1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung galaxy s 2 VS htc desire hd

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Laama98, 7/6/11.

1. Laama98 Vieras

Siinä olisi kaksi luuria joista pitäisi päättää kumpi kapula taskuun :) Lyhyijä ja ytimekkäitä selityksiä kiitos! Ei tarvitse ruveta runoilemaan :)

2. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Ettei kannattaisi laittaa sensation hd:en tilalle, joka "hieman" paremmin kilpailee tuo sampan kanssa. Sensaatiosta löytyy mahtava lukitusruutu ja qHD näyttö. Sensestä ja tw:stä ei sen enempää.

3. Laama98 Vieras

Anteeksi kun unohdin laittaa hintarajan ja että muitakin saa ehdottaa. Hintaraja 500€

4. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Htc desire s ja incredible s varsin päteviä laitteita, eivätkä hirveitä maksa.

5. Laama98 Vieras

Eilis illan sessiot
    Käyn kysyy isältä että ostaisitkos mulle ton incredible s tai sitten ton samsingin? :)
    Isä vastaa: paskoja molemmat! Osta tollanen iPhone 4 niiku mulla! Ettei mee sekasi tilataan sulle vaikka hiilikuitutakakansi ja kultaset bumbercaset!
    Minä vastaqn: no katotaan pittää kätdä tuo sinun puhelin testaa ja niin minä sitä noin 2.5h räpäläsin ja ihan hyvältähän tuo vaikutti niin näihin päädyin

iPhone 4 tai tuo sgs2

6. Link

Link Supermoderaattori

Tykkäykset:
    891
    Puhelinmalli:
    Puhelin
    Mulla on noi molemmat... Itelle tää androidmaailma on viel iha uus, mut ohan täs kivoi juttui mitä ei tohon iphoneen saa... Iphone sit taas on idioottivarma ja mukava käyttää.. Joitain rajotuksii siin on, mut esim sovellusten määrä on huikee... Molemmissa on hyvät puolet, ja kannattaa miettii et mitkä ominaisuudet on sulle tärkeimmät?

edit:
    Androidin hyvät puolet on ainakin muokattavuus ja vapaus, musta toi flashin puute iPhonessa on vieläki ihan käsittämätöntä... Sitä perustellaan sillä, ettei se hidastais selailua, mutta miksei sitä voi toteuttaa niin, kun tässä androidissa on mahdollisuus et "tarvittaessa" saat sen fläshin pyörimään :)

iPhonessa arvostaa taas toimivuutta(ainakin vähemmän bugei ku androideissa :D) ja sulavuutta... Ehkä vähän alkaa olee jo vanhanaikainen toi UI ja jotain widgettejä kaipailis välil... syksyllä tulee varmaa uus iphone ja se ios5, jossa on hyviä uudistuksia... tosin tulee toi ios5 tohon iphone4:ki....

Ja tosiaan niinku Dotzki sano, että HTC Sensation vois olla kokeilemisen arvonen.. ite en oo sitä viel kokeillu, mut se on iha uus ja tarkotettu kilpailemaan sgs2 kanssa... Sun iskän kommentin jättäisin omaan arvoonsa, vai onko se muka kokeillu noita puhelimia edes mitä haukku?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

7. Laama98 Vieras

Periaatteessa on jos hyväksytään se jos liikkeessä on kokeillut niin kyllä ja tottahan se on että androidissa on se flash ja saa ne widgetit, mutta ne widgetithän on tulossa siihen ios 5 ja on mukava kun itellä on iPad ja isällä se iPhone niin ne synkkaa sen meidän iMacin kanssa että kaikki on ihmetelly :) Se android oli tosi hyvä käyttää kun sgs2 kokeilin ja värkkäsin! Ja iphonessa se yksin kertaisuus ja niin halvatun hyvä näyttö!

8. Link

Link Supermoderaattori

Tykkäykset:
    891
    Puhelinmalli:
    Puhelin
    Ios5 tulee widgetit? Tulee vai... Enpä tiennykkää.. No onhan se joo ylimukava se iphone :D mut oon tykänny ku toimii kaikki videot ja muut ku selailee täl sgs2... Toisaalta tässä on kyl rasittavia bugejaki, mihin toivottavasti tulee päivitystä asap :)

Ite kyl en ostais varmaa iphone4, ku uus tulee syksyl...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

9. HateBreeder

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 8
    iPhone 4:ää ei kannata hankkia juuri sen takia, koska syksyllä saisit jo sen uudemman mallin. iPad jos muutenkin sinulla niin tuskinpa hyötyä hommata toistakin Omenaa. ;)

hTC Sensation ja Samsung Galaxy S2 ainoat järkevät muut vaihtoehdot. Noista kahdesta minä(kin) valitsisin Sensationin. Valintaani perustelen paljon paremmalla kuorien laadulla ja jämäkkyydellä, tosin onhan SGSII aika kevyt niiden muovikuorien ansiosta. Nopeudessa ei tuskin kummemmin eroja, mutta päivitettävyys voi olla huonompaa Samsungin leirissä ja taasen hTC päivittää ensimmäisten valmistajien joukossa..

