1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung E700 vs. Nokia 6600

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Sunnan, 21/10/04.

1. Sunnan

Tykkäykset:
    0
    Okei... Olen hommaamassa uutta kännyä ja tässä vaihtoehdot joihin tykästyin kaupassa: Samsung E700 ja Nokia 6600.

Kummastakaan en tiedä muuta kuin sen mitä kaupassa kerrottiin, mutta Nokian kännyjä olen käyttänyt aina. Nyt tekee mieli vaihtelua, mutta Samsungista en tällä hetkellä osaa sanoa mitään muuta kuin että siinä on hyvä muotoilu.

Kännykässäni pitää olla ennakoiva tekstin syöttö, mikä molemmissa lukemani perusteella on. En pelaa kännylläni, mutta olen soittoäänifriikki ja myös värikuvafriikki. Kumpi parempi? Muussa tapauksessa kun marssin kauppaan ostamaan puhelinta ostan sen "tutun ja turvallisen" Nokian...

2. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Riippu vaaditko puhelimelta kaikkia hienoja ominaisuuksia joita Nokia 660 tarjoaa Samsung E700:seen verrattuna, Nokia 6600 antaa enemmän vastetta rahalle, mutta jos et tarvitse mm. bluetoothia ja haluat puhelimen joka toistaa kuvat ja soittoäänet todella nätistä niin et varmasti pety E700:seen. Tuon viestisi perusteella sinuna ostaisin Samsung E700:sen.

3. CobRaz

Tykkäykset:
    0
    Itse olen omistanut molemmat puhelimet... Jos tosiaankin haluat paljon noita soittoääniä puhelimeen, niin silloin E700. Samsungin kaiutin on Noksua parempi. Tosin Nokian värikkäämpi ja isompi näyttö on taas kuvapuolella parempi.
    6600 tarjoaa kuitenkin paljon muitakin ominaisuuksia, mitä ei E700:ssa ole. Mm. bluetooth, näyttö, symbian, parempi kamera, suurempi muisti jne. Tosin E700 on huomattavasti tyylikkäämpi ja ulkoasu laadukkaampi. Joten päätä nyt noista.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mullakin on ollut moneen kertaan molemmat luurit ja 6600 vie kirkkaan voiton.Omasta mielestäni 6600 on paras series60 luuri,mitä on markkinoilla ollut.Mutta päättelet ihan itse,mihin rahasi laitat.Käyttökokemuksia kummastakin luurista riesaksi asti foorumilla.

5. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Design-friikkinä E700 on ehkä 6310i:n kanssa parhaiten muotoiltu luuri.

6. jarkkoo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS @ Saunalahti
    Hmm, 6600 parempi kamera kuin E700? Millä perusteella? Itse ainakin mitä olen molemmilla otettuja kuvia nähnyt niin en menis noin väittämään.. Ja miten niin värikkäämpi näyttö? Isompi se kyllä on, mutta muuten en kyllä menis paremmaksi sanomaan.

Tosin, makuasioita :) Itsellä tällä hetkellä tuo E700 taas kerran käytössä, vallan loistava luuri kyllä. Tosin Noksuun vaihtuu ens viikolla, kun tuli sinihampaalle tarvetta (6230 tulossa taskuun).

Jaa tämä viestiketju