1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galaxy S i9000 ja viestit !

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja nabula, 12/8/11.

1. nabula

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S i 9000
    en tiedä onko tälläistä jo kysytty, mutta koko illan olen tuskaillut asian kanssa.. saako mitenkään galaxy 1:seen viestejä normaalisti ? eli ei keskustelumuodossa vaan normaalissa muodossa ? siten että näkyisi luonnokset jnejne. olen samsungin uusi käyttäjä ja hieman hukassa, kun nokiaan olen tottunut :(

2. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Eipä taida saada... ellei sitten jollain appsilla.
    Hetken käyttäneenä oon ite todennu ton keskustelumuodon olevan ihan näppärä.

3. LaBlanca Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    47
    Nimenomaan. Keskustelumuotohan on ainut oikea tapa. Sen erittäin epäkäytännöllisen listaustavan kyllä unohtaa nopeasti, kun vaan hetken käyttää. Kun tuohon keskustelumuotoon tottuu, niin eipä siitä pois enää halua.

4. halcyon

halcyon Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    91
    En kyllä tiedä Androidiin tuollaista ohjelmaa, mutta jos jaksat etsiä, niin tuolta voi selata:

https://market.android.com/search?q=SMS&so=1&c=apps

Kannattaa katsella ohjelmien ruutukaappauksia, jos niistä löytyy sellainen, joka sopii itselle.

5. nabula

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S i 9000
    tottaturisette ! kyllä siihen kai pikku hiljaa tottuu :) hetken vaan aikaa vie..

Jaa tämä viestiketju