1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

samsung f480 ONGELMA vai TYHMÄ

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja sumsang, 11/10/08.

1. sumsang

Tykkäykset:
    0
    Ostin ko. puhelimen nyt oon yrittänyt laittaa siihen gps sovellusta. Esim. mobile gmaps tai amazegps sovelluksia. Eli olen hakenut ne netistä tietokoneelleni ja siitä sitten puhelimeen, mutta puhelimessa kumpikaan ohjelmista ei aukea ilmoittaa vain että " tiedostotyyppiä ei tueta". Eli olenko nyt TOSI tyhmä ja en ymmärrä jotain vai mikä on pielessä.
    Kiitos vastauksista!

2. Puppetz

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Kokeiles ladata suoraan puhelimella se ohjelma netistä, niin mulla toimi silloin kun f480:nen omistin.

3. Timpuli

Tykkäykset:
    1
    Jep, et ole tyhmä (vaan Samppa on).

Nuo javahärpäkeet pitää asentaa tähän vehkeeseen netistä tai wapin kautta, muuten ei toimi.
    Tämän vuoksi tuo PC-studio on aika turha ohjelma, no voi sillä sentään synkata kalenterin ja yhteystiedot. Tällä saralla tulee Nokiaa ikävä.
    Takaisin asiaan, (jos et ole vielä löytänyt ratkaisua niin) euploader.com:n kautta on aika kivutonta asentaa sampaan kaikki omat java-ohjelmat.

Lisäys: Jos muuten saat BT-GPS:n toimimaan sampan kanssa niin ilmoittele. Itsellä ei ainakaan Nokian GPS paikannin (3W jotain...) toimi tämän mallin kanssa. Yhteys toki muodostuu mutta "paikannustieto" ei kulje puhelimen ja GPS:n välillä.

4. -Mage-

-Mage-

Tykkäykset:
    0
    Onko tossa MIDP 2.0 (java-tuki) toteutettu samalla tavalla kuin esim. Samsungin Windows luureissa?
    Eli puhelimessa on "erillinen" emulaattori jonka avulla java sovellukset on avattava.
    Jos näin niin tallennat jar-tiedoston puhelimeen ja avaat sen emulaattorin kautta. Et siis yritä avata tiedostoa suoraan vaan avaat emulaattorin ja sieltä avaa tiedosto.

Emulaattorin nimi on yleensä joku IBM-MIDP2.0 tai tohon suuntaan...

Tämä ei siis ole mitään faktaa, koska en ole tollasta puhelinta edes ikinä nähnyt.

Jaa tämä viestiketju