1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galaxy Note 2 viat ja ongelmat

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Fidelio, 8/11/12.

1. Fidelio

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire S
    Päätin nyt perustaa tällaisen ketjun. Omassa laitteessani näitä mystisiä uudelleen boottailuja. Ihan vakio luuri ( ei rootattu ). Task killerit poistettu, muistikortti alustettu, tehdas resetti tehty muutaman kerran. Silti boottailee ja välillä näppis menee junturaan, kuten heti resetin jälkeen, kuten eilen kun olin syöttämässä gmail tiliäni laitteeseen. Ei kai se muu auta, kun viedä kapula huoltoon. Harmittaa, kun muuten hyvä laite.

2. amdnow

amdnow Supermoderaattori

Tykkäykset:
    6016
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    Niin no, toi on aivan selkeä huoltokeikka.
    Maanantaikappale.

3. Fidelio

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire S
    No, niin. Nyt on luuri viety huoltoon. Elisan myyjällä oli sananlainen vika ollut omassa laitteessaan. Kuulemma virtanäppäin ollut viallinen ja aiheuttanut näitä boottailuita. Oli saanut uuden laitteen. Odotetaan tuomiota. Varmaan 2-4 vk päästä oon viisaampi. On tää kummallista taas vanhalla desire s:ä käyttää :) tuntuu kun näpyttelis postimerkkiä :D

4. Acee

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Note 2
    Halleluja, mukava kuulla, että muillakin on sama ongelma. Eka luulin että oli viallinen sim. Huomenna verkkokauppa.comiin huoltoon.

E: Taino, eihän se mukava ole, että ongelmia on...

5. P37R0

P37R0 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Nexus 6p
    Itellä buuttaili kanssa. Sain vaihettua suoraab uuden mutta tässä uudessa käyttää nytten että värit menee viturallee ku pikkasenkaan källistaa näyttöä. Suoraa näyttää vihertävältä ja vähän lilahtavat värit kun kallistelee. Mietin että oiskohan ominaisuus .. mutta ei kyllä omaan silmään eukon luurissa samalta näyttäny...

E: valkosissa ja harmaissa osissa huomee selviten.. esim näppäimistön tausta... nuuskikaa josko tää on joku mahollinen ominaisuus :Dd

6. thehulk

thehulk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    130
    Puhelinmalli:
    Samsung Area 52 Radio edition
    NO toi buuttailu tuntuu olevan joka toisen Androidin ominaisuus ja varsinkin vielä Samsungien. Valitse mikä tähansa ketju, niin samaa ominaisuutta. Toista on Windows luureilla jotka toimii kuin junan vessa.

7. Acee

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Note 2
    P37R0 taisit olla "onnekas" ja sait toisenkin maanataikappaleen. Omassa luurissa katselukulma on todella laaja, eikä värit oikeestaan milloinkaan muutu.

thehulk, vaihdoin wp7:sta juuri buuttailun takia. Tais kylläkin olla sim-kortti joka sekos, koska luuri toimii uudella omistajalla normaalisti...

E: Te, joilla puhelin buuttaillut itekseen, niin onko puhelin buuttaillut kuinka usein/kuinka monta krt päivässä? Onko puhelin ollut silloin taskussa vai pöydällä? Ja miten huolto toiminut, heti uusi puhelin vai luuri huoltoon?

8. jhietala

jhietala Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1800
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Mä en saa enää omaan Noteen OTA-päivityksiä. Herjaa aina vaan "Laitetta muutettu. Ohjelmistopäivityksiä ei saatavilla." ja en ole rootannu tai muutakaan. Tuo "vika" tuli puhelimen oston jälkeen kun se tarjosi yks aamu päivitystä ja siirsin pelkästään sitä tapahtuvaksi 3h myöhemmin. On resetoitu ohjelmallisesti Asetuksista kerran, ei vaikutusta.

