1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galaxy S Relay 4G tuonti Suomeen

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja KrpaJoseph, 28/8/13.

1. KrpaJoseph

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 920, HTC Desire Z
    Moro kaikki!

Olen tässä melkein vuoden päivät omistanut Lumia 920:n, muuten mahtava puhelimena, mutta kaipaan kyllä todella kovasti fyysistä näppäimistöä..

Edellinen puhelimeni oli Desire Z, ja nyt ostinkin väliaikaiseksi kyseisen luurin rootattuna.

Noniin ja asiaan, olen erittäin kiinnostunut tuosta Samsungin Galaxy S Relay 4G puhelimesta.

- Toimiiko puhelin Suomessa? Onko jollakin tästä varmuutta tai parempi, ensikäden tietoa? Ainakin tarvittavat GSM ja HSDPA taajuudet näyttäisi omaavan.

- Tahtoisin kovasti skandit, ja kun katsoo tuota näppäimistön layoutia on se täydellinen skandi-customoinnille. Oikeanpuoleisen mikrofoni-napin ja oikeanpuoleisen shift napin voi huoletta uhrata.
    Miten tämän pystyy tekemään, jollain ohjelmalla?
    Olen aivan keltanokka tämmöisissä asioissa, mutta sellainen impression on että tuon pitäisi olla mahdollista, ainakin Droid-miehet siitä puhuvat paljon.

Liitetyt tiedostot:

JS2 tykkää tästä.
  2. JS2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Jolla + Samsung Galaxy S Relay 4G
    Moro! Hommasin tämän puhelimen unlockattuna Ebaysta, toimii 100% ongelmitta Saunalahden liittymällä, sekä puhelut että netti. Ainoana huonona puolena tässä puhelimessa on se että akunkesto on todella surkea, siksi tilasinkin extended battery coverin (5000 milliampeeria, normaali 1800). Skandeja en ole onnistunut customoimaan, ainakaan toistaiseksi. Olen juuri yrittämässä ladata custom ROMia puhelimeen että pääsisin eroon kaikesta tuosta T-Mobile roskasta mitä puhelin on täynnä.

E:

Mutta täytyy kyllä sanoa Jollaa pari kuukautta käyttäneenä että Androidi ei juurikaan enää maistu :/ onneksi Sailfish portataan tulevaisuudessa Android puhelimille.

E2: Jollaan saa myös tilattua QWERTY Other-Halfin

http://talk.maemo.org/showthread.php?t=91535

Viimeksi muokattu: 9/2/14
  3. wapsi

Tykkäykset:
    0
    Toimiiko tässä luurissa Suomen 3G/900MHz tajuus? Onko kukaan varmistanut/kokeillut? Googlaamalla löytyy hieman ristiriitaisista tietoa: joidenkin lähteiden mukaan tukee em. taajuutta, toisten mukaan taas ei...

4. jazzzman

Tykkäykset:
    0
    900Mhz taajuus ei ainakaan mun t-mobile-versiossa toimi. Eli 3g toimii kaupungissa, muttei maaseudulla.

Jaa tämä viestiketju