1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Galagy Y

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja SilentS, 31/12/11.

1. SilentS

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    -
    Hei! Marraskuun lopussa pistin silloin käytössäni olleen Nokia N900 luurini takuuhuoltoon, koska takuu oli juuri päättymässä. Viikko tästä sain takuusta takaisin Nokia E7:n. Myin tuon luurin samantien ja siitä asti olen katsellut itselleni uutta luuria. Olen tässä pitkään pähkäillyt ja pariin kertaan olen jo koittanut tilata Galaxy notea, mutta erinäisistä syistä tilaus ei ole onnistunut. Nyt kuitenkin olen ajatellut odotella vuoden 2012 malleja, kuten galaxy s 3. Sitä ennen tarvitsisin kuitenkin ns. väliaikaisluurin ja tänään bongasin gigantin sivuilta tuon Galaxy Y:n. Se on tarjouksessa hintaan 98e. Tämä vaikuttaisi olevan halvin hinta Suomessa ja Saksastakaan en sitä noin halvalla onnistunut löytämään. Mitä mieltä olette tuosta Galaxy Y:stä että onko hintansa väärti? Tällä hetkellä mielessä on että myyn sen kesällä ja ostan sitten uuden luurin kuten jo mainitsinkin, onko tässä mitään järkeä?
    Tässä vielä linkki gigantin sivuille: http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/S5360GREY/samsung-galaxy-y-s5360-matkapuhelin-harmaa
    Kiitokset!

Jaa tämä viestiketju