1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung E330 ja gprs

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja alconda, 22/12/04.

1. alconda

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään kokemusta Samsung E330:sta ja gprs:tä sen kanssa? Mitenhän mahtaisi saada gprs päälle, ilman että tarvitsee mennä WAP:iin? Wap:iin mennessä se avaa aina gprs, mutta saisikohan gprs päälle myös ilman wap:iin menemistä?

2. matrix82

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N5800
    Oman puhelin operaattorin sivuilta (ainakin Elisalla) pystyy lähettämään kaikki tarvittavat asetukset kännyyn eikä maksa mitään sen jälkeen pitäis toimia... mulla ainakin alkoi toimimaan

3. alconda

Tykkäykset:
    0
    Joojoo, sain minäkin asetukset hommattua, mutta miten minä saan tuon gprs päälle itse puhelimesta?

4. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Miksi se sitten pitäisi saada erikseen päälle?

5. alconda

Tykkäykset:
    0
    Eräs ohjelma (Virca) tarvitsisi gprs, mutta kun sillä yrittää yhdistää irciin, niin se ei avaa gprs :(

6. Bashi88

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E6
    Mä oon tänään jo monta tuntia yrittäny saada E330:aa wappiin, mutta aina herjaa ettei palvelin vastaa. Olen Saunalahden tukisivuilta tilannut asetukset ja käsinkin ne syöttänyt luuriini, mutta aina sama ongelma. Ja käsin tiedot syöttäessä olen myös laittanut siihen "IP-Portti"-kohtaan 8080, joten siitäkään ei voi olla kiinni. Kaikenlaisia vinkkejä olen löytänyt, mutta mikään niistä ei auta. Ja SIM-korttihan on TeliaSoneran toimittama... Jos joku viisaampi osais enää mitään neuvoja antaa niin olisin todella kiitollinen!

EDIT: Homma on hoidossa!! Ilmeisesti TeliaSoneran toimittaman kortin kanssa pitää olla "IP-Portti"-kohdassa 9201, ainakin mulla pelaa täydellisesti nyt.

Jaa tämä viestiketju