9. Fidelio

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire S
    Mulla se teki tota vaikka olis ollu pyödällä tai kädessä, eikä sormi lähelläkään virtanäppäintä. Taskubooteista en tiedä. Ihan satunnaisesti teki sitä n. 3-5 krt / vrk? Huollon toimivuudesta ei kokemuksia. Eka Sampan puhelin mulla. Htc pötkötti kuukauden ja kolme päivää huollos tossa reilu vuos sitten, mut on eri lafka joka Samppaa huoltaa. Näytössä ei mulla mitään vikaa. Kaipa näitä vikoja tulee luuriin kun luuriin, vaikka olis miten " jeesusluuri". Paskaa mäihää, ei muuta.

10. P37R0

P37R0 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Nexus 6p
    Ilmeisesti.. nyt vaab paha epäily että sielä on viallisilla näytöillä useampikin tai joki erä :D tänää pitäis käydä juttelemassa myymäläpäällikön kanssa kun eivät toista vaihtoa uskaltaneet myyjät tehdä vaikka 1 3:sta myyjästä vian huomasi... jos ei niin täytynee samsungilta asiaa tiedustella...

11. Acee

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Note 2
    Ok, mulla saattaa sitten olla ongelmana, että taskussa onnistun painamaan puhelimen pois päältä. Tänään koitan pitää luurin laukussa. Saa nähä auttaako.

E: Kyllähän se auttoi! Ei buutannu tänään kertaakaan. Täytyy laittaa virtanapin viereen vähän sugrua (googlatkaa), niin tulee puhelimesta taas taskukelpoinen.

12. shitbreak

Tykkäykset:
    0
    Satutteko tietämään että paljon toi näytön vaihtaminen maksaa? Perkule kun piti viikonlopun humuissa mennä pudottaan puhelin ja näyttö hieman säröillä!

13. Enhancer Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    456
    Windows Phone ja dna :D on sulla jutut.

14. Saapas

Tykkäykset:
    0
    Hieman hölmö "vika" mutta en löydä oikeeta valikkoa!
    Mulla on apex pro launcher käytössä ja puhelimen vasemmassa laidassa on sininen "kynsi",
    jota painamalla aukeaa sivuvalikko josta saa joitakin sovelluksia avattua.
    Miten ton valikon saa pois käytöstä?

15. Acee

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Note 2
    Mulla ei oo hard resetin jälkeen tullu sitä (en kyllä sitä varten tehny resettiä). Vaikuttais silti olevan käyttikseen sidottu juttu, custom romeista en tiedä.

16. tomiid4

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iphone4
    Siitä kynnestä voi valita sovelluksen jaetulle ruudulle, eli vedät sovelluksen ruudun ylä, tai alareunaan ja voit käyttää kahta ohjelmaa samalla ruudulla. Lähtee pois ja kytkeytyy uudestaan päälle kun pidät takaisin nappia muutaman sekunnin pohjassa.

17. Maexxna

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 2
    Mikähän mahtaa olla vikana kun melkein joka kerta kun soittaa vähänkin pidempiä puheluja (yli 5min) tuppaa aina katkaisemaan linjat? tai ei suoranaisesti katkaise, vaan menee mykäksi.. näytöllä näkyy kun "puhelunkesto"-aika vaan kuluu ja mukamas puhelu jatkuu normaalisti mutta mitään ei kuulu.. onko kenelläkään ollut vastaavaa? ja toinen juttu, osaako joku neuvoa miten saan nettiyhteyden pysymään auki puhelun aikanakin, kun jatkuvasti katkaisee.. ja dataverkkovierailu on päällä. Kolmas juttu vielä noista mms asetuksista, mitähän hittoa olen säheltänyt kun en saa niitäkään toimimaan, kaikki tiedot oon mielestäni oikein näppäilly mut ei vaan toimi, en saa mitenkään laitettua niitä "päälle"... kun saunalahti internet kohal on se vihreä pallukka niin saunalahti mms kohdal ei mitään, eikä siihen mitään saakkaan...

18. kerbo

kerbo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    403
    Puhelinmalli:
    Pixel XL
    3g tai hspa voi olla puheluiden kanssa samaan aikaan päällä, mutta jos et ole 3g alueella, gprs ja edge eivät pysty olemaan samaan aikaan puheluiden kanssa päällä. Eli siis 3g verkko tukee puheluiden ja datan saman aikaista käyttöä.

19. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
  20. late1981

Tykkäykset:
    15

Jaa tämä viestiketju