1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung e700 ja v200:sen datakaapeli....Help me!!!

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja pazto_, 2/12/03.

1. pazto_

Tykkäykset:
    0
    Minulla siis on v200 datakaapeli....ainakaan easyGPRS softalla ei toiminu yhteys....aina Offline tilaan...????....Kävin imuttaan samsungin sivuilta uuden EasyStudio ohjelman...eikä toimi vieläkään....kun käynnistää ohjelman puhelin lataa akkua...?????.......joku vaan väitti et v200:sen datakaapeli toimii e700:ssa....Pitääkö paikaansa..........Muuten e700 on tosi näpsäkkä peli!!....esim. nokia 6600:sen kamera jää toiseksi.....

2. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Saisko vähän lisää kysymysmerkkejä kun tuo kysymys ei oikein mennyt perille?

3. pazto_

Tykkäykset:
    0
    Siis kun käynnistän easyStudion ohjelma yrittää tunnistaa puhelinta ja ladata viestejä yms....vähän aikaa yrittää ladata ja sit menee offline tilaan=>ei yhteyttä...?...sama homma oli easy gprs:llä....kaapeli on siis v200:sta....onko siis tietoa pitäiskö sen toimia vai ei?....vai pitääkö marssia kauppaan ostaan e700 kaapelia....

4. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Voi jumaliste. Vastausta kysymykseesi en tiedä.

5. Tixo

Tykkäykset:
    0
    AndK0lle vaan senverran, että mikäli et parempaan pysty, niin kannattaako viisastella muille joilla on oikeasti joku ongelma ja haluaa apua siihen? ????? ?????

6. AndK0

Tykkäykset:
    0
    No enpä kyllä tiedä. Se oli mielestäni vain pieni huomautus jatkon kannalta, että ei kannata laittaa oikeasti niitä välimerkkejä noin paljoa. En usko että sillä tavalla saa kovin paljoa lisää vastauksia esittämäänsä kysymykseen. Eipä tuosta varmaan hirveästi haittaakaan kysyjälle ollut.
    ps. Lueppas Tixo tuo oma kommenttisi uudelleen ja mieti, että olisitko voinut sen joten selkeämmin ilmaista. Ainakaan minä en ole oikein varma siitä mitä sillä yrität sanoa.

7. jsaarni

Tykkäykset:
    0
    ongelma

MULLA ON AIVAN SAMA TILANNE!! En tajuu mikä on. Voi olla et kuulit multa et v200:sen datakaapeli käy e700:seen. Mä ainakin sitä kailotin toisessa aiheessa. Mä kuulin sen itse Samsungin maahantuojalta. Se oli joku GSM-puhelimien vastaava!

8. Haavi

Tykkäykset:
    0
    Re: ongelma

Huonoa infoa. V200:n kaapeli ei toimi E700:n kanssa, sen pitäisi kuitenkin toimia E715/E710:n kanssa. Tämä on totuus kunnes toisin todistetaan.

Jaa tämä viestiketju