10. Link

Link Supermoderaattori

Tykkäykset:
    891
    Puhelinmalli:
    Puhelin
    Jännä miten toi muovikuori haittaa noin paljon :eek: Se on mun mielestä vähiten huono ominaisuus tossa... Sensationissa kannattaa ottaa sit huomioon toi deathgrip, mistä on juttuu tuol toisesssa ketjussa ja jotkut on ilmotellu et se lämpenee tosi paljon... Lämpenee tehokäytössä toi samppaki.... Ja ainakin mun sgs2 on ollu datan kanssa myös ongelmaa... rasittavaa kun dataa saa kytkee päälle ja pois välillä kun ei data kulje, vaikka palkkeja löytyy... sama homma saa välil rämpätä tota wifiä on - off..... :/

11. HateBreeder

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 8
    No ainakin omasta mielestäni alumiini/tjsp. on paljon parempi kuin semmoinen muovinen. Se muu materiaali kuin muovi tuo enemmän arvon tuntoa ja kestävyyttä, usko pois kyllä se muovi naarmuuntuu helposti SGS:ssä jos taskussakaan kulkee mukana. ;)

Deathgripistä en pahemmin osaa kommentoida ko. laitteen suhteen, mutta onhan tuota kyllä aika monesta muustakin puhelimesta havaittu..

Lämpöongelmia UK:laisilta kuullut ja saa nähdä mistä johtuu ja onko mitään keinoa vähentää sitä..

12. Link

Link Supermoderaattori

Tykkäykset:
    891
    Puhelinmalli:
    Puhelin
    Miks se siellä taskussa naarmuuntuis? Mulla ainaki suht pehmee toi tasku... tiiä sit muitten taskuista ;)

muu materiaali myös kuumenee ja tuntuu ikävältä, siitä voi johtuu noi UK:n valitukset tosta lämpenemisestä jos on just alumiinin kohalla joku prossu mikä lämmittää kättä mukavasti? :D Mut tosiaan lämpenee muutki puhelimet....

Nii, ohan deathgrippiä iphonessaki, siinä se ei oo tosiaan kertaakaa haitannu mun elämää, tiiä sitte miten toi sensationin haittais... en osaa sanoo :/

13. Eemeli82

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Mitä väliä sillä on vaikka se takakansi naarmuuntuu? Se muovinen kansi maksaa alle kymmenen euroa, joten sen voi tarvittaessa uusia vaikka useaankin kertaan. Itse tilasin eBaysta valkoisen takakannen ja vakiokansi on käyttämättämänä säilössä, joten myydessä siinä ei taatusti ole yhtään naarmua. Eikä tuohon valkoiseenkaan mitään isompia naarmuja ole vielä tullut.
    Omaan käteen ei oikein istu noi metalliset köntit. Nyt on työpuhelimena tuo Nokian C6-01 ja siinä kyllä ärsyttää tuo metallin tuntu ja paino. Kokoa puhelimella on huomattavasti vähemmän kuin Galaxy S:llä, mutta silti se painaa selkeästi enemmän. Ja tuo takakansi naarmuuntuu varmasti ihan samalla tavalla kuin Galaxy S:n muovinen. Tuohon pinnoitteeseen/maaliin nimittäin ihan vamasti tulee naarmuja, mutta en nyt äkkiseltään edes löytänyt ebaysta uusia kansia myytävänä.
    Nokian jälkeen tuo Samsung tuntuu kädessä entistäkin paremmalta, enkä minä tuota muoviseksi edes kutsuisi, ennemminkin lasimaiseksi.
    Itse pohdiskelin Galaxy S:n, Iphonen ja muutaman HTC:n mallin välillä ja päädyin tuohon Galaxy S:ään. Nokiat ei oikeastaan edes käynyt mielessä. Iphone nyt putosi aikalailla nopeasti pois, kun en mielellään noihin omppu vermeisiin sekaannu, android tuntui muokattavuutensa puolesta paremmalta, ja HTC:t putosi pois oikeastaan sen takia, että ne oli niin paskan tuntuisia kädessä. Jäljelle jäi tuo Galaxy S ja tyytyväinen olen siihen ollut. Hyvin pitkälti makuasioita nämä puhelimen valinnat.

14. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    koska se tuntuu halvalta ja muoviselta eikä pysy kädessä. Sensation on paljon pienemmän tuntuinen kädessä kuin tuo sgs 2.

15. paha80

Tykkäykset:
    2
    Sensation on pirun ruma, sgs on varmaan nätein android mitä markkinoilta löytyy. Jos siis ulkoasu merkkaa..

Jaa tämä viestiketju