1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galaxy K Zoom

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja firefox77, 4/8/14.

1. firefox77

Tykkäykset:
    0
    Saisiko tästä keskustelua? Vai olenko ainoa kuka on laitteen hankkinut :eek:

Itse olen tykännyt. Odottanut tämmöistä jo pitkän aikaa. Puhelin ja kunnon kamera samassa. Puhelin on itselläni liikkeellä ollessani laukussa ja kotona pöydällä joten tuolla koolla ei ole niin merkitystä. Istuu mielestäni muotoilunsa ansiosta hyvin käteeni. Linssin kohdalta tietenkin paksumpi, mutta kyllä se tuo paljon positiivista kameraan. Loistava minulle kun käytän pääasiassa puheluihin ja kuvaamiseen.

--

Mobiili.fi: Galaxy K zoom

Viimeksi moderaattorin editoima: 17/9/14
  2. t.life

Tykkäykset:
    0
    Kohta kuukauden käyttäneenä ei voi muuta kun kehua.Akkuin kestää aika kovalla räpellyksellä toista vuorokautta ja kuvatkin on hyviä ja toi zoomi on kyllä ehdoton.Paksuus ei ole iso haitta.Hommasin lähinnä kamerapuhelimeksi.

3. Raimo 58 v

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy K zoom
    Onko kukaan keksinyt, millä sovelluksella saisi puhelimen xenon-salaman taskulamppukäyttöön ? Muutama sovellukset lupaavat, mutta salama ei syty. Muuten puhelin tuntuu oikein käyttökelpoiselta.

4. pume

pume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1881
    Puhelinmalli:
    Vaihtuupi kohtuu usein
    Xenonia ei saa taskulampuksi. Ainoastaan ledin saa.

5. Raimo 58 v

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy K zoom
    Kyllä mun vanhassa symbianissa (Nokia 808 Pure view) xenon toimi taskulamppuna

6. Arwin Grubel

Arwin Grubel Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1007
    Puhelinmalli:
    Note3 + Gear
    Ledi siinäkin oli. Sen xenonin lisäksi...

b1mpo tykkää tästä.
  7. pume

pume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1881
    Puhelinmalli:
    Vaihtuupi kohtuu usein
    Kyllä siinäkin tosiaan se ledi toimii "taskulamppuna", kuten Arwini tuossa jo mainitseekin. Sama homma mm. Lumia 1020:ssa.

Liitetyt tiedostot:

8. Raimo 58 v

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy K zoom
    Tottapa turisettekin. En koskaan huomannut, että siinä on ledi xenonin vieressä. Eli tämän Samsungin kanssa pitää hortoilla hämärässä...

9. Summer

Tykkäykset:
    0
    Eih, olen tästä puhelimesta haaveillut ja kuvittelin ettei tässä ole "mitään vikaa". Mutta siis mitä - ei taskulamppua!!! Eiiiiiih :D
    Käytän joka ilta kännykkää lukuvalona, mukana myös matkalle jne. Piiiiitkä miinus.

Mutta olis kiva kuulla lisää käyttökokemuksia? Eikö tämä puhelin ole päätynyt foorumilaisille, kun keskustelua on näin vähän?

10. fmmika

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6, iPad Air 2 ja iPhone 4S
    Mulla ei ole kuin hyviä kokemuksia. Edellinen puhelinkin oli S4 Zoom, joka oli hieman hankalan muotoinen, mutta silti omaan mieleen. Tämä K on omaa luokkaansa, koska muotoilu on selkeästi parempi ja näyttö ikänäköiselle sopivasti suurempi.

Taslulamppua ledillä ei tietenkään ole, mutta lukuvalona toimii mainiosti myös näytön taustavalo. Ja toisaalta luen kutakuinkin kaikki, myös lehdet ja kirjat tabilta ja siinä on ihan "oma" valo.

K:n kamera on oikeasti hyvä, myös videolla ja itsepuhelimessa toimii sujuvasti kaikki mitä käytän, tosin en juurikaan pelaile mitään. Mutta pari eri naviversiota moniajossa pelaa moitteettomasti. Enkä ole mittaillut mitään Antutu arvoja, mulle riittää että toimii takkuamatta tehtävässä johon olen sen hankkinut.

