Samsung Galaxy Note 10(+) käyttökokemukset

kowardi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
169   0   0
Reaktiopisteet
7592
Puhelinmalli
lippulaiva
Okei. Käyttö siis varmasti hyvinkin erilaista kuin minulla ja eihän näitä voi oikein vertailla. P30 Pro ei jää koskaan alle 8h SOT, tasaisesti 8-10h vuorokauden aikana.
Tuosta JOS olisi mahdollista laskea suoraan, niin mun käytöllä notellakin pitäisi päästä 6h SOT joka voisi olla jo riittävä mut ei asia noin mustavalkoinen ole.
Täytyy odotella lisää kokemuksia muilta jos täällä olisi tuon 6h rajan ylittäneitä et onko se edes mahdollista, tuo 4-5h on auttamatta liian vähän.
Tilaa gigantista ja testit, ja palautus (y)

pspgo73

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
134   0   0
Reaktiopisteet
200
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Okei. Käyttö siis varmasti hyvinkin erilaista kuin minulla ja eihän näitä voi oikein vertailla. P30 Pro ei jää koskaan alle 8h SOT, tasaisesti 8-10h vuorokauden aikana.
Tuosta JOS olisi mahdollista laskea suoraan, niin mun käytöllä notellakin pitäisi päästä 6h SOT joka voisi olla jo riittävä mut ei asia noin mustavalkoinen ole.
Täytyy odotella lisää kokemuksia muilta jos täällä olisi tuon 6h rajan ylittäneitä et onko se edes mahdollista, tuo 4-5h on auttamatta liian vähän.
En tiedä miten sinä ja jotkut ihmiset saa yli 6h sot p30 pro luurilla normikäytössä. Mut taidat olla puhelimella pitkään jos saat 8h sot. Jos käytät paljon puhelinta niin sitten saat myös notella sen 7h sot. Itse otan latauksesta kello 06 ja laitan lataukseen kello 23 niin sillä tavalla saan 5h sot. Mut eipä lataus ole ongelma. Kaikkialla on langattomia lataustelineitä ja mukana samsung langaton varavirtalähde.

epv2

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
7 Plus
Onko kenelläkään käytössä UAG:n koteloa? Itse arvon Monarchin ja Plasman välillä.

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
2119
Puhelinmalli
Iphone Pro Max 256
Onko kenelläkään käytössä UAG:n koteloa? Itse arvon Monarchin ja Plasman välillä.
Itsellä on käytössä xs maxissa. Todella hyvä kotelo mutta myös aivan mahdoton saada pois. Takakansi on niin jäykkä että pelottaa repiä puhelinta pois sieltä. Mutta jos puhelinta ei jatkuvasti ota pois kotelosta niin varmasti yksi parhaiten suojaavista. Kannattaa spigenin kuoret vilkaista kans. Halvempia ja hieman helpompia käyttää. Suoja kuitenkin todella hyvä.

epv2

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
7 Plus
Itsellä on käytössä xs maxissa. Todella hyvä kotelo mutta myös aivan mahdoton saada pois. Takakansi on niin jäykkä että pelottaa repiä puhelinta pois sieltä. Mutta jos puhelinta ei jatkuvasti ota pois kotelosta niin varmasti yksi parhaiten suojaavista. Kannattaa spigenin kuoret vilkaista kans. Halvempia ja hieman helpompia käyttää. Suoja kuitenkin todella hyvä.
Monarch vai Plasma?

asemamies

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
10
Puhelinmalli
Huawei Mate 20X
Ollut nyt Note 10+ 512/12 käytössä 5 pv, onhan tämä mennyt eteenpäin paljon, edellinen oli Note 4, parit ei toivotut huomiot, kasvotunnistus pelaa valosassa todella hyvin mutta ei tahdo toimia hämärässä ja pimeässä ei ollenkaan, sormenjäliki on ihan per....c:stä kun on toi Mate 20X toisena niin siinä sormenjälki toimii kun ajatus.

Akku kestää minun käyttööni kohtuullisesti, joka toinen ilta kun muistaa laittaa laturin johdon kiinni niin virta riittää taas 2 pv.

Näyttö on paljon parempi kun Mate 20X:n näyttö.

Yleensäkkin ottaen aika loistava puhelin tämä on vaikka melkoisesti hintaa onkin.

