1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galaxy S DNA:lta

Keskustelu osiossa 'Hintavihjeet', aloittaja crisse1978, 20/6/10.

1. crisse1978

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Gold
    Pakko se on myöntää että hyvä tarjous tosiaan! Pitäisi aina lukea noi tilausvahvistukset tarkkaan =D
    Siinä lukee:"Kampanja: DNA Into & DNA Kimppa 3000 min/kk dna-dna puheaikaa 31.12.2011 asti". =D =D

Pitääkin hommata vaimolle DNA:n liittymä niin on ilmaiset puhelut puolitoista vuotta, hänelle kun tulee eniten puhuttua silloin kun en kotona ole.
    Laskeskelin juuri tekstarien ja muihin liittymiin soitettavien puheluiden kustannuksia niin ei siitä isoa lisäkustannusta tule kuukausimaksun (0,90 euroa) päälle.

Perza80: Kuuluuko tuohon Samsung Galaxy S:n kuukausimaksuun tosiaankiin DNA Matkanetti 384? Tilausvahvistuksessa ei puhuttu siitä sanaakaan, tilasin siis DNA:n Nettikaupasta ??

2. Perza80

Tykkäykset:
    18
    Oon moneen kertaan laittanut tuon tarjouksen hinnoittelun tänne palstalle, mut en pysty sanomaan onko se jo tullut Nettikaupan puolelle!

DNA Kaupalla näin: 17,95€/kk sis. puhelin ja matkanetti + liitymän kuukausimaksu (esim. Into 0,90€/kk, mut muitaki on saatvilla)

3. Enhancer Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    456
    Nämä puhelimet kun eivät ole sim-lukittuja, niin mikäänhän ei estä tätä tarjousta hyödyntämästä olemassaolevalla liittymällä / kilpailevan operaattorin tarjouksella :).

Jos siis haluaa halvalla Samsung Galaxy S:n, niin lampsii lähimpään DNA:ta myyvään liikeeseen (DNA:n omat kaupat, Gigantti, Tekniset) ja tekee sopimuksen. Maksutavankin voi itse valita, joko 15€/kk + Into 0.90€/kk tai 360€ käteisellä ja Into 0.90€/kk. Jos tämän pöytälaatikkoliittymällä haluaa ostaa, ei mikään estä näin tekemästä. DNA:n kortti pöytälaatikkoon, 24kk päästä liittymäsopimus poikki ja olet juuri saanut Galaxy S:n 360€ (+21.6€ liittymäsopimuksen kuukausimaksuja) hintaan. Sopimuksesta voi kuitenkin karsia 2.95€ matkanetti 384 osuuden pois milloin tahansa, se ei ole määräaikainen sopimus vaan liittymän lisäpalvelu. Vaikka samalla asioinnilla myyjäliikkeessä tai sitten itse netistä / toisella jälleenmyyjällä.

4. Perza80

Tykkäykset:
    18
    Otetaanpa heti uusiksi!!!!

Tuo 2,95€/kk laskutetaan koko 24kk vaikka se onkin lisäpalvelu! Puhelinta ei näin ollen myydä kytkyllä ilman nettikaistaa!

5. hehhesi

Tykkäykset:
    1
    Ite avasin yhden liittymän viime kuussa samaisella 384kbps 2,95e/kk matkanetillä ja kysyin tätä, myyjä sanoi että voi katkaista matkanetin tilaamisen heti kun huvittaa.

6. Hartsa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Elisa
    Kannattaisi lukea koko ketju eikä vain yhtä viestiä, niin kokonaisuus voisi selvitä:

Perza80 viesti 319
    Sulle se maksaa lähemmäs 500€. Mulle tasan 360

Perza80 viesti 328
    Oot siinämielessä tosiaan ihan oikeassa, että jos liittymän ottaa, mutta ei käytä sitä, ni puhelimen hinta on lähemmäs 450€, mutta niille joilla liittymät jo on tai haluaa ne käyttöön ottaa, hinta on 360€, eikä siitä vaan pääse mihinkään.

Perza80 viesti 351
    Hinta ilman sopimusta on tuo 599€.

