1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung E100 vs Siemens CF62

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Han Solo, 28/6/04.

1. Han Solo

Tykkäykset:
    0
    Kertokaapas perustellen kumpi kannattaisi ostaa? Tiedän että E100:ssa on parempi näyttö, paremmat soittoäänet ja wap 2.0 mutta CF62:ssa taas jotkut ominaisuudet ovat parempia. Samsungien tietyt typerät "ominaisuudet" ovat ärsyttäviä mutta tulee niiden kanssa varmaan toimeen.

2. Kerppis Vieras

Kerroppas ensin itse perustellen mitkä ovat vaatimukset puhelimelle. Mikä on sen käyttötarkoitus ja mitkä ominaisuudet ovat itsellesi tärkeitä. Itse valitsisin noista Siemenssin, koska siinä ei ole ulkoista antennia.

3. Byte

Tykkäykset:
    0
    Anteeksi, mutta Siemensissä kyllä on ulkoinen antenni! Itse valitsisin noista varmasit Samsungin, sillä brändi, laatu ja ulkonäkö ovat siinä aivan eri luokkaa. Olen kokeillut molempia ja voin sanoa, että kyllä Siemens näyttää halvalta.

4. Kerppis Vieras

No, siinä ei nyt ole tällaista ulkoista tappia, mikä on monesti vain tiellä.

5. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Itse olin lähes samassa tilanteessa joku aika sitten ja päädyin lopulta Siemensiin. Itse pidin CF62:n ulkonäöstä enemmän ja hintakin puhui Siemensin puolesta. Itse en voi allekirjoittaa väitettä, että CF62 näyttäisi luonnossa jotenkin halvalta - mielestäni puhelin on luonnossa hieno. En voi verrata Samsungia tältä saralta Siemensiin, koska en ole nähnyt E100:aa livenä. Olen ollut puhelimeeni erittäin tyytyväinen, enkä ole katunut valintaani. Itse siis kääntyisin CF62:n puoleen.

6. macko

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Htc Legend - Saunalahti
    ehkä se "kantokahvan" näkönen juttu siinä puhelimen päällä on se antenni?

7. Kerppis Vieras

Juu. Se on "erikoisantenni".

8. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    täältä ääni sampalle. samppa tekee mun kokemuksen mukaan laadukkaimpia puhelimia joita tiedän. ja myös ulkonäkö on mun mielestä sampalla hienompi

9. Han Solo

Tykkäykset:
    0
    Nyt on vaan sellainen ongelma että tuota E100:aa ei juuri nyt oikein saa mistään. No saa nähdä, en ole vielä päätöstä tehnyt.

10. Han Solo

Tykkäykset:
    0
    No tuli sitten hommattua tuo E100. Erittäin laadukas peli rakenteeltaan, ohjelmistoltaan oikeastaan samaa tasoa kuin muidenkin valmistajien. Tyytyväinen olen.

Oli muuten kaikkialta loppu ja ei ollut tietoa että milloin saa lisää, onneksi yhdessä paikassa sentään oli, E700 tarjottiin joka paikassa mutta se malli ei kiinnostanut hintansa puolesta eikä siinä muuta eroa E100:n ole kuin kamera.

Niin olisin kyllä huolinut tuon CF62:nkin mutta tällä kertaa näin päin.

11. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Täysin samaa mieltä ;)

Itse molemmat omistaneena (ja Samsungin yhä omistavana) sanoisin että Samsung on onnistunut perussimpukka ja Siemens on kyhäelmä ...

Ei tarvitse kun pistää simmit molempiin ja kokeilla 5 min sitten voikin antaa sen siemensin takaisin kauppiaalle ja ostaa Samsungin .

Itse arvostan puhelimessa hyvää ja melko voimakasta kuulokeääntä ja juuri tässä sampassa on sellainen . Siemenssissä ääni oli mielestäni todella hintelä .Samoin siemenssin näyttö +muisti+valikot ja yleinen laadukkuus on vain varjo verrattuna samsungiin .

Edit: Onnittelut Han Sololle hyvästä valinnasta !

Jaa tämä viestiketju