1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myyty Samsung Galaxy S3 @ Hämeenlinna **MYYTY**

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja jartsuli, 9/12/13.

1. jartsuli Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    355
    Takuu:
    Ei
    Kuitti:
    Ei
    SIM-lukittu:
    EI
    Kunto:
    Rikkinäinen
    Vaihto:
    saa ehdottaa, WP kiinnostaa
    Hintapyyntö:
    150e + postit
    Sijainti:
    Hämeenlinna
    Toimitustavat:
    F2F, postitus
    Myyjän nimi:
    Jari
    Myyntiin S3 johon itse vaihdettu lasi. Myyn rikkinäisenä, vaikka tällä hetkellä toimiikin moitteetta.
    Luuri tippui ruudulleen kylppärin kivilattialle ja lasi oli siltä sattumalta paskana. Tilasin uuden lasin ja vaihdoin itse. On toiminut siitä asti moitteeta.

Kun odottelin lasin saapumista saksasta niin kerkesinkin ostaa foorumilta 'uuden' S3 tilalle, joten nyt siis tämä korjattu versio myyntiin. Korjauksen jälkeen luuri oli kaverilla lainassa ~2vkoa ja ei valitellut toimivuutta.

Kuvia ko luurista

Hintapyyntiä 150e+postit (saa tarjota)

EDIT, laitetaan mukaan vielä käytetty mutta siistissä kunnossa oleva valkoinen FlipCover

Vaihto, joo saa ehdottaa vapaasti (erityisesti iP4/4s kiinnostaa, ja myös lumiat.. androidia en tarvi) [[väliä maksan tilannekohtaisesti]]

itse suosin F2F kauppoja niin ei tule epäselvyyksiä, mutta voin kyllä postittaakin jolloin haluan maksun etukäteen tilille.

sijainti Hämeenlinna

yhteystiedot, YV
    **MYYTY**

Viimeksi muokattu: 10/12/13
  2. audio46

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Tuleeko kuitti, oheiskamat ja alkuperäinen boksi mukaan?

3. jartsuli Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    355
    Huomenta, kuitti / boxi ei tule mukaan. Koitin etsiä mutta en löytänyt, eli ovat roskissa ilmeisesti. Laturi kyllä löytyy.

Laite on reilu vuosi sitten täältä ostettu ironcobralta vaihtareilla.

*130e posteineen tarjottu YV:llä.*

Löysin kaapista tonkimisella valkoisen flipcoverin tälle laitteelle, joten lisätään se tähän kauppaan mukaan

Viimeksi muokattu: 10/12/13

Jaa tämä viestiketju