkin saako noita hajonneen SD kortin (Samsung evo plus 64gb) tiedostoja mitenkään kortilta pois? Puhelin tai tietokone ei tunnista korttia lainkaan.

Jessica

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
333
Puhelinmalli
iPXs 256/S9
Mulle tuli noi Iconixit S9:n kyljessä ja oon niitä käyttänyt nyt jonkin verran. @Andya komppaan siinä, ettei nuo kovin häikäise musiikin kuuntelussa. Apple airpodit on ihan eri luokkaa ja Bosen korvanapit. Mutta Iconixit menee lenkillä ja salilla ihan ookoo, eli sallittakoon tuotteen olemassaolo [emoji4]

gubbe1

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
0
Onko tosiaan niin, että S9:ssä ei saa kameran kuvanottoääntä pois ilman, että laittaa puhelimen äänettömälle?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
16
Puhelinmalli
samsung galaxy s5
Onko tosiaan niin, että S9:ssä ei saa kameran kuvanottoääntä pois ilman, että laittaa puhelimen äänettömälle?
Järjestelmä äänet pois päältä äänivalikosta. En tiedä mitä muita ääniä siinä häviää kun itselläni ollut käytännössä aina järjestelmä äänet pois.. näin ainakin toimii S7 edgessä..

andy

Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
5459
Puhelinmalli
S9
Järjestelmä äänet pois päältä äänivalikosta. En tiedä mitä muita ääniä siinä häviää kun itselläni ollut käytännössä aina järjestelmä äänet pois.. näin ainakin toimii S7 edgessä..
Kai ne ainakin varoittaa kun akun varaus on vähäinen mutta turhia omasta mielestä myös.

sepik1

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
19
Onko Samsung s9 plus-kamerassa sellaista ominisuutta, että terävöittää kuvia liikaa? Tämä tuntuu vaivaavan monia näitä kalliimmankin pään laitteita.

Puheliasko

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
63
Puhelinmalli
Sony XZs, S9, S9+
Onko Samsung s9 plus-kamerassa sellaista ominisuutta, että terävöittää kuvia liikaa? Tämä tuntuu vaivaavan monia näitä kalliimmankin pään laitteita.
Minusta tämä ei terävöitä hetikään niin paljon kuin aikaisemmin omistamieni puhelinten kamerat, vaan tekee kohtuu realistista jälkeä.

gubbe1

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
0
No näinhän se menikin. Kiitos!

Top Bottom