1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung galaxy s3 vai iphone 4s

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Hamsu, 23/10/14.

1. Hamsu Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 900
    Hei ,

Kertokaa mielipide ku pitäis väliaikais puhelin ostaa joksikin aikaa. Seuraava kunnon ostos lienee joku samsungin lippulaiva , jos toi alpha runko nyt heille tulee uusiin malleihin tai sonyn z3 tai opo.
    Mutta asiaan. itsellä ei ikinä ole iphonea ollut , mutta olisi kiva kiinostus kokeilla , aijemmin olen omistanu s3 ja tykkään paljon androidin käyttöjärjestelmästä ja sen ominaisuuksista. Kumman te ostaisitte ja perustelut? Hinnat käytettynä lienee noin samaa luokkaa.

2. TSIGA

TSIGA Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    805
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold & Huawei Watch
    Jos S3 on 4G-versio, niin ehdottomasti itse ostaisin sen. Tukee kuitenki LTE-verkkoja ja toimii mielestäni sutjakkaammin Android 4.4:sella kuin 4s iOS 8:lla.

3. erh4be

erh4be Superjäsen

Tykkäykset:
    2709
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Mikset osta OPO:a nyt? Ei se ole hinnalla pilattu. :)

4. Hamsu Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 900
    Ostaisin toki , jos jollain koodia on antaa. Ja tietääkseni ei vielä pelitä niin hyvi? Korjatkaa jos menee ihan huti , mutta mitä oon useemmalta omistajalta kuullu ni boottailee itseään jatkuvasti tai ei lähde edes käyntiin. Ei toki hinnalla pilattu mitä oon speksejä kattonu paras puhelin hinta laatu suhteelta :)

5. Kapteeni Haddock

Kapteeni Haddock Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+, S5Neo, K Zoom, L1520/930
    Jo pelkästään näytön koon takia ottaisin SGS3:n. iLuuri4s:n 3,5 tuumainen on oikeasti nykypäivänä naurettava postimerkki. Jos olet siirtymässä Lumia900:n 4,3 tuumaisesta näytöstä niin loogisinta on mennä ylöspäin Sampan 4,8 tuumaan eikä alaspäin.

Molemmissa on hyvä kamera. Sampan puolesta puhuu se että vanhat laturit sopivat eikä väliaikaisratkaisun takia tarvitse käydä ostamassa jotain biltemasta adaptereja.

Sampassa saa takakuoren ja akun vaihdettua jota itse pidän erinomaisena ominaisuutena.

Olen omistanut molemmat (tai no SGS3:sta sen 3G version).

Jaa tämä viestiketju