Samsung Galaxy Note20 ja Note20 Ultra

kerbo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
82   0   0
Reaktiopisteet
1533
Puhelinmalli
Note 20 Ultra SD
En ymmärrä miksi tää on aina yhtä vaikeeta, kuoreenhan se luuri tulee kuitenkin niin eipä se väri sieltä mihinkään näy. Mustaa ei enää viittis, pronssinen kiinnostas sen mattalasin takia ja ihan värinä muutenki erilainen.

Tilaan kaikki eri värit, perkule... 🤷
Juu, aina se hankalaa on valita. Tässä kuitenkin malliksi pronssi (@Asvi lta varastettu kuva) ja valkoinen verhottuna pitakaan :D

20201121_105513.jpg

jacce

Vipahtava
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
352
Puhelinmalli
Samsung
Joo mäkin ostan uuden luurin yleensä siinä uskossa, että kun myyn sen pois ni se olis naarmuton ja hyvin myyvä siksi.
Sen takia itekki lähes aina arvokkaammissa joku suoja on kiinni ollu.

jonze86

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
P9 lite
Mites kun nyt toi t dimension vaatii jotain vahvistusta toimitus osoitteesta siis missä mun nimikin on. Pitää näkyä nimi, osoite, päivämäärä ja ilmeisesti se "virasto" tai taho mikä lähettänyt esim verokortin. Verokortti ei heille kelvannut

Jättiläinen

Jalopeno
Palaute - 100%
95   0   0
Reaktiopisteet
6314
Puhelinmalli
Puhe-elin
Mites kun nyt toi t dimension vaatii jotain vahvistusta toimitus osoitteesta siis missä mun nimikin on. Pitää näkyä nimi, osoite, päivämäärä ja ilmeisesti se "virasto" tai taho mikä lähettänyt esim verokortin. Verokortti ei heille kelvannut
Sähkölasku kelpaa melko monelle 🤔

WerMic

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
148
Puhelinmalli
Note20
Pelkästään sähkölaskusta laitoin tosiaan minäkin kuvan ja se kelpasi heille.

jonze86

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
P9 lite
Hitto ku maksoin jo sähkölaskus ja heitin sen takkaan ja nyt vielä sähköyhtiön nettisivuil päivitys menos🤦 Laitoin kahdesta muusta laskusta kuitin missä pitäs kaikki näkyä. Toivotaan että kelpaa

Edit: kyllä kelpas

Viimeksi muokattu:
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Galasy S9
Moro,

Itsellä kiinnostais päivitellä vanha S9 --> Note 20 Ultraan. Kuitenkin tätä kejtua hiukan selailleenna yllätyin, että suomeenkin toimitetaan Snapdragon mallia (Luulin että on jenkki herkku). Ilmeisesti kuitenkin ihan toimii meidänkin verkoissa? En näissä niin tiedä.

Onko tuo t-dimension ihan legit sivusto? Mites Snapdragon mallin mahdolliset takuuhuollot suomessa. Onko jollain kokemuksia?

Ostohousut jo puoliksi jalassa.

kerbo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
82   0   0
Reaktiopisteet
1533
Puhelinmalli
Note 20 Ultra SD
Moro,

Itsellä kiinnostais päivitellä vanha S9 --> Note 20 Ultraan. Kuitenkin tätä kejtua hiukan selailleenna yllätyin, että suomeenkin toimitetaan Snapdragon mallia (Luulin että on jenkki herkku). Ilmeisesti kuitenkin ihan toimii meidänkin verkoissa? En näissä niin tiedä.

Onko tuo t-dimension ihan legit sivusto? Mites Snapdragon mallin mahdolliset takuuhuollot suomessa. Onko jollain kokemuksia?

Ostohousut jo puoliksi jalassa.
Juu, T-dimension toimittaa Suomeen, muistaa tilata vain saksa/eu sivustolta niin puhelin lähetetään briteistä eikä vielä ennen vuoden vaihdetta tule tulleja/alveja päälle.

Toimii ihan normaalisti meidän verkoissakin. Itsellä Elisa ja hyvin toimii tuolta tilatussa ultrassa. 5g testattu myös Elisalla toimivaksi.

Olen kaksi luuria tuolta jo tilannut eikä ole ongelmia ollut. Jos takuumurhetta tulee, joutuu lähettämään Kiinaan tms. Vuoden takuu näissä on.

