1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

samsung e760 vai x700

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja kuupanaama, 17/6/06.

1. kuupanaama Vieras

elikkä aion ostaa lähiaikoina uuden puhelimen, ja puhelin tulee mitä todennäköisemmin olemaan jompikumpi otsikon puhelimista.

Ja pyytäisin apua valinnassa, vaikka lopullisen päätöksen joudun tottakai tekemään itse.

2. kimmo Vieras

Linkissäsi on kirj.virhe, mutta se nyt ei ole oleellista.
    Eiköhän nämä tallaiset päätökset pitäisi jokaisen itsensä tehdä, vaikeata se kenenkään ulkopuolisen on toisen mieltymyksiä arvailla.

Jos nyt kuitenkin itse jotain koitan sanoa, niin onhan nämä aivan erilaiset jo malliltaan, eli toinen on simpukka, toinen "tavallinen" muotoilu. Pelkästään sen jo pitäisi olla mielestäni riittävä valintaperuste, puoleen tahi toiseen.

Puhelinkioskissa 10€:n hintaero, joten sillä ei liene merkitystä. X700sessa on mielestäni paremmat toiminnot, löytyy edge, muistikorttipaikka, parempi resoluutio videokuvassa, radio, myöskin akulle ilmoitetaan parempaa puhe-/valmiusaikaa.
    E760ssä on sitten liikeohjaus, paremmat polyfoniset soittarit, enemmän sisäistä muistia, parempi zoomi(jolla ei tee mitään) ja hieman kevyempi.

Jos näistä kahdesta valita pitäisi, niin itse kallistuisin x700sen puoleen(minulla on jo se). Joku toinen taas voi tykätä simpukasta, jolloin hän ehkä ottaisi sen.

Kun et mitään omia "tarpeitasi" ole tuonut esille, niin vaikea niitä on arvailla, mutta tolla n. 250 eurolla saa jo muitakin puhelimia, jotka ehkä sitten ovatkin omaan tarpeeseesi paremmin sopivia. Jos esim. javapelit ovat tärkeitä, niin niiden saaminen puhelimeen tapahtuu wappiyhteyden kautta ja se aiheuttaa lisäkustannuksia.

Itse en ainakaan täysin tyytyväinen tähän x700seeni ole, vaikka puhelimena se on toiminut ihan hyvin. Ei ole tilttaillut, on jämäkkä ja helppokäyttöinen. Jotain ihmeellisiä rajoituksia kuitenkin on, eli ei pääse itse muokkaamaan kaikkia asetuksia mieleisekseen, tiedostojen siirto on minusta hieman kankeaa jne.
    Kamerasta taisit kysyä jossain..tämä siis on kännykamera, ei sillä mitään taidekuvia oteta. Ihan asiallisia kuvia kuitenkin tulee päivänvalossa, kyllä niitä katsella voi.

PS jos laitat esim. tähän ketjuun omia vaatimuksiasi puhelimen suhteen, niin ehkä sitten joku osaa tarjota sopivaa puhelinta.

Jaa tämä viestiketju