Samsung Galaxy Note 8 käyttökokemukset

5

51360

Voin suositella Olixarin ultra thin geeli kuorta.

Istuu jämäkästi paikoillaan eikä haittaa ainakaan whitestone dome glassin käyttöä, hyvin jää tilaa reunoille ja nurkkiin. Eli ei ole vaaraa että nostaisi suojalasia pois.
Ei paljoa lisää kokoa ja sivunapit ovat helposti käytettävissä.
Grippi paranee ja poissa on dbrandin liukkaus[emoji106]
Plussaa vielä hinnasta[emoji5]

Kuvat otettu S8 plussalla hieman hämärässä huoneessa, joten ei niistä oikein selvää saa.
parempi luonnossa...kuten yleensä[emoji16]

Edit: Helpottaa myös sormenjälkilukijan löytämistä.
Ja vielä linkki tuotteeseen

Olixar Ultra-Thin Samsung Galaxy Note 8 Geeli kotelo - 100% Kirkas :: MobileFun Suomi

Viimeksi moderaattorin editoima:

Superexo

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
80
Puhelinmalli
Mate9 pro
No jos nukkumaan mennessä on 3-4% akkua jäljellä, niin ei kai se kovin iso yllätys voi olla, jos aamulla luuri on sammunut. Ja millä se herätys ilman akkua toimisi.
Niin totesin, että unohdin laturiin laittaa illalla. Huawein luurit ainakin sammuttaa itsensä kun on vielä 2% varausta jäljellä joten herätys myös soi. Aivan kuin nokian luuritkin aikanaan

allukai

Jäsen ku jäsen
Palaute - 100%
17   0   0
Reaktiopisteet
7850
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Niin totesin, että unohdin laturiin laittaa illalla. Huaeein luurit ainakin sammuttaa itsensä kun on vielä 2% varausta jäljellä joten herätys myös soi. Aivan kuin nokian luuritkin aikanaan
Juu, ymmärsin kyllä. Mä en ole edes tiennyt tuollaisesta "ominaisuudesta", mutta voisi kuvitella, ettei kaikki noin toimi. Kieltämättä hyvinkin järkevä systeemi.

Terpower

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
66
Kertokaas mulle mistä saa tähän Noteen sen värityskirjan? Kehuskelin lapsille et sellanenki olis, mut en tiedä missä tai pitääkö ladata jostain?

jankaso

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
samsung galaxy note 8
Kertokaas mulle mistä saa tähän Noteen sen värityskirjan? Kehuskelin lapsille et sellanenki olis, mut en tiedä missä tai pitääkö ladata jostain?
Mene samsung kansioon ja sieltä penup sovellukseen

Jessica

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
350
Puhelinmalli
iP11pro 256/S10
Ja nopeiten saat värityskirjan esille, kun lisäät sen s-penin ilmavalikkoon asetuksista. Ja jos lapsilla(kin) menee hermo niiden pikkutarkkojen kuvien värittämisessä, ota se maalipurkkitoiminto käyttöön värikynän sijaan, niin saa värit pysymään ääriviivojen sisällä :)

kerbo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
72   0   0
Reaktiopisteet
1178
Puhelinmalli
S20 Ultra
Täytyy myöntää, että on kyllä hiton hyvä luuri tämä Note 8. Pari kolme päivää ollut nyt käytössä. 6gb ramin huomaa vrt 4gb s8:ssa kun joutuu vaihtelemaan ohjelmia, tämä on vähän nopeampi.

Vähän jo tutustunut youtubesta kynän käyttämiseen, kyllähän sillekin hyviä kikkoja löytyy. Joka päivä kynää olen käyttänyt ja varmasti käytänkin, on kätevä.

Kamera on taattua samsung laatua ja kuvat ovat hyviä.

20171006_221817.jpg

Psaikke

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
14   0   0
Reaktiopisteet
2074
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Fold
Tuo kuva lienee näytön kanssa samassa suhteessa. Saako kameralla siis ihan full screen kuvia?

Buckley

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
50   0   0
Reaktiopisteet
324
Puhelinmalli
Täytyy myöntää, että on kyllä hiton hyvä luuri tämä Note 8. Pari kolme päivää ollut nyt käytössä. 6gb ramin huomaa vrt 4gb s8:ssa kun joutuu vaihtelemaan ohjelmia, tämä on vähän nopeampi.

Vähän jo tutustunut youtubesta kynän käyttämiseen, kyllähän sillekin hyviä kikkoja löytyy. Joka päivä kynää olen käyttänyt ja varmasti käytänkin, on kätevä.

Kamera on taattua samsung laatua ja kuvat ovat hyviä.

Katso liite 56139
Olet siis siirtynyt S8--≥Noteen? Miten kokoeroon tottuu, onko mitään ongelmia tms.tullut vastaan? Olen kans harkinnut siirtymistä mutta hieman toi koko arveluttaa, mietin että mahtuuko se työtakin taskuun(S8+vielä mahtui). Ja lasikalvohan siihen pitäisi ehdottomasti saada.

Weichmann

Mainosvapaa jäsen
Palaute - 100%
62   0   0
Reaktiopisteet
209
Puhelinmalli
erittäin vaihtuvainen :)
Olet siis siirtynyt S8--≥Noteen? Miten kokoeroon tottuu, onko mitään ongelmia tms.tullut vastaan? Olen kans harkinnut siirtymistä mutta hieman toi koko arveluttaa, mietin että mahtuuko se työtakin taskuun(S8+vielä mahtui). Ja lasikalvohan siihen pitäisi ehdottomasti saada.
Mene vaan hakemaan se Note:D. Mä vaihdoin kans S8+-> Note 8 ja sitä 3mm pituuden kokoeroa et juurikaan huomaa. Erittäin passeli ainakin oman käpälään.

Viimeksi muokattu:

kerbo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
72   0   0
Reaktiopisteet
1178
Puhelinmalli
S20 Ultra
Hyvin tottuu tai eipä siihen juuri tottumista tarvittu ;) ihan yhtä hyvin sopii lapaan niin kuin S8 plussa.

Jessica

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
350
Puhelinmalli
iP11pro 256/S10
Mä siirryin perus-S8:sta Noteen ja on koossa iso ero. Mutta nyt kun otan S8 käteen, se tuntuu hassun malliselta ja pieneltä. Note on loistavan kokoinen mutta kyllä sen kanssa välillä vähän pulassa on kun sitä vaikka farkkujen taskuun yrittää laittaa. En silti vaihtaisi takaisin missään tapauksessa.

Buckley

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
50   0   0
Reaktiopisteet
324
Puhelinmalli
Kiitos kommenteista, kuume nousee!

Kameraa paljon kehuttu mutta tämä KevintheTechNinjan postaama kuvapari ei kyllä hyvältä näytä. Vai onko iP8:ssa tosiaan noin paljon parempi kamera? Ainakin mun silmään ylempi kuva on todella paljon parempi.

Katso käyttäjän @TechNinjaSpeaks twiitti:

Viimeksi moderaattorin editoima:
Top Bottom