Timpaxi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
171   0   0
Reaktiopisteet
3495
Puhelinmalli
Aina joku flagshippi.😬
Tuliko t-dimensionilta luurit avaamattomina? Alkoivat hankalaksi ku vaadin sinetöidyn boksin.. Meinaavat perua koko tilauksen.😳 Sillo ku tilasin Note10+ niin se tuli ainaki sinetissä.

inffy

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
66   0   0
Reaktiopisteet
19370
Puhelinmalli
Pitopeli
Tuliko t-dimensionilta luurit avaamattomina? Alkoivat hankalaksi ku vaadin sinetöidyn boksin.. Meinaavat perua koko tilauksen.😳 Sillo ku tilasin Note10+ niin se tuli ainaki sinetissä.
Eikös ne tee niitä "laitteen tarkastuksia" jonka takia boksi saattaisi olla avattu. Mut tuo firma on kyllä sellainen, että jos vähänkään haluaa jotain "ekstraa" niin se ei onnistu vaan sitten ruvetaan hankalaksi.

Syynä varmaan, että laitteet lähetetään sieltä Aasista ja ohjataan saksaan/britteihin josta sitten lähetetään eteenpäin. Tuskin noilla oikeaa varastoa on tuolla saksassa, josta myös johtuu nuo pitkät toimitus ja lähetysajat.

WerMic

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
148
Puhelinmalli
Note20
Boksi tuli ihan ehjällä sinetillä ainakin mulla.

Fitz-Hume

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
157   0   0
Reaktiopisteet
1799
Puhelinmalli
10
Täältä pistin ensin Elisa laskun kuvaa. Ei sitten riittänyt, joten shopattu kuva ajokortista. Nyt riitti dokumentit ja tilaus eteenpäin.
Katsellaan ny sit:)

Kari Halonen

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
21   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
N9860
Onko tämä T-dimension ainoa paikka mistä väki tilailee noita snäppi versioita.

Itse tilannut tuolta https://www.eglobalcentraleu.com/

S20 Ultran / Note 20 Ultran ja muutamat kellot.

Ei ole tarvinnut lähetellä mitään kopioita sähkölaskuista tai mitään muutakaan todistella.

Normaalisti toimitus on kestänyt 6-8 pv

Note 20 ultrassa myivät ei oota vaikka näytti olevan saldoilla sen tulo kesti sen reilu 2vk

Paypal maksu ja 2vuotta kiina takuun lupaavat alkuperäiselle ostajalle/tilaajalle.

Timpaxi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
171   0   0
Reaktiopisteet
3495
Puhelinmalli
Aina joku flagshippi.😬
Onko tämä T-dimension ainoa paikka mistä väki tilailee noita snäppi versioita.

Itse tilannut tuolta https://www.eglobalcentraleu.com/

S20 Ultran / Note 20 Ultran ja muutamat kellot.

Ei ole tarvinnut lähetellä mitään kopioita sähkölaskuista tai mitään muutakaan todistella.

Normaalisti toimitus on kestänyt 6-8 pv

Note 20 ultrassa myivät ei oota vaikka näytti olevan saldoilla sen tulo kesti sen reilu 2vk

Paypal maksu ja 2vuotta kiina takuun lupaavat alkuperäiselle ostajalle/tilaajalle.
Tuliko avaamattomana sinetit ehjänä? Ja tulee ilmeisesti jostain Euroopasta ettei pamahda tulleja päälle?

jacce

Vipahtava
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
352
Puhelinmalli
Samsung
Ja oliko se snappi. Kun en löytäny sivustosta mainintaa siitä.

Kari Halonen

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
21   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
N9860
Snappi versioita oli kummatkin ja avaamattomat ltk,t molemmissa. Oletan että tulee kiinasta mutta alankomaista lähtee sitten tilaajalle ja seuranta rupee toimimaan.
Ei ole tullut mitään ylimääräisiä maksuja loppulähetys Eu,sta ja itse olen ottanut se kalliimman ja vakuutetun rahdin.
Sivuilla on nytkin snappi note valkoisena 916€

Timpaxi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
171   0   0
Reaktiopisteet
3495
Puhelinmalli
Aina joku flagshippi.😬
Snappi versioita oli kummatkin ja avaamattomat ltk,t molemmissa. Oletan että tulee kiinasta mutta alankomaista lähtee sitten tilaajalle ja seuranta rupee toimimaan.
Ei ole tullut mitään ylimääräisiä maksuja loppulähetys Eu,sta ja itse olen ottanut se kalliimman ja vakuutetun rahdin.
Sivuilla on nytkin snappi note valkoisena 916€
Ja 889€ mustana ja pronssisena.

Top Bottom