1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung E700 JA WAP/GPRS!!!!

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja mcelukka, 17/1/05.

1. mcelukka

Tykkäykset:
    0
    Olisi sellainen probleema että Kun yritän mennä lataamaan soittoäätä/ääniä niin ruutuun tulee vain että... VIRHE:internet yhteys ei ole käytettävissä. mistä johtuu? kun minä olen tilannut oman liittymäni wap asetukset puhelimeen ja tallentanut ja ne ovat oletusprofiilinani niin ei siltikään toimi... Olisi ihan kiva tietäää että miten saisin wapin toimimaan kun ei ole viellä datakaapelin ostokaan suunnitelmissa....

HELP ME!!!

2. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tietty olet myös tilannut operaattoriltasi GPRS:n?

3. mcelukka

Tykkäykset:
    0
    Juu kyllä olen tilannut mutta ei se ole tullutkaan viellä... aina joutuuu näitten samsungien puhelinten kans sählää prkl... apuva!!!

4. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Koitappa tilata asetukset täältä...

Jos ei sittenkään toimi, niin pitää asetukset käydä läpi käsin, jotta varmasti on oikein joka kohta

5. mcelukka

Tykkäykset:
    0
    Minä eilen tilasin ne tuolta mutta ei taho toimiii!! =/ mä laitan tähän ne asetukset nyt :

Välityspalvelun nimi: DNA Wap Gprs
    Gprs-asetus------>Yhdyskäytävä:Ip-osoite: 10.1.1.1
    Ip-portti: 9201
    Aloitus sivu:http://wap.dnafinland.fi
    Yhteystapa: vain GPRS

Mitä tehdä?

6. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  7. mcelukka

Tykkäykset:
    0
    en minä tuota saanut toimimaan... ja koitin gsm yhteyttäin mutta sekään ei toimi mutta enhän minä ole sitä tilannutkaan... =/ voi räkä tässä menee ikä ja terveys ku tätä yrittää saada toimimaan... helllp!!!!

8. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuossa oli kyllä sellaiset ohjeet, että jos noilla ei saa toimiin, niin tekee tiukkaa saako millään...

9. mcelukka

Tykkäykset:
    0
    ei tuo toimi... eikä gsm yhteyskään!!!! tuli ostettua aika vaikea puhelin.... voisko joku joka tietäää miten tää duunataa????

10. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Vastaas nyt ilman huutomerkkejä yhteen kysymykseen: Onko liittymääsi kytketty GPRS ominaisuus? Vaikka sinulla olisi asetukset puhelimessa oikein, niin ilman operaattorin päästä kytkettyä GPRS:ää ei mikään toimi.

11. mcelukka

Tykkäykset:
    0
    Mitäs sä siin valitat? kaikki ok=D sain toimii. mut juu kiitz kaikille jotka kirjotti ja autto...

Jaa tämä viestiketju