Tästä oli siis kysymys:
    - Jos ostaa DNAlta UUDEN liittymän kanssa, niin hinta pyörii 450 €:n tietämissä
    - Jos ostaa DNAlta ILMAN liittymää, niin 599 €.
    - Puhelimen saa Saksasta n 500 eurolla ilman mitään kytköksiä

Hintaan 360 euroa saa vain, jos on jo DNAn liittymä, mutta kysyjällä EI ollut.

7. Perza80

Tykkäykset:
    18

Juupa juu!

Galaxy S Tarjous kamppanjassa tuo matkanetti veloitetaan koko 24kk ajan.

8. Perza80

Tykkäykset:
    18

360€ hinta on sama kaikille, joku vaan haluaa laskea liittymän kulut puhelimen hintaa jotku ei!! Ymmrrän tämän siinä tapauksessa, että otta puhelimen ylimääräisellä liittymällä, mutta,j os kilpailutat operaattoria samalla ja saat jopa halvemmalla tuon puhepaketin mikä sulla nyt on, ni miten voit laske puhelimen hintaan myös liittymän kulut?

Tämä teidän laskutapa menee kyllä niin erikoiseksi, että itte kohta kyllästyn koko ketjuun!

9. majuho

Tykkäykset:
    2
    Milloin tuo kampanja tulee Dna:n nettisivuille?

10. Mindraker

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS 3, Lumia 920, iphone 4
    Ajatella, sen puhelimen saa 360e myös, jos vaihtaa liittymänsä DNA:han. Ihan uskomatonta, miten ihmiset eivät tajua yksinkertaisimpiakaan asioita. Keroos mulle: Sulla on eism. saunalahti

vaikka se 19.90 paketti
    matkanetti niiltä 9.80

otat DNA:lta 19.90 paketti
    matkanetti 2.95. Eli puhelinhan on alle 360 sun logiikalla, koska säästät 7e kuukaudessa tuosta matkanetistä. puhelimelle jää hintaa alle 200e!!! + sitten 6kk puoleen hintaan tuosta 19.90 paketista, Galaxy S maksaa sulle 150e noin! aika kova eikö?

11. Perza80

Tykkäykset:
    18
    Juuri näin!

Jotkut haluaa vaan laske kaikki niin pirun vaikeasti :)

12. crisse1978

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Gold
    Kyllähän se siellä on ollut jo pidemmän aikaa jos siis tuota 2,95 tarjousta tarkoitit, linkki on tässä.

13. Hartsa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Elisa
    Sinun ilmoittamiasi hintoja tässä retostellaan, ne kun näyttävät vaihtelevan viesti viestiltä. Kannattaa siis muistaa, mitä on kirjoittanut. Useimmat ihmiset laskevat asioille kokonaiskustannukset (eli sen mikä kukkarosta/tilistä katoaa).

Jos DNA omilla nettisivuillaankin ilmoittaa Samsung Galaxy S:n kohdalla:
    DNA Kimppa -sopimus:
    - DNA Into (avaus 0.00 € + 0.90 €/kk) ja Samsung Galaxy S (19.00 €/kk, 24 kk:n hinta yht. 456.00 €).
    - 24 kk:n määräaikainen sopimus.
    - DNA Kimpan 24 kk:n kulut 477.60 €.
    niin mikä tässä kaikessa on niin vaikeaa? Jos on pakko ostaa liittymä, niin kahden vuoden kokonaiskustannus on tuo. DNA:n laskelmassa puhelimen hinta on 456,00 €. Mikä siitä tekee 360,00 euroa? Missä DNAn sivuilla on mainittu tuo maaginen 360,00 euron hinta?

Siis muille kuin DNAn nykyisille asiakkaille hinta on jossain 450-500 euron välillä, kun on pakko hankkia myös liittymä (riippuen tarjouksesta: kauppa/netti).

Kaikki eivät halua/voi siirtyä DNAn asiakkaiksi syystä tai toisesta (joka sekin on onneksi jokaisen oma valinta).
    Miksi minä siirtyisin DNA:lle? Yhden luurin takia? Ei kannata unta nähdä, mieluummin maksan sen n 500,00 euroa ja käytän olemassaolevaa liittymää, jossa on omat etunsa? Miksi hitossa haluaisin uuden? Miksi viitsisin ilmoitella satoihin paikkoihin uuden puhelinnumeron (se vasta kalliiksi tulee), kun vanha liittymä kuitenkin jää.

