1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galaxy S5 viat ja ongelmat

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja gewaa, 13/1/15.

1. gewaa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    samsung galaxy s5
    Hei! Olen ostanut s5 lähes samana päivänä kun tämä tuli suomeen markkinoihin. Olen vasta nyt kiinnittänyt huomion viime aikoina etukameraan. Puolet näytöstä on mustaa, joka ei lähde pois. Mittasuhteetkin kasvoissa ovat epäsymmetriset. Olen yrittänyt kameran asetuksia myös katsoa, mutta ei auta. Toisen puolen kamera toimii kyllä loistavasti. Kellään samalaista vikaa? Pitääkö viedä huoltoon?

2. ttt89

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    samsung galaxy s5
    Otsikossa kysymys. Miksi aina välillä ihan satunnaiset puhelut eivät hälytä minulla ollenkaan vaan puhelut menevät suoraa vastaajaan? Puhelin huoltoon vai mitä ihmettä??? Operaattorina Telefinland

3. mauno43

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    S5
    Morjes. Minulla 4g verkossa vastaavia ongelmia. 3g verkkoa olen pitänyt päällä juuri edellä mainitusta syystä. Laite vaihtaa ilmeisesti verkkoa puhelun tai viestin tullessa, koska 4g siirtää vain dataa, josta ongelma saattaa johtua. Joku viisaampi voisi kertoa tarkemmin asian. 3g meikäläisellä luotettavin muutenkin kenttien suhteen.

soppakippo tykkää tästä.
  4. bsod

bsod Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    285
    Puhelinmalli:
    SGS7
    Vanha vika, johon on etsitty vastausta viimeiset 10 vuotta, mutta huonolla menestyksellä. Laita foorumin hakuun esim. juuri tuo "suoraan vastaajaan", niin vanhin osuma on vuodelta 2004 :) Ennen vanhaan Nokian symbian-luurissa auttoi muistaakseni, kun pakotti operattorin valinnan automaatista käsiasetukselle. Eli etsi asetuksista mobiiliverkot ja valitset listalta oman operaattorisi (DNA, Saunalahti, Sonera, jne.) Operaattorin pakotuksella on sellainen sivuvaikutus, että ulkomailla puhelin ei löydä verkkoa itse, vaan sama operaattorin valinta pitää tehdä uudestaan.

5. Pultti67

Pultti67

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Tervehdys. Ostin eilen Samsung Galaxy S5 puhelimen ja käyttöön otossa puhelin alkoi ladata Lollipop käyttöjärjestelmää. En asentanut sitä, vaan halusin ottaa selvää uudesta käyttiksestä. Diaknoosi ei ollut postiivinen. Joten nyt tämä Lollipop kummittelee ilmoituksellaa että se on ladattu ja asentaa pitäisi.
    Ei en halua asentaa sitä vaan poistaa tuo lataus puhelimesta. Tässä kohin tarvitsen apuanne... pliiiis jooko. Yhden keinon tiedän millä lataus poistuu on nollata tehdasasetuksille puhelin, mutta jos vain olisi helpompi / kevyempi keino olemassa. Pliiis auttakee jooko :(

Uppista

Viimeksi muokattu: 14/2/15
  6. mauno43

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    S5
    Morjes. Osaisko kukaan arvella mistä johtuu seuraavanlainen ongelma. Elikkäs puhelin S5 alkanut herjaamaan eri ohjelmiin kirjauduttaessa, että tarkista salasana tai käyttäjätunnus, vaikka yritän kuinka monesti ja huolellisesti sen naputella. PC:llä vastaavaan palveluun onnistuu normaalisti, mutta S5 ei päästä kirjautumaan, vaan herjaa vääristä tunnuksista. Kiitos mikäli joku pääsis tästä jyvälle ja vois jelpata.

7. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Jääkö välimerkkiä tunnuksen loppuun? Joskus automaattinen täyttökin tekee sen.

8. mauno43

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    S5
    Ei jää. Otin vielä ennakoivan tekstin syötönkin/täytön pois, kun arvelin sen siitä johtuvan. Pitänee palauttaa tehdas asetukset, jospa se auttaisi.

9. pasim77

Tykkäykset:
    3
    Mikäköhän on kun MMS viesteissä ääkköset tulee ihme koodina; C3, A4, B6 jne.?

