1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

samsung e330 akku.

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja bzn, 22/2/05.

1. bzn

Tykkäykset:
    0
    ostin eilen puhelimen ja tänään on akku loppu. kätevää eikö??? oon 30min puhunut ja ~20 kuvaa ottanut ja asetukset pistin kuntoon kun uuden kännykän sain. mitä helvettiä tälläsellä paskalla tekee? saa olla repussa joku auton akku.. hmm. sanokaas joku mitä voi tehä

2. bzn

Tykkäykset:
    0
    ensimmäinen lataus oli 12h

3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Akku saa täyden kapasiteetin kolmen-viiden latauskerran jälkeen, eli ei huolta hätään vielä.

4. bzn

Tykkäykset:
    0
    olin jo vähän äimänä. kiitos tiedosta! otan sitte yhteyttä uudestaan jos ei toimi 8)

5. bzn

Tykkäykset:
    0
    tätä on kysytty aikasemminkin täällä jossain, mutta en ole löytänyt parin tunnin etsimisellä. saako tota akun tyhjenemisvaroitusta pois? tänään heräsin kuudelta siihen ja ei loppunut ennen kuin akusta loppui virta. erittäin epämiellyttävää. varoitusilmoitus tuli n.5 min välein.

6. Neiti_K

Tykkäykset:
    0
    Olen ymmärtänyt näin että sitä ei saa muuten kuin koodaamalla puhelin uudestaan...

Tuosta linkistä löytyy tarkempia ohjeita siihen, jos haluat omalla vastuullasi tehdä niin:

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=36603&postdays=0&postorder=asc&start=180

Jos joku on keksinyt miten sen saa "luvallisin" keinoin pois niin kertokoon tännekin.

Jaa tämä viestiketju