Perza80 hyvä, itse aloitit tämän DNAn hypetyksen ja mainostuksen tässä ketjussa, kestä se siis loppuun asti kuin mies.
    Päivitin DNAn ilmoittamia kokonaiskustannuksia, kun he näköjään nostivat hintaa 18,90 € -> 19,90 €.

14. majuho

Tykkäykset:
    2
    Itse ainakin alan olemaan sekaisin noissa hinnoissa. Dna:n sivuilla on Samsung Galaxy S + Dna Into = 19,90€/kk... Eikö se juuri ollut 18,90€?

15. pinkerton

Tykkäykset:
    1
    Tämän hinta näköjään pompsahtanut. DNA:n sivuilla Into-liittymällä 19,90/kk eikä enää mitään mainintaa matkanetin kuulumisesta pakettiin.

16. Liikanen

Tykkäykset:
    0
    dna hinta

oli pakko rekisteröityä ja tulla kommentoimaan tätä DNA:n hinta kysymystä. Itse tilasin perjantaina DNA:n nettikaupasta ja silloin puhelimen+into-liittymän hinta oli 18,90€/kk + matkanetti 2,95€/kk. No lueskelin tätä foorumia sitten perjantai-iltana ja huomasin että joku kertoi että kyseisen paketin saa DNA:n liikkeestä tilattuna 17,90€/kk ja siihen hintaa sisältyy into-liittymä, matkanetti ja puhelin. Lauantaina kävin turtolan citymarketin DNA liikkeessä ja siellä se tarjous odotti. 17,90€/kk No soitin äkkiä DNA:n asiakaspalveluun ja peruin nettitilauksen ja marssin liikkeeseen ja tilasin sieltä kyseiseen hintaan.

17. crisse1978

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Gold
    Kyllä... oli 18,90 joka lukee mulla tilausvahvistuksessa (tilattu 7.6.), mutta näköjään kovan kysynnän vuoksi hinta on noussut.

On se ihme että jos liikkeestä saa hinnalla 17,90/kk, niin Nettikaupassa joutuu maksamaan enemmän.

Luulisi että DNA:lle tulee vähemmän kuluja kun tilaukset tulevat Nettikaupasta suoraan järjestelmään kuin että joku henkilö kirjaa asiakkaan tilauksen järjestelmään (ja tuo henkilö tuskin on mikään vapaaehtoistyöntekijä eli saa palkkaa työstään).

No, hyvähän se on että joku saa provikat työstään kun kaikki ryntäävät DNA kauppaan (itse en viitsisi vaivautua 24 euron tähden ja varsinkin kun olen tilannut jo kesäkuun alussa ennenkuin tiesin tästä).

18. Perza80

Tykkäykset:
    18
    No niin! Perjantaina myymälään tulleen tiedotuksen ja ohjeistuksen pohjalta puhelimen hinta oli

15€/kk Puhelin
    2,95€/kk data
    0.90€/kk liittymän kk maksu alkaen!!

Tämä on se facta hinta millä varauksia lähdettiin tekemään myymälissä ja jolla se varanneille myydään! Tästä on turha enää tingata, koska näin se meni!! Se mikä puhelimen kokonais hinta tulee olemaan riippuu ihan siitä käyttääkö DNA operaattoria ja miten asian haluaa laskea

Nyt kuitenkin tulee tuo murheellinen osuus, jonka moni on jo huomannu! Eli DNA nosti puhelimen hinnan 19€/kk+ liittymä! Tämä on asia jota en itsekkään tiennyt kun vasta äsken töihin tultuani!

Varauksen tehneet saavat puhelimen vielä tuolla alkuperäisellä hinnalla!

19. Perza80

Tykkäykset:
    18
    Tarkoitukseni ei todellakaan ollut spämmätä vaan yksityishenkilöna kertoa kyseisen operaattorin huipputarjouksesta Ihan niinkuin sen olisin yksityishenkilöna liikeestä paperille saanut!

Mutta asiat eivät näköjään aina ole aina niin yksinkertaisia! Minulle tuo hinta on jo aivan selke 360€, koska olen ja aion ollakkin seuraavat 24kk DNA asiakas!

20. tirsa

Tykkäykset:
    0
    Paljon maksaa hinnankorotuksen jälkeen puhelimen ostaminen kertamaksulla? Vrt. aikaisempi 360e.

Jaa tämä viestiketju