10. Tune Vieras

pasim77 tykkää tästä.
  11. Prophet

Tykkäykset:
    0
    Mistähän kiikastaa? Lollipopin asennuksen jälkeen puhelin on tökkinyt ja shealth käynnistyi hyyyyyviiin hitaasti ja muitakin lagaamisia oli. Nollasin laitteen toki päivityksen jälkeen mutta ei apua. No. .otin eilen ja nollasin laitteen jonka jälkeen asensin koko höskän uusiksi. Nyt toimii muuten hyvin mutta kalenteri ei synkkaa enää Facebookin tietoja (syntymäpäiviä) yms. Tilit kohdasta Facebookin tilin hallinnassa kalenterin synkkaus on harmaana ja aina kun koitan tehdä synkkausta niin avautuu facebookin kirjautumisruutu ja tulee ilmoitus "facebookin kertakirjaus sso palveluun ei onnistu" tai jotain tuohon suuntaan. Myöskin Twitter huutaa aika ajoin samaa kertakirjautumisen epäonistumista. Kaikki on kokeiltu ja mikään ei auta? Onko mitään ideaa kellään?? Olen kokeillut kirjautua palveluista ulos mutta samaa huutaa kokoajan. Loppuu ideat.

Edit. Ja galleriaan ei myöskään pysty synkkaan kuvia Facebookista. Sama ongelma...

Viimeksi muokattu: 23/2/15
  12. pasim77

Tykkäykset:
    3
  13. jma78

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S5
    Mistäköhän johtuu kun pari viikkoa vanhassa S5:ssa puhelun jälkeen näytön "herääminen " kestää toisinaan todella kauan? Eli kun puhelimen ottaa pois korvata, näyttö pysyy edelleen mustana. Tosi usein linja pysyy auki ellei vastapuoli lopeta puhelua heti.

14. 373

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sgs5
    Sama homma Alko mulla lollipopin päivityksen jälkeen..

15. Pultti67

Pultti67

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Lollipop hirvittää. Aikas paljo oon lueskellu tikkarin tuoneen ongelmia. Pongasib Samsung kirjotuksen jossa lupailtii korjauksia lollipoppiin. Jokohan sen jälkeen uskaltaa antaa luurille luvan asentaa tikkari alusta. Nyt kiusana kummittelee tuo ilmoitus että käyttis olis asennettavissa ja en osaa poistaa sitä ilmotuspalkista.

16. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6570
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Yleensä se valitus alkaa kun ulkonäkö muuttuu ja ne tutuksi tulleet toiminnot muuttavat toimintaansa jonka jälkeen kaikki tuntuu vaikeelta ja paskalta.

Kim Lindström tykkää tästä.
  17. Kim Lindström

Kim Lindström Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    99
    Puhelinmalli:
    S7
    Näin juuri, ja sit luetaan liikaa juttuja netistä kun ihmiset haukkuu ja rupee itse uskomaan ennenkuin edes testannu. Mulla ainakin parantus tää s5 huomattavasti tuon lollipopin jälkeen. Ei muuta kun asentamaan vaan ja jättää ne nettikeskustelut omaan varjoonsa. Tekee tehdasresetin päivityksen jälkee nii ei oo mitään ongelmia :)

18. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Vaimo vahingossa päivitti kun olin ladannut sen päivityksen. Ei resettejä tehty, enkä ole valituksia kuullut. Ite en ole paljoa testaillut, sään otin pois lukitusnäytöltä. Alunperin meinasin tehdä tehasresetin, ehkä en teekkään ennen seuraavaa päivitystä.

19. Pultti67

Pultti67

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Tota tosiaan. Kaiken maailman hypetyksiä ja moitteita löytyy ja niiden annetaan vaikuttaa joskus liikaakin. Mutta itse olen varauksellisesti suhtautunut tähän lollipoppiin runsaasti moitteita keränneenä versiona. Odottelenkin innolla uutisia tulevista parannuksia.
    Kyllähän laitteiden valmistajat pyrkivät saamaan kehitystä eteenpäin ja maanantain versioita tulee eteen protomalleissa kuitenkin. Eiköhän niistäkin ohi päästä pienellä viilauksella.

20. Pultti67

Pultti67

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Juuh. Tää S 5nen onkin kolmoseen verrattuna jonkin verran uudehko kokemus. Pikkuhiljaa alkaa olla sinut uuden laitteen kanssa. Ei tää ihan paskalta oo viel ainakaa tuntunu.

Infra tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju