Samsung Galaxy S10/S10+/S10e käyttökokemukset

pikatsu

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25
S10 on hiljattain katsomaan auton bluetooth yhteyttä. Pysyy päällö muutaman minuuyin menee poikki ja taas sama.
Oliskohan jokin akun säästö päällä vai mistä voisi johtua? Välillä katkoo myös Airpods yhteyttä

pallex2

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
22
S10 on hiljattain katsomaan auton bluetooth yhteyttä. Pysyy päällö muutaman minuuyin menee poikki ja taas sama.
Oliskohan jokin akun säästö päällä vai mistä voisi johtua? Välillä katkoo myös Airpods yhteyttä
Mulla on chromebookin kanssa samaa ongelmaa, eli pätkii yhteyttä vähän väliä, kun taas s7 kautta toimii ongelmitta.
Sori vähän OT, mutta kuitenkin, varmaan tähän joku ratkaisu löytyy jostain, mietin vain kun tästä ongelmasta kuullut ennenkin.

tomppas

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
11
Asensin juuri S10:iin helmikuun päivityksen.

joonasd

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
70
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S10+
Sama ilmoitus tuli tännekin. Päivityksessä on luultavasti paljon muutakin kuin pelkät tietoturvat kun koko on 316,58 Mt.

Puheliasko

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
86
Puhelinmalli
S10e
Myös tämä pikkuinen S10e sai päivityksen.

andy

Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
8586
Puhelinmalli
S10
whatsapp muuttui puhelimen tumman teeman mukana tummaksi tuon päivityksen jälkeen.

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4793
Puhelinmalli
S10e
whatsapp muuttui puhelimen tumman teeman mukana tummaksi tuon päivityksen jälkeen.
Minulla taas hävisi tumma teema päivityksen myötä :D

Oli siis käytössä Whatsapp Beta jossa tumma teema tuli tammikuussa käyttöön.

Edit. olikin tullut päivitys betaan. Sillä sai tumman teeman takaisin.

Nokkeli

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
38
Puhelinmalli
SGS 10e
Päivitin myös oman S10 ja kappas, vanha vaiva palasi; puhelimen sovellukset ei kestäneet auki. Tätä vatkausta ehkä tunnin verran ja sitten jälleen normi tilassa.
Teki tätä joskus viikkoja sitten, mutta poistelin joitakin turhia sovelluksia umpimähkään ja vaiva poistui.
Tänään ei ainakaan vielä ole tehnyt samaa. Oma whatsupp loistaa ihan yhtä vaaleana vaikka tumma teema puhelimessa ?

Slappy

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
19
Puhelinmalli
Nokia Lumia 920
Ei tullut tuosta päivityksestä, vaan ihan WA-oma päivitys, kun mulla muuttui tummaksi, vaikken vielä ollut laittanut uutta päivitystä puhelimeen.

kerbo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
70   0   0
Reaktiopisteet
987
Puhelinmalli
S10
Päivitystä ladattavissa ainakin s10:lle.

scorps

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
3
Osaatteko neuvoa millä ohjelmalla (mieluiten ilman mainoksia) saisi kameran ottamiin kuviin päivämäärän mukaan?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Samsung s9
Olen arpomassa ostaakko S10e vai S10. Kumpaa suosittelette?

Tykkään enemmän normaalista näytöstä koska näytönsuojakalvot pysyy paremmin paikallaan läpättömän suojakuoren kanssa kun ei ole kaarevia reunoja, panssarilasi ei oikein tunnu minun jutulta. Nykyisessä s9+ kapulassa joutuu aina näytönsuojakalvot leikkelemään niin pieneiksi jottei ne menee kaarevaan reunaan asti.

Eli sikäli kallistuisin S10e suuntaan. Mutta pärjääkö kamera, akku ja muut ominaisuudet S10:lle?

Kuinka kauan joutuu odottelemaan s10-mallien hintojen tippumista kun uudet mallit ilmeisesti julkaistaan huomenna?

Viimeksi muokattu:

Zeni

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
755
Olen arpomassa ostaakko S10e vai S10. Kumpaa suosittelette?

Tykkään enemmän normaalista näytöstä koska näytönsuojakalvot pysyy paremmin paikallaan läpättömän suojakuoren kanssa kun ei ole kaarevia reunoja, panssarilasi ei oikein tunnu minun jutulta. Nykyisessä s9+ kapulassa joutuu aina näytönsuojakalvot leikkelemään niin pieneiksi jottei ne menee kaarevaan reunaan asti.

Eli sikäli kallistuisin S10e suuntaan. Mutta pärjääkö kamera, akku ja muut ominaisuudet S10:lle?

Kuinka kauan joutuu odottelemaan s10-mallien hintojen tippumista kun uudet mallit ilmeisesti julkaistaan huomenna?
Aika hyvin vastasit jo itse itsellesi. Testien mukaan S10e pystyy akkukestoltaan samaan ja jopa hieman parempaan kuin S10. Kamerassa häviät sen 2xzoomin joka IMHO on mielestäni käytännössä turha. Mielipideasioista, mutta mielestäni S10e on mukavamman kokoinen. Sormenjälkilukijan sijaintiin en osaa ottaa kantaa, koska liikkeissä ne varashälytinpiuhat estivät käytännön testaamisen.

Itselläni siis S10 ja otin tämän koska S10e:stä ei ollut yhtä hyvää tarjousta. En usko, että kymppien hinnat noista tarjoushinnoista enää hirveästi tippuu ainakaan hetkeen, mutta ei sitä tietysti koskaan tiedä :)

Nokkeli

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
38
Puhelinmalli
SGS 10e
Mikähän vaiva tälle S10:lle nyt tuli..ei pysy whatsapp auki kun yrittää kirjoittaa..ja fb tekee samaa ja galleria sekä sähköposti..siis avaampa minkä sovelluksen tahansa, puhelin palaa heti alkunäyttöön. Uudelleenkäynnistys ei auttanut..apua tähän? Välillä aiemminkin teki tätä samaa, välillä toimii normisti
Omaa viestiä lainaan, viimeisen päivityksen jälkeen sama ongelma uusiutui. Häiriö ei kuitenkaan kestä kovin kauaa, ehkä noin 10min kerrallaan, mutta tänään jo toisen kerran. Eka kerta sattui somasti kun olisin tarvinnut mapsia, en voinut käyttää kun ei ohjelma pysynyt auki..
Valaiskaahan vähän, jos talletan kaikki esim Samsungin pilveen ja teen tehdasasetusten palautuksen, palautuuko esim yhteystiedot puhelimeen samanlaisina kun ne on pilveen tallennettu? Onhan nämä tietty sim kortilla, muttei samallalailla kun puhelimen muistissa. Vai mihin kannattaisi tallettaa?
Nythän en tiedä, mistä tämä ongelma tulee, joten jos pilvestä otan kaikki asennetut sovellukset takas, voin olla samassa tilanteessa ..olen ärsyyntynyt..
Mikä vattulainen voi aiheuttaa tälläisen ongelman?

Viimeksi muokattu:

_runkelikunkku

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Galaxy S10e
Mikä tuo Whatsapin sovellusversio on millä saa tumman tilan käyttöön? Mulla näyttää 2.20.28 ja ei oo valittavissa teemaa,
eikä päivitystäkään näytä olevan saatavilla.

Top Bottom