Samsung Galaxy S9 ja S9+ käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja lartsi, 8/3/18.

1. Puheliasko Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    55
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy A5, Sony XZs, S9+
    Käyttääkö muuten joku minun lisäkseni englanninkielistä Mood sovellusta viestisovelluksena? Huomasin nimittäin eilen sellaisen asian, että muutamat ystävälleni lähetetyt viestit tulivat minulle ystäväni nimellä, mutta väärällä numerolla. Voisiko tämä olla jonkin bugin aiheuttama ongelma tuossa muutoin niin loistavassa Mood sovelluksessa? Harmittaa jos näin on kun olen ostanut siitä jo mainokset poistavan Premium version ja siten rahani olisivat menneet hukkaan?
    :(

2. Emanon

0   0   0

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S8+
    Kokeile Signalia, toimii kuin junan vessa. Tekstarit olen korvannut Signalilla (eli käytän Signalia txt ja mms viestittelyyn)

3. timantti Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    4   0   0

Tykkäykset:
    6
    Toimiiko mikään kaareva lasi näytönsuoja suojakuorien kanssa?
    DNA myymälässä nostivat kädet pystyyn,3 eri merkkiä kokeilivat eli kaikki hyllystä.
    Ei siis ilman suojakuoriakaan istunut!

4. fitnes Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    26   0   0

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy s9+ 256gb

Itse käyttänyt näitä useita eikä mitään ongelmaa suojien kanssa, löytyy myös 9 samanlaisia. Käytin jo s8 aikaan näitä suojien kanssa

Olixar Galaxy S9 Plus EasyFit Case Compatible Glass Screen Protector

5. Nokkeli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    5   0   0

Tykkäykset:
    26
    Puhelinmalli:
    SGS6
    True Calleria toimii täydellisesti!

6. SamSungSung

SamSungSung Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    10   0   0

Tykkäykset:
    90
    Puhelinmalli:
    Samsung Note 9
    Itsellä Note 9, en tiedä onko eroa paljon S9 mallin näytön kaarevuuteen mutta ostin DNAlta Screenor merkkisen suojalasin. Asensivat myymälässä. On pysynyt kiinni ja kosketus toimii vaikka molemmissa reunoissa on ylhäältä alas puolen sentin paksuiset ilmaviivat lasin alla eikä niitä saa pois. Ei mikään nätinnäköinen kylläkään mutta toistaiseksi toimii. Noh, silti tilasin ja odottelen Suojakalvotukun lasia.

7. Yksikkö Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    2   0   0

Tykkäykset:
    31
    Puhelinmalli:
    S7 ja 950 xl

En kyllä käsitä mikä kiima on pilata hieno ja arvokas luuri jollain kalvolla.

8. BorG Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    6   0   0

Tykkäykset:
    207
    Itse sen sanoit, puhelin on hieno ja arvokas. Kaikilla ei ole pakottavaa tarvetta näyttää kuinka hieno ja arvokas puhelin heillä on, vaan yrittävät pitää sen kunnossa ja ehkä jopa saada siitä hyvän hinnan myydessä eteenpäin sitä. Tämä ei nyt siis ollut mitenkään henkilökohtaista, vaan ihan minun oletus asiassa.

Buckley, tuurim and SamSungSung like this.
  9. SamSungSung

SamSungSung Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    10   0   0

Tykkäykset:
    90
    Puhelinmalli:
    Samsung Note 9
    Ei se nyt mitenkään pilalle tuosta mene. Ainoastaan kun näyttö on pimeenä huomaa nuo ilmat lasin alla.

Minulla on jokainen luuri jossain vaiheessa tippunut ainakin kerran kädestä, tämmöisen lasikapulan kanssa ainakin itsellä on pakko suojata molemmat puolet.

10. timantti Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    4   0   0

Tykkäykset:
    6
    Kyl se joo pikkasen nuppiin ottaa jos näyttö paskana. Ennemmin hyvällä suojalla suojaa kuin min. 150eu maksaa näytöstä vakuutukseen..

11. KaZa Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    18   0   0

Tykkäykset:
    233
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone Xs Max kulta
    Vielä offtopic mutta mulla ei ole ollut koskaan näytössä panssarilasia, jos vaihdokissa on sellainen ollut niin aika äkkiä lähtee pois. Reilu 80 puhelinta ollut ja yhdestä on hajonnut näyttö. Muut ovat pysyneet lähes naarmuttomina.

Mutta niin kuin kaikessa, jokainen tavallaan. Joku käyttää, toinen ei. Mulle lasit ei vaan sovi, suojakuoria tulee käytettyä mutta nykyisin vain Dbrandin skiniä.

12. timantti Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    4   0   0

Tykkäykset:
    6
    Ja kun nämä kaarevat näytöt (edge) hajoavat todella helposti! Saattaa pieni kopsahdus riittää,ei tarvitse lainkaan tippua puhelimen:mad:

Jaa tämä viestiketju