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
2119
Puhelinmalli
Iphone Pro Max 256
Lisääkö paljon puhelimen kokoa? :unsure:
Kyl siihen joitain millejä tulee lisää kokoa. Kulmat ainakin paksummat että suojaa tippumiselta. Mutta taas toisaalta kaareva näyttö ei ota niin paljon virhepainalluksia kun kuori on paikallaan.

h3b3

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
21
Puhelinmalli
Note10+
Itse tilasin fiksuna ebayn kautta n. 5 euroon suojakotelon ja on erittäin hyvä. Virtapainikkeen käyttöön totuin alle päivässä, joten ihmettelen joidenkin henkilöiden vankumista. Akun kesto on erittäin hyvä ja akun lataaminen nopeaa. Kaiken kaikkiaan olen erittäin tyytyväinen.

epv2

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
7 Plus
Kyl siihen joitain millejä tulee lisää kokoa. Kulmat ainakin paksummat että suojaa tippumiselta. Mutta taas toisaalta kaareva näyttö ei ota niin paljon virhepainalluksia kun kuori on paikallaan.
Monarch kai suojaa vielä paremmin, mutta arveluttaa meneekö jo vaikeaksi yhdenkädenkäyttö. :unsure:

Cassu

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
92
Toisessa ketjussa moitin sormenjälkilukijaa ja akun kestoa. Palauttelin kaikki tehdasasetukset ja aloitin puhtaalta pöydältä. Akun kesto muuttui todella paljon, viimeksikin yli 27 tuntia edellisestä latauksesta ja sot oli 7h51min kun akkua oli 5% jäljellä ja muutenkin joka kerta pitkälle yli 6 tuntia sot, kun ennen pyöri viiden tunnin nurkilla. Mitään asetuksia ei ole laitettu akunkesto mielessä, Aod päällä, ei yötilaa tai wifiä. Ja sormenjälkilukijaa olen oppinut käyttämään, tai sitten siinäkin oli bitti vinossa, mutta nyt toimii todella hyvin sekin.

jankaso

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
15
Puhelinmalli
samsung galaxy note 8
Lisääkö paljon puhelimen kokoa? :unsure:
Monarch li
Monarch kai suojaa vielä paremmin, mutta arveluttaa meneekö jo vaikeaksi yhdenkädenkäyttö. :unsure:
Kyllä ainakin itsellä onnistuu monarch suojalla yhdenkädenkäyttö.
Suojan kanssa myös itsellä tulee vähemmän vahinko painalluksia ja tarvittaessa helppo ottaa pois.

epv2

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
7 Plus
Monarch li

Kyllä ainakin itsellä onnistuu monarch suojalla yhdenkädenkäyttö.
Suojan kanssa myös itsellä tulee vähemmän vahinko painalluksia ja tarvittaessa helppo ottaa pois.
Oletko panssarilasia asentanut?

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
2991
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro & Huawei P30
Kolme täyttä päivää takana pienemmän Noten käyttöä ja onhan tämä ihan hyvä.
Akunkesto pelotti eniten ja siitä ei oikein osaa sanoa juuta eikä jaata ennen kuin käyttö ns normalisoituu.

Lauantaina aamulla täyteen ja illalla 18 aikaan oli enää 20% jäljellä ja oli laitettava laturiin (SOT n.4h), sunnuntaina akku loppui klo 21 (SOT n.5h).
La ja su meni osaksi wifissä ja osaksi 4G:ssä.
Eilen oli ensimmäinen työpäivä Noten kanssa ja päivä kun olen koko ajan vain wifissä ja en meinannut saada akkua loppumaan millään, vasta klo 23 jälkeen loppui SOTin ollessa 8h joka 3500mah akulle on kyllä huikea. Mitään kikkailuja ei virran säästämiseksi ole käytössä muuta kuin tumma teema.

P30 Pro:hon verrattuna tämä istuu käteen paremmin ja kynä on iso plussa, mutta muilla osa-alueilla P30 Pro on edellä.
Kamera on makuasia päivänvalossa, hämärässä P30 tekee parempaa jälkeä muuten paitsi Notella värit ja valotus automaatilla omaan silmään kivemmat kun huihai yrittää automaatillakin tehdä yöstä päivän.

Mikäli kyseessä olisi saman hintaiset laitteet niin päätös olisi vaikeampi. Note ei missään tapauksessa ole 999e arvoinen laite, joten palautukseen lähtee. Voisin ostaa takaisin kun saa 750-800e.Onneksi saa testailla rauhassa vaikka 50 päivää ja kyttäillä tarjouksia. ?

Screenshot_20190909-231817_Settings.jpg

Tilde

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
110
Puhelinmalli
Note 10+, Samsung A50
....Onneksi saa testailla rauhassa vaikka 50 päivää ja kyttäillä tarjouksia. ?

Katso liite 93728
Tuokin jännä, kun antavat 50 päivää kokeiluaikaa, mutta P30 Pro:ta vein parin viikon jälkeen pois kun totesin Nokian kameran omaan käyttöön paremmaksi. Gigantin tiskillä mikrokuituliinan kanssa tutki näytön läpi, ja jotain hiuksen hienoa siitä löysi, ja kävi esimieheltä kysymässä että meneekö tämä läpi, meni läpi, mutta eihän se nyt uuden veroinen enää ole jos 50 päivää kokeilee :)

Top Bottom