Samsung Galaxy S8+/S9 vai Huawei P20 Pro?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Ewelyn, 9/6/18.

1. E

Ewelyn

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 5
    Uuden puhelimen osto olis siis eessä ku vanha luottopuhelin LG Nexus 5 sano nyt sopimuksensa irti. Joten aika kiiruskin alkais siis olla ku ei oo tällä hetkellä toimivaa luuria.
    Pitkään tässä oon kännyköitä yrittäny vertailla ja nyt alkaa päätös heilua noiden kolmen välillä.

Tärkeimpinä kriteereinä siis kamera, koska kuvailen paljon (matkoilla, eri vuodenaikoina jne). Siihen liittyen toinen tärkeä kriteeri kännykässä olis myös se tallennustila. Kaikki muu vaan plussaa siihen päälle (suorituskyky, käyttöjärjestelmä, akku jne)

Eli mikä kännykkä olis järkevintä ostaa? Saa toki perustella, että miksi juuri se. S9 (enkä puhu nyt siitä plussasta vaan ihan "perusmallista") on jonkun verran yli mun suunnitteleman budjetin, mutta otin senki nyt tähän jos jollain on kokemusta vertailla sitä esim. tohon S8+:aan.

Kiitos jo etukäteen kaikille avusta!:)

2. tth78

tth78 Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    28   0   0

Tykkäykset:
    6652
    Puhelinmalli:
    iPhone 7+
    S9 saa halvemmalla uutena kuin p20 pro käytettynä. Power taisi myydä 589 ja gigantti 599. En tiedä kauan nuo hinnat on voimassa.

Mitä testejä olen lukenut niin huihaissa on paras kamera

3. XIII

XIII Omituinen otus

Palaute - 100%
    56   0   0

Tykkäykset:
    1107
    Puhelinmalli:
    Sekakäyttäjä
    Pron saa tällä hetkellä käytettynä 600-650€:lla, joten ääni sille.

4. toivis85

toivis85 Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    23   0   0

Tykkäykset:
    797
    Puhelinmalli:
    Nokia 7 Plus
    Tuo tarjous oli vain hetken voimassa ja on jo päättynyt. Varmaan alkaa lähiaikoina tupsahtelemaan myyntiin vähän käytettyjä ja tietenkin avaamattomia.

Kysymykseen S9 vs P20 Pro... Taitaa olla lähinnä makuasioita mistä tykkää, kannattaa käydä kaupassa hypistelemässä niin saa vähän paremman käsityksen eroista.

5. S

Squit Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    51
    Jos järkeillään S9 ja P20 Pron välillä niin tosiaan parempi mennä liikkeeseen myös hypistelemään. Itse kuvailisin laitteita näin, että S9 on tasaisempi ominaisuuksiltaan, kun taas P20 Pro on epätasaisempi, mutta sieltä löytyy tiettyjä ominaisuuksia jotka on parempia.

S9 sanoisin että on parempi näyttö ja jonkin verran tehokkaampi. Lisäksi videokuvauksessa parempi ja joissakin tapauksissa tasaisempi point and shoot kuvissakin. Sitten löytyy myös 3.5mm liitin ja muistikortti paikka.

P20 Prossa taas jopa 1000 mAh isompi akku ja on myös tupla-SIM. Hämärä kuvaus on omalla tasollaan. Kamerat on kovia paketteja, mutta omanlaisensa tapaus. Jos kamera on tärkein asia (stillejä, ei video kuvaa) ja kiinnostaa säätää PRO modella, niin siinä paras laitos siihen.

6. u

uncontrol Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Sony z1c
    Normi S9 voi unohtaa, ellei kompakti koko ja huono akku kiinnosta sekä plussassa on se toinen linssi. Huaweita ei ainakaan aikasemmin ole kiinnostanut päivitellä vehkeitänsä. Tablettiin tuli yksi päivitys ja se oli siinä ja näin olen muiltakin kuullut, että pariin hassuun jää päivitykset. Ja tämä S9 599e oli toissa viikon ke-to tarjous verkkokaupassa, gigantissa ja powerissa ja nyt hinta on 899e, joten se 999e ei ole tuossa enää mikään ongelma varsinkin kun saa paljon paremman laitteen. Ja on se S9.kin dual-sim.

Jaa tämä viestiketju