1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galax S vastaaminen puhelimeen ??

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Von Kreus, 16/3/11.

1. Von Kreus

Tykkäykset:
    7
    Ostin eilen kyseisen puhelimen ja ilmeni erikoinen ongelma tai sitten en ole huomannut jotakin asetusta. Nimittäin kun kyseiseen puhelimeen soitetaan niin vaikka painaa vihreää kuulokkeen kuvaa (joka siihen tulee näkyviin) niin puhelin vaan soi eikä siihen pysty vastaamaan. Eikä se lopeta soimistaan ennenkuin painat punaista luurinkuvaa ja samalla vedät siitä niin loppuu soiminen. Eli pelkkä punaisenluurin kuvan painaminen ei katkaise puhelua. Joten onko joku asetus päin seiniä mitä en huomannut. Kerran on jo suoritettu asetusten palutus ilman vaikutusta. Kokeilin nimittäin siihen puhelimeen soittamista kotipuhelimella. Kunhan hallitus tulee kotia 1/2 tunnin päästä niin kokeillaan sitten kännykällä soittamista. Ai niin, kun vedän siitä vihreästä luurista niin se sitten vie yhteystietoihin eli ei ole vastaustoimintoa???
    PS. Tämä on ensimmäinen älypuhelimeni joten on vielä paljon opettelemista asiassa.

2. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Viä toki luuri huoltoon jos se ei vastaa vihreetä luuria liuttamalla, vaan menee yhteystietoihin. Eli luurisi on rikki.

edit: lue ohjekirja, siö varmaan neuvotaan kuinka puhelimeen vastataan.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

3. Von Kreus

Tykkäykset:
    7
    Olin vähän liian hätäinen tässä asiassa. Kun on tottunut painamaan sitä luurinkuvaa normaalisti niin en sitä tajunnut että sitä pitää Sampassa liuuttaa. Kaverin kanssa sitä testailtiin töissä ja hän nuvoi tietämättöälle tämän kyseisen toiminnon.
    edit: on luettu ohj.kirjaa.
    Kiitoksia vastauksesta ja anteeksi hätäilyni. Edellinen Samsungin puhelin kesti 6 vuotta ja 10 kk.
    Joten tässä on uusia asioita paljon edessä joita pitää opetella.

4. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Mielestäni luuriin voi vastata myös sitä keskimäistä kotinäppäintä painamalla, jos liuttaminen on vaikeaa. Itse olin alussa myös hiukan hämmästynyt siitä luurin vetämisestä, mutta olen jo tottunut tuohon.
    En ole kokeillut kotinäppäimellä vastaamista, mutta ohjekirjan ja asetusvalikon mukaan sen pitäisi onnistua.

5. kane80

kane80

Tykkäykset:
    2
    Jep, ja se toimii huomattavasti paremmin kuin tuo "sutiminen" ;)

Jaa tämä viestiketju