1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galaxy S2: Herätyskello toimii satunnaisesti..

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Kameli82, 4/10/11.

1. Kameli82

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S2
    Omituinen juttu. Laitan illalla puhelimen herätyskellon soimaan aamua varten ja tuntuu että se toimii n. joka toinen aamu. Onneksi on oikea kello lisäksi myös herättämässä. Mutta aika ärsyttävä juttu. Laitan siis normaalisti samalla lailla joka ilta puhelimen herätyksen (päivät ovat oikein ja tunti määrä herätykseen on oikein), mutta herätyskello ei soi joka aamu. Kellään samankaltaisia kokemuksia?

2. mle79

Tykkäykset:
    1
    kerrotaan sitten kun olet siirtänyt tämän vikoihin ja ongelmiin :p

3. basic78

Tykkäykset:
    11
    Jep,ehkä foorumin tyhmin vastaus.

4. mle79

Tykkäykset:
    1
  5. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    mle79 on kyllä oikeassa. Näitä tulisi ihan liikaa jos joka ikinen kirjoittelisi näistä uuden ketjun. Itse jo herätyskello ongelman otin esille juurikin eilen tuolla Viat ja ongelmat -ketjussa!

6. basic78

Tykkäykset:
    11
    Huumorintaju olisi kyllä toiminut paremmin jos olisit viisastelusi perään kirjottanut vaikka vastauksen kysymykseen:)

7. apek

apek VIP

Tykkäykset:
    1058
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Ainakin Galaxy S:ssä oli jollakin Android versiolla (oisko ollut 2.3.3) ongelmia herätyskellon kanssa. Kello ei soinut jos oli task managerilla tyhjentänyt RAM-muistin. Kellon kuva kyllä näkyi yläpalkissa, mutta ei se herättänyt. Jos muistin tyhjentämisen jälkeen käytti kellon pois päältä ja takas päälle niin sitten herätti.

En siis tiedä miten S II:lla, mutta voisiko olla samanlaisesta ongelmasta kyse?

8. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Epätodennäköistä koska ite en ole task manageria käyttänyt enkä aiokkaan käyttää, ei siitä mitään huomattavaa hyötyä ole, pikemminkin saattaa olla haittaa. Itse testasin niin ei toimi jos on laturissa ja tullut se "akku täynnä" ilmoitus tai minkälainen nyt olikaan. Ja SGS:ssä oli alkuaikoinaan sama..

9. Quuki

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Samsung NOTE 4 GEAR3 Frontier
    Mulle kävi juuri noin ja kerkesin jo manata ongelmaa. Sitten huomasin että olin vahingossa sieltä herätyskellon asetuksista laittanut sen sointiäänen täysin hiljaiseksi. Ilmeisesti juuri kun olin tehnyt muutoksia niin sormi oli siihen palkkiin osunut. Nyt ei siis enää ongalmia ole ollut. En toki väitä että sinulle olisi niin käynyt. :)

10. EmDzei

EmDzei Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    92
    Puhelinmalli:
    Galaxy S5 (SM-G900F)
    Merkkiääni ja ruutuun ponnahtava "Akku täynnä" -ilmoitus olivat alkuaikoijen Samsung Galaxy S:n ongelma. Vika edellisen kysyjän ongelmaan löytyikin, mutta sitä ei tullut vielä tässä ketjussa esille, että oma luurini pudottaa viikonpäivistä pois herätetyn aamun, mikä on suorastaan rasittavaa eli S, M, T, W, T, F ja S. Syytä tarkistaa tuotakin soittoäänen lisäksi. =)

Jaa tämä viestiketju