Samsung Galaxy S8 / S8+ käyttökokemukset

Submin

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
14
Puhelinmalli
Galaxy S8, Saunalahti
S8 on alkanut kytkemään GPS:ää itsestään päälle useita kertoja päivässä. Olen kokeillut poistaa sijaintioikeudet kaikilta sovelluksilta, mutta se ei tunnu auttavan. Joka kerta tulee myös ärsyttävä kysely siitä että hyväksynkö "Parannetaanko paikannuksen tarkkuutta?" pyynnön Googlelta. Ei ole väliä hyväksynkö vai en, ensi kerralla sitä kysytään joka tapauksessa uudestaan.
GPS menee itsestään päälle vähintäänkin joka kerta kun wlanin kytkee päälle, mutta myös muina aikoina satunnaisesti. Olen mielestäni käynyt läpi kaikki wlan- ja sijaintiasetukset sekä niiden takana piilossa olevat lisäasetukset, mutta en keksi miten tuon saisi pois. Vinkkejä?
Johan tuo selvisi. GPS menee pakotetusti päälle wifin päällekytkennässä mikäli wifi-puhelut on aktiivisena. Erikoinen ominaisuus.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Tammikuun päivitys ladattavissa.

Yu5a

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
97
Puhelinmalli
g flex 2
Jospa tuo uusin päivitys korjaisi nuo pienet ilmoitus ongelmat mitä ilmaantunut mm. whatsappin, tapatalkin, chromecastin ja muiden kanssa..

XDream

Tituloitu
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
198
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Jospa tuo uusin päivitys korjaisi nuo pienet ilmoitus ongelmat mitä ilmaantunut mm. whatsappin, tapatalkin, chromecastin ja muiden kanssa..
Mitä ongelmia niissä on?

Yu5a

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
97
Puhelinmalli
g flex 2
Mitä ongelmia niissä on?
No tapatalkin ilmoituksissa nyt on varmaan aina ongelmia, mutta esim. whatsapp ei aina hälytä viestin saapuessa ja chromecastin kanssa joutunut säätämään, että saa sen näkymään eri apeissa. Kalenteri widgettiin ei päiväykset päivity kun vasta ennen puoltapäivää jne. Tuntunut ihan kun olisi käyttänyt huawein puhelinta..

Päivityksen jälkeen näyttäisi kuitenkin aika hyvältä nuiden osalta. En osaa tarkalleen sanoa missä välissä nuo ongelmat alkoivat, mutta joskus marras joulukuussa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Kuuluuko muilla whatsapp-puhelun hälytys vaikka on täysi mykistys päällä. Piti ottaa whatsapp-asetuksista äänet pois.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Minulla on pieni ongelma kielikurssin kuuntelun kanssa. Se on itse asiassa CDllä mutta haluan kuunnella äänitteitä mm matkalla ollessa joten siirsin ne kännykkään. Ongelmaksi muodostui, että joka ikinen pieni parinkymmenen sekunnin pätkä pitää avata joka kerta erikseen. Jos on pidempi pätkä niin näyttökin sammuu, se pitää herättää jne. Kysymys: miten nämä saa soimaan putkeen?

Juttu on siis Samsungin omat tiedostot, ääni. Aikani kun kokeilin eri vaihtoehtoja, niin kone kysyi lupaa avata Google play. No sai luvan mutta "Salli musiikkitiedostojen käyttö. Myönnä Play Musiikille oikeus toistaa laitteelle tallennettuja tiedostoja." Tämä ilmoitus on toistunut vaikka kuinka eikä kuitenkaan enää mitään kuulu.

Täytyy todeta, että tässä on (liikaa) toimintoja, joista en saa selvää tai ne eivät avaudu intuitiivisesti. Voisiko joku ystävällinen sielu vinkata miten edetä. Kiitos!

Viimeksi muokattu:

bsod

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
489
Puhelinmalli
SGS8
Minulla on pieni ongelma kielikurssin kuuntelun kanssa. Se on itse asiassa CDllä mutta haluan kuunnella äänitteitä mm matkalla ollessa joten siirsin ne kännykkään. Ongelmaksi muodostui, että joka ikinen pieni parinkymmenen sekunnin pätkä pitää avata joka kerta erikseen. Jos on pidempi pätkä niin näyttökin sammuu, se pitää herättää jne. Kysymys: miten nämä saa soimaan putkeen?

Juttu on siis Samsungin omat tiedostot, ääni. Aikani kun kokeilin eri vaihtoehtoja, niin kone kysyi lupaa avata Google play. No sai luvan mutta "Salli musiikkitiedostojen käyttö. Myönnä Play Musiikille oikeus toistaa laitteelle tallennettuja tiedostoja." Tämä ilmoitus on toistunut vaikka kuinka eikä kuitenkaan enää mitään kuulu.

Täytyy todeta, että tässä on (liikaa) toimintoja, joista en saa selvää tai ne eivät avaudu intuitiivisesti. Voisiko joku ystävällinen sielu vinkata miten edetä. Kiitos!
Kaikki pätkät pitää olla samassa kansiossa puhelimessa ja sen jälkeen Samsung Music -soittimella toistaa koko kansion sisällön. Samsung Musicin voi ladata ilmaiseksi Samsungin Galaxy Apps -kaupasta ellei sitä ole puhelimessa jo valmiina. Koko kansion toistaminen pitäisi onnistua muillakin soittimilla, mutta kokeile tuota Samsungin omaa nyt ensin.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Latasin Samsung Musicin ja sillä onnistui toivotulla tavalla! Tosin alkupäänkeskustelut ja sanastot on kaikki tuplana, mutta keksin itse miten poistaa ylimääräiset. (Mistä lie luuri päätellyt että haluan ne tuplana. En tietääkseni ladannut näin eikä ne aiemmin tuplana olleetkaan mutta hällä nyt väliä kun muuten pelaa.)

Kiitos bsod!

ylisähkäri

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
27   0   0
Reaktiopisteet
16
Puhelinmalli
Galaxy S9
Sanokaas missä vika eli mikä asetus muuttunut kun emännän S8 ja Gear S2 älykello temppuilee.
Kännykkä piippailee vähän väliä ilmeisesti kun yhteys katoaa ja palaa, mitään viestiä ei puhelimessa näy.
Verrattu minun S9 ja Gear S3 asetuksiin mutta ei keksitä mistä tuon pimputuksen saisi pois.

huppumies

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
8
Puhelinmalli
S6 Edge, N900
Sanokaas missä vika eli mikä asetus muuttunut kun emännän S8 ja Gear S2 älykello temppuilee.
Kännykkä piippailee vähän väliä ilmeisesti kun yhteys katoaa ja palaa, mitään viestiä ei puhelimessa näy.
Verrattu minun S9 ja Gear S3 asetuksiin mutta ei keksitä mistä tuon pimputuksen saisi pois.
Mulla teki s8+ ja suunnon spartan melkein samaa eli yhteys pätki ja sekä kello että puhelin piipittivät.
Sain huollosta uuden kellon ja piippailu loppui siihen.

Top Bottom