1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galaxy Nexus vai Nokia Lumia 800?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja ttemee, 15/3/12.

1. ttemee

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S4
    Olen hankkimassa uutta puhelinta Galaxy Gion tilalle ja olen harkinnut kyseisiä malleja. Nyt olisikin hyvä saada vähän tietoa käyttäjäkokemuksista. Jos joku ystävällinen voisi kertoa mitkä ovat laitteiden plussia ja miinuksia, softavikoja tai pakko-saada-ominaisuuksia :D Kiitos vastanneille näin etukäteen. :)

2. Nike_

Tykkäykset:
    0
    Itse noista puhelimista valitsisin ainakin Galaxy Nexuksen, koska android on omaan käyttöön tuntunu parhaalta. Lumia on tottakai myös hyvä valinta, mutta minkä takia androidista pidän enemmän niin on se vapaus eikä sidoksia mihkään kuten iPhonella oli itunes ja lumialla zune. Myös nettiselain tuntuu paremmalta, kun esim. flashin ansiosta kaikki videot pyörivät niinkuin kotikoneellakin paitsi tietenkin katsomo silverlightin takia. Suosittelisin katsomaan HTC:n one sarjan malleja jotka tulevat heti huhtikuun ensimmäisinä päivinä myyntiin.

3. severi16

Tykkäykset:
    20
    Puhelinmalli:
    iPhone
    Jos ei kiirettä niin kannattaa odotella one sarjaa. Jos hinnalla ei väliä niin sitten nexus. Lumiaa saa käytettynä ~300e.

Jaa tämä viestiketju