1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung galaxy ongelma

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja verkku, 10/2/10.

1. verkku

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 920
    Eli ite ostin Saksasta Samsung Galaxy i7500 android puhelimen.
    Eli minulla on oikeastaan 2 ongelmaa. Eli eilen asensin ihan levyltä pc suiten, ja sitten ohjelma antaa 2 asemaa, johon puhelin on mukamas asetettu, mutta kun klikaan, että tallenna laitteeseen, niin tulee teksti "aseta laite asemaan (K:) tai asemaan (J:)

Ja toinen ongelma on se, että bluetooth ei toimi. olen koittanut muutamalla eri nokian merkkisellä puhelimella lähettää kappaletta kännykkääni, niin nokian puhelin löytää puhelimeni, mutta sitten kun yhdistää tulee "yhdistäminen laitteeseen ei onnistu"
    vaikka olen laittanut laitteen näkyväksi!

Eli mikä näihin ongelmiin auttaisi??

2. Staga

Tykkäykset:
    0
    Samsung ei ole sanut Galaxyssa BT:tä toimimaan tiedonsiirron kanssa vaikka mainostivat puhelimessa kyseisen toiminnon olevankin eli sen voit unohtaa suosiolla, oli vaan Samsungin kusetusta.

PC-studio taas on läjä bloatwarea jolla ei tee mitään Galaxyn kanssa, jos meinaat biisejä tms siirtää niin luuri kiinni USB-piuhalla, vedät näytön yläreunan tehtäväpalkin alas ja kytket USB-tiedonsiirron päälle, silloin tietokoneen pitäisi nähdä luuri ulkoisena asemana.

3. verkku

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 920
    Ok!
    Sain kappaleet puhelimeen. Kiitoksia paljon avusta!!!

Jaa tämä viestiketju