• Palvelimen muutostöiden yhteydessä on palautettu eilisaamuinen varmuuskopio eli sen jälkeiset viestit ovat poistuneet.

Samsung Galaxy S10/S10+/S10e käyttökokemukset

kowardi

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
151   0   0
Reaction score
6,002
Phone model
lippulaiva
13h irti laturista, 5h sot ja akkua vielä 45% ?

andy

Rating - 100%
3   0   0
Reaction score
6,638
Phone model
S10
39 tuntia irti laturista, 2:51 sot ja akkua enää 16%. Normi kymppi.

holokki

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
6
S10+ 19 tuntia irti. Sot. 7t 56min. 6% virtaa. Mainio kampe.
Surffailua noin 2t, yle areenaa vajaa 2t, pelailua tunteroinen jne.

Janesky

Aktiivinen jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
19
Phone model
S10e
Jos nyt hetken pitää taukoa säädössä ja käyttää vaan luuria.
Kyllä tykkään tästä S10e.

81345

Simo88

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
5
Toimiikos muilla "Vähennä animaatioita" toiminto ihan normaalisti tuon edelliset apit menun kanssa (vai mikähän tälle nyt oikea termi onkaan)? Muuten käyttäisin mieluusti tuota vähennä animaatioita asetusta, mutta tämä tuntuu jumittavan edellisten appien selaamisen ihan täysin. Eli kun vähennä animaatioita on päällä, liikkuu tuo ohjelmien selaaminen joka swipellä vain yhden apin kerrallaan. Kun tuon asetuksen poistaa käytöstä niin toimii taas normaalisti ja pystyy yhdellä pyyhkäisyllä selaamaan vaikka kaikkien appien läpi halutessaan. Bugi vai ominaisuus?

Tuoppi83

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
23
Phone model
samsung galaxy s5
Toimiikos muilla "Vähennä animaatioita" toiminto ihan normaalisti tuon edelliset apit menun kanssa (vai mikähän tälle nyt oikea termi onkaan)? Muuten käyttäisin mieluusti tuota vähennä animaatioita asetusta, mutta tämä tuntuu jumittavan edellisten appien selaamisen ihan täysin. Eli kun vähennä animaatioita on päällä, liikkuu tuo ohjelmien selaaminen joka swipellä vain yhden apin kerrallaan. Kun tuon asetuksen poistaa käytöstä niin toimii taas normaalisti ja pystyy yhdellä pyyhkäisyllä selaamaan vaikka kaikkien appien läpi halutessaan. Bugi vai ominaisuus?
Huomasin itsekin, että se poistaa sen "rullauksen" kokonaan. Ei kannata sitä laittaa päälle vaan aukaisee kehittäjä asetukset ja laittaa kaikki animaatiot 0.5x (Ikkkuna, Siirtymä ja Animaattori)

Janesky

Aktiivinen jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
19
Phone model
S10e
Osaako joku neuvoa mistä johtuu, Spotify vanhassa ja tässä uudessa puhelimessa. Niin logo näkyy ylhäällä ja häviää hetken kuluttua. Tieto siinä on, että yhdistetään spotifyhyn.
Teki tätä säännöllisesti S7E ja alkoi tekee samaa tässä nyt. Joku bugi ohjelmassa vaan?

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
17
Phone model
HONOR 8
Mä en ymmärrä tätä näytönsuojaamista ym hompöttämistä, että puhelin pitäisi suojata mustaan laatikkoon. Puhelimen valmistajat investoivat isoja määriä rahaa designiin joka vuosi, että ihmiset voivat näyttää kuinka hieno puhelin on.

Toki, suomalaiset ovat Toyota kansaa, että autoliikkeessä isketään heti penkinpäällyset ja kärsitään itse uuden auton omistamisaika siihen asti että seuraavalla käytetyn auton omistajalla olisi hyvä olla.

Oma mielipiteeni on että olen investoinnut kalliiseen kulutushyödykkeeseen ja aion todellakin nauttia siitä sellaisenaan ku se on tarkoitettu. Jos 2 vuoden päästä jälleenmyyntiarvo on pienempi niin mitä sitten.

Suojat ja kondomit. Molemmat tuntuu paremmalta ilman.

Infra

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Rating - 100%
63   0   0
Reaction score
13,727
Phone model
Vaihtelee
Mä en ymmärrä tätä näytönsuojaamista ym hompöttämistä, että puhelin pitäisi suojata mustaan laatikkoon. Puhelimen valmistajat investoivat isoja määriä rahaa designiin joka vuosi, että ihmiset voivat näyttää kuinka hieno puhelin on.

Toki, suomalaiset ovat Toyota kansaa, että autoliikkeessä isketään heti penkinpäällyset ja kärsitään itse uuden auton omistamisaika siihen asti että seuraavalla käytetyn auton omistajalla olisi hyvä olla.

