1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung E330 harkinta

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja smara, 30/5/05.

1. smara

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollut edelliset kännyt nokialaisia, nyt kuitenkin harkitsen tuota 330. Opinko käyttämään? En ole kovin innokas käyttiksen käyttäjä, että ihan puhelimen pitäs olla käytettävissä samantein :)
    Mitä hyvää siinä on ja mitä huonoa?
    Kamera on ainakin parempi kuin muissa mitä katselin, mutta sillä ei ole merkitystä, kun jää taustakuvia varten lähinnä.
    Käytettävyys, aika ym. apuva pliis :)

2. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Ei olisi kauheasti tarvinnut nähdä vaivaa löytääkseen E330 käsittelevän topicin
    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=36603

3. smara

Tykkäykset:
    0
    Halusin vain muutaman yksinkertaisen vastauksen. Toki luin tuota juttua, mutta kun on pitkä kuin nälkäkuolema, niin meni hermot.

Anteeksi, että vaivasin, ehkä vastaukset löytyy toisesta paikasta jossa liikkuu miellyttävämpiä ihmisiä....

4. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä, käytön oppii todella nopeasti. On hyvin samantapainen käytettävyydeltään kuin Nokia, kunhan jotkin näppäimet opettelee; esim. viestiä kirjoittaessa välilyönti tulee eri näppäimestä kuin Nokioissa.
    Lueppas tältä sivulta Neiti_K:n postaus. Siinä on aika hyvin plussat/miinukset. Tuohon voisi vielä lisätä todella hyvän äänenlaadun myös kaiuttimessa.

5. smara

Tykkäykset:
    0
    Mitä tarkoittaa: ei tue (vanhanaikaisia) kuvaviestejä?

Sitten lisäkysymys, miten säilytätte puhelinta jos ei ole taskuja?

6. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Varmaan meinaa näitä (turhia) mustavalkoisia kuvia joita nokiat tukevat.

Simpukoihin on saatavilla kaulanauhoja jos ei välttämättä halua taskussa pitää.

7. smara

Tykkäykset:
    0
    Mä en pidä kuvaviestejä turhina, varsinkin kun voin lähettää niitä viestin hinnalla...
    Eikö siitä saa hälyääniä pois kuten nokialaisesta?

8. klipailu

Tykkäykset:
    0
    Ei saa. Jos on vähän akkua jäljellä, puhelin piippailee aina välillä, vaikka olisikin äänettömällä.

9. smara

Tykkäykset:
    0
    Sehän on hassua, muutenkin inhoan muiden puhelimien hälyääniä, niin että ite sellasen hankkisin ja aiheuttaisin.
    Nätti puhelin se on, mutta tuntuu et on paljon "vikaa".

10. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Itse ostin puhelimen about reilu viikko sitten ja olen ollut varsin tyytyväinen. En ollut pahemmin lukenut siitä juttuja joten ostin melkeinpä sian säkissä (menin ostamaan uutta nokiaa, käteen tarttui käytetty samsung). Hetkeäkään en ole katunut että sen ostin. Äänet joita ei saa pois eivät ole kertaakaan vielä haitanneet.

Kannattaa lukea tuo e330 käsittelevä topic, siellä kyllä melkein enemmän sitä suositellaan ja sanotaan hyväksi puhe-elimeksi, kuin että haukutaan. Suurin osa valittanut akun kestosta, mutta itsellä kestää sen 2-3päivää mikä on varsin riittävä, ainakin minulle.

Jaa tämä viestiketju