Ei nyt tule yhtäkkiä mitään negatiivista sanottavaa K:sta, paitsi että en ole löytänyt sille mitään tyylikkään siroa autotelinettä navikäyttöä varten. Joten pitemmillä matkoilla navina vanha S2 autotelineessä, kun sattuu noita Sygic linssejä olemaan "riittävästi" käytössä. Tab S 10.5 olis parempi, mutta kun ei sovi pirssiin silleen ettei peittäis jotain muuta...

11. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    "Hieman" OT. Vanha kuva ja vanha tabi mut tuossa on hyvä tabin paikka, pysyy ittellään myös 8.4 Tab S.
    uploadfromtaptalk1409288781284.jpg

12. Raimo 58 v

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy K zoom
    Ei minullakaan ole moittimista; jos nyt tuota taskulampun puutetta ei mainita. Andoid-sovelluksista löytyy monta, jolla saa valkoisen näytön ja se valaisee ihan kohtuullisesti. Valokuvista tulee hyviä, ja lisäksi on mielenkiintoinen yökuvaus-toimita, jolloin kamera räpsyttää kolme kuvaa perätysten. Tällöin vain puhelin pitää pitää tiukasti paikoillaan, mieluiten tietysti jalustassa ja kännykkätelineessä. Nykyälypuhelimissa on tietenkin se huono puoli, että farkkujen etutaskuun ei tahdo enää sopia; piti jo ostaa uudet reisitaskuhousut..

13. firefox77

Tykkäykset:
    0
    Muoto oli miellyttävä ja hyviä kuvia tulee. Itse kyllä jotenkin kyllästyin tuohon luurin kokoon, vaikkei se mikään äärimmäisen valtava olekaan.

14. Raimo 58 v

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy K zoom
    Sellaista olen ihmetellyt, että kun katson tietokoneelta puhelimen muistikortilla olevia kuvia, ne latautuvat näytölle ärsyttävän hitaasti verrattuna vanhaan Nokiaani, joka sekin otti n. 5 megan kokoisia kuvia; tämä n. 7 megaisia. Ja muistikorttikin on joku ultranopea Samsungin kortti

15. akselic

akselic TicTac - vain yksi puhelin!

Tykkäykset:
    4449
    Puhelinmalli:
    OnePlus3
    Onko puhelin silloin piuhalla kiinni koneessa vai muistikortti lukijassa? USB piuhoissa on aika usein vikaa..

16. Raimo 58 v

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy K zoom
    Puhelin on sen mukana tulleella piuhalla kiinni koneen usb3-liittimessä. Kokeilin myös eri piuhalla, ja ihan karvan verran nopeampi, mutta silti hidas. Minulla on puhelimees kumikuori, enkä viitisi repiä sitä joka kerta irti, kun haluan liittää kortin tietokoneeseen. Eikä pöytätietokoneessani kyllä ole sopivaa kortinlukijaakaan. Yritin tutkia sähköisestä käyttöohjeesta, onko puhelimen usb-liitin usb3-tyyppiä, mutta tietoa ei löydy mistään. Mistähän tämän saisi selville ?

17. akselic

Tykkäykset:
    4449
    Puhelinmalli:
    OnePlus3
    USB3 liitin on "puolikkaan liittimen" verran leveämpi kuin tavallinen microUSB liitin. Vertaa vaikka tätä microUSB 3.0 kuvaa ja tätä tavallista microUSB kuvaa keskenään. Jos näyttää tuolta jälkimmäiseltä niin on ihan tavallinen micro USB liitin.

18. Raimo 58 v

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy K zoom
    Kiitos, kyllä se on ihan tavallinen microUSB, valitettavasti.

19. akselic

Tykkäykset:
    4449
    Puhelinmalli:
    OnePlus3
    Sitten kuulostaa siltä että puhelimen USB liittimessä voisi olla vikaa tai vaihtoehtoisesti muistikortti saattaa vedellä viimeisiään kun nekään eivät ikuisesti kestä. Onko mahdollista testata toisella muistikortilla esiintyykö samaa hitautta?

Muuta apua ei oikein tähän hätään keksi. Ainahan voi harkita huoltoon lähettämistä mutta jos vika on johdossa tai muistikortissa, niin se ei oikein auta mitään...

20. Raimo 58 v

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy K zoom
    Kiitos. Muistikortti tuli kylkiäisenä puhelimen mukana kuukausi sitten ja on Samsungin microSDHC UHS-I card, class 10. Ymmärtääkseni pitäisi olla nopeimpia markkinoilla. Pitää pyytää jonkun kaverin kortti hetkeksi lainaan. Raportoin sitten, miten kävi. Kiitos neuvoista !

akselic tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju