1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung D500/E720/E730

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja rollercoast3r, 13/8/05.

1. rollercoast3r

Tykkäykset:
    0
    Joku noista puhelimista pitäisi ostaa mutta en oikein osaa päättää mikä.. Kaksi samppaa olen omistanut (x460, e700) ja ihan tyytyväinen molempiin olen ollut.Miinuksia mielestäni on ollut ettei värinähälytys soi samaan aikaan soittoäänen kanssa, ensin tulee värinä ja sitten vasta soittoääni alkaa soimaan.Akku kesto molemmissa puhelimissa ollut surkea, melkein joka yö puhelin latauksessa. Kaiutinpuhelu toiminto on molemmista puuttunut. T9-tekstinsyöttö aina oletuksena päällä kun alkaa kirjoittamaan viestiä.Myös se on typerää että puhelin näyttää sim-kortin ja puhelimen muistissa olevat yhteystiedot samaan aikaan.Sen takia poistin sim-kortilta numerot ja siirsin ne puhelimeen jonka jälkeen huomasin ettei niitä voi siirtää takaisin sim-kortille muutakuin yksitellen.Muita ongelmia ei ainakaan juuri nyt tule mieleen.Onkohan noissa D500,E720,E730 malleissa samat miinukset tallella/jotain muita idioottimaisuuksia tullut lisää?Itse en pahemmin ole noita testaillut ja sen takia on vaikea päättää minkä niistä ostais, hinta kuitenkin on kaikilla suhkot sama.

2. Nanika

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung SGH-E900, Saunalahti
    E730:n käyttäjänä valaisen hieman kyseisestä puhelimesta.
    - Edelleenkään tässä mallissa ei saa värinähälytystä ja soittoääntä yhtä aikaa
    - Minulla akku kestää vain pari päivää. Akun kapasiteetti mielestäni surkea
    - Kaiutinpuhelun mahdollisuus löytyy
    - T9-tekstinsyöttö minulla välillä päällä, välillä pois. En ymmärrä miksi se ei voi pysyä koko ajan päällä (itse kun sitä käytän)
    - Sim tai puhelimen oma muisti luettelossa käytössä. Jos kumpikin, se näyttää tosiaan edelleen numerot kahtena. Nyt minulla vain puhelimen muistissa numerot. Siirto simille yksitellen. Tiesti bt:n tai datakaapelin kautta ne saisi kerrallaan (?)
    Löytyyhän tosta puhelimesta paljon muutakin huonoa sekä hyvää. Kannattaa lukea käyttökokemuksiin kohdistuvat topicit.

Jaa tämä viestiketju