1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung E800 värinä

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Temexi, 6/11/04.

1. Temexi

Tykkäykset:
    0
    eli voisiko joku kertoa miten saan itsetehtyihin soittoääniin värinä hälytyksen? olen kokeillut jo psmplayeria huonoin tuloksin (easystudio) valittaa että "mmf muoto ei ole tuettu". onko mitään muuta keinoa? ja sitten vielä teksiti viesti äänistä. olen lukenut että E800:seen pystyy laittamaan myös omia viesti ääniä kun käy puhelimen testivalikossa muuttamassa joitain asetuksia ,mutta mitkä nämä asetukset on? kiitos jo etukäteen vastauksista.

2. Temexi

Tykkäykset:
    0
    eipä näköjään kukaan taida tietää :(

3. Bomb

Tykkäykset:
    3
    Jos sulla on ne äänet mideinä, niin http://smaf-yamaha.com/tools/downloads.html osoitteesta käyt hakemassa jonkin niistä authoring tooleista (itse käyttänyt sitä MA-3:sta, kun 40 kanavaiset äänet puhelimessa). Itse olen ainakin sillä onnistunut tekemään niin, että midistä mmf:ks kääntäessä lisännyt värinän (ja ledinvilkutusta). Jos on jo mmf:nä, niin en ainakaan itse onnistunut päättelemään, miten onnistuisi lisätä.

4. mth

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    1020
    Mulla oli aikanaan ton v200:sen kanssa sellanen ohjelma millä pysty tekeen soittarin ja lisään vielä värinänkin...ohjelma vaan hävis kun joutu formatoimaan koneen...kattelen jos joltain cd:ltä löytyis

Jaa tämä viestiketju