Oma mielipiteeni on että olen investoinnut kalliiseen kulutushyödykkeeseen ja aion todellakin nauttia siitä sellaisenaan ku se on tarkoitettu. Jos 2 vuoden päästä jälleenmyyntiarvo on pienempi niin mitä sitten.

Suojat ja kondomit. Molemmat tuntuu paremmalta ilman.
Mä en ymmärrä tätä jokavuotista hössötystä kuinka jollekin on aina niin ihmeellistä jos joku haluaa suojata kalliin puhelimensa, että voi vuoden päästä myydä sen vielä kohtuulliseen hintaan kun uusi versio on tulossa myyntiin. Sama homma....joka....vuosi.

Nämä nykypuhelimet ovat läsipuikuloita, jotka eivät pysy näpeissä vähänkään kuivemmilla käsillä -> suojakuori.

kukez

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
65
Mä en ymmärrä tätä jokavuotista hössötystä kuinka jollekin on aina niin ihmeellistä jos joku haluaa suojata kalliin puhelimensa, että voi vuoden päästä myydä sen vielä kohtuulliseen hintaan kun uusi versio on tulossa myyntiin. Sama homma....joka....vuosi.

Nämä nykypuhelimet ovat läsipuikuloita, jotka eivät pysy näpeissä vähänkään kuivemmilla käsillä -> suojakuori.
itse taas käytän sitä näytönsuojaa sen takia että näyttö ei heti säry kun se tippuu kädestä tai taskusta kun aika kallista on nykypuhelimeen vaihtaa itse näyttö

Mikelanselo

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
3   0   0
Reaction score
91
Phone model
iPhone Xs
Meikäläinen ei käytä näytönsuojaa ikinä enkä ole koskaan ainakaan vielä puhelinta tiputtanut ja toivottavasti en koskaan tiputakkaan? En myöskään tykkää käyttää suojakuoria muutakuin silloin kun olen töissä tai jos lähden ottamaan miestä väkevämpää? Silloinkin käytössä mahdollisimman kevyt ja vähän kokoon vaikuttava kuori? Ymmärrän siis niitä jotka haluavat suojakuorta käyttää ja myös niitä jotka eivät, kyllähän tää tuntuu kädessä paljaana vaan niin pirun hyvältä?

basic78

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
4   0   0
Reaction score
40
Meikäläinen ei käytä näytönsuojaa ikinä enkä ole koskaan ainakaan vielä puhelinta tiputtanut ja toivottavasti en koskaan tiputakkaan? En myöskään tykkää käyttää suojakuoria muutakuin silloin kun olen töissä tai jos lähden ottamaan miestä väkevämpää? Silloinkin käytössä mahdollisimman kevyt ja vähän kokoon vaikuttava kuori? Ymmärrän siis niitä jotka haluavat suojakuorta käyttää ja myös niitä jotka eivät, kyllähän tää tuntuu kädessä paljaana vaan niin pirun hyvältä?
Kyllä kalvoja voi käyttää muttei sitten itkeä täällä kun ei sormitunnistin toimi.Ja kapuloillahsn on vakuutus,jos näyttö jotenkin kärsii tai hajoaa niin uutta vaan.

Werthe

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
125
Phone model
Galaxy S10+
Mua ei kiinnosta pätkän vertaa puhelimen jälleenmyyntiarvo. Pidän alkuun näytönsuojaa puhelimessa, että ei ketuttais katella jotain isoa naarmua näytöllä vuodenpäivät.

Jotku meistä käyttää puhelinta paikoissa, joissa hiekka pölisee. Drone kuvaukset, wakeboarding ja veneily reissut (hiekkarannat), työmaat, metsästys jne. Ääriesimerkkinä lumilautailu aavikolla pari kk sitten. Tyhjensin laskemisen jälkeen hiekat taskusta, jossa puhelin oli.

Last edited:

Superostaja

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
34   0   0
Reaction score
161
Phone model
S10+

Skini riittää, eikä pilaa designea

qwertty

Aktiivinen jäsen
Rating - 100%
1   0   0
Reaction score
3
Phone model
Iphone ?
miksi s10e ei pariudu
Samsung Gear S3
Galaxy watch piti kellon kautta yhdistään uuteen puhelimeen jotta pariutui puhelimeen. Nollasi kellon asetukset ja haki sitten uuden puhelimen johon yhdisti.

On kyllä mukavan tuntoinen ja kokoinen tämä 10e malli iphone 7+ jälkeen ja akkukin kestää mukavasti. 36h akkuvirralla, sot 4h ja vielä on akkua jäljellä 23%.

Top Bottom