1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsun ja huolto

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja alconda, 16/1/05.

1. alconda

Tykkäykset:
    0
    Laitoin tuossa Samsungini huoltoon, kun akku oli niin kehno. Kauankohan huollossa suunnilleen menee? Onko kellään omakohtaista kokemusta?

2. -Tube-

Tykkäykset:
    0
    kestää kauan ainaki kaverilla kun oli just akusta huollossa :/

3. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ihan mielenkiinnosta, miten akun kehnous ilmeni? Ja miksi koko puhelin piti lähettää jos akku oli kehno?

4. alconda

Tykkäykset:
    0
    Ilmeni sillä, että akku kesti "parhaimmillaan" vaan vuorokauden kerrallaan ja taas piti ladata. Enkä edes käyttänyt tuolloin puhelinta paljoa. muutama tekstiviesti ja pari lyhyttä puhelua. Ja liike sanoi, että koko puhelin huoltoon, en sitten tiedä että miksi.

5. Morgue Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    7
    Akun huonouteen löytyy heti vastaus, jos on vähänkin ko. merkkiä käyttänyt. Vika on nimeltä Samsung.

Huonot akut, käsittämättömät ominaisuudet (sms, äänet jnejne).

6. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Millonkas olet sitten Samppaa viimeksi käyttänyt?
    Kyllä se akku sentään yli päivän pitää kestää, yleistät hieman liikaa..

7. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mutsin entinen T100 jonka juuri kaverilleni myin on yli 2v vanha ja yks ja sama akku ollut, kestää 3päivää edelleen.

joten aivan turha lähteä yleistämään

8. Balder

Tykkäykset:
    0
    Minkäs verran teillä yleensä on ollut Samsungeissa huollon tarvetta? Oma E100:seni on nyt noin puolivuotias, eikä pienintäkään vikaa ole ilmennyt. Nokialaisia olen jokaista tainnut käydä päivittämässä erinäisten tilttaamisten takia ensimmäisten 6 kk:n aikana. Vähintään buuttauksia tarvittiin, Samsung on päällä yötä päivää jatkuvasti.

Tälläkin foorumilla Nokian osastolla aika paljon on huolloista ja bugeista keskustelua, Sampoissa vähemmän. Johtuuko laadusta, tuurista vai markkinaosuudesta??? Vai onko mulla vaan ruusunpunaiset Samppa-lasit silmilläni?

9. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eipä oo mun käytös olleet t100,s300m,e700,x450,d500 viel olleet ainoatkaan huollos

10. Lari89

Tykkäykset:
    1
    mulla on ollu nyt puhelin 14 kuukautta käytössä, ja nyt sitten viimeviikolla alko näkyä näytössä pientä ongelmaa. Ilmeisesti joku kosketushäiriö siellä läpän kiinnityskohassa, kun vika kerran esiintyy molemmissa näytöissä ja kamerassa, ja vain sillon kun läppä on kokonaan auki.

11. Skopa Vieras

takuu+huolto

Frendillä on Samsungin puhelin jossa on Mustan Pörssin antama 2v takuu mutta kysymys johon itse en pystynyt vastaamaan on että voiko puhelimen viedä tavalliseen huoltoon vai myymälän kautta kun puhelimella on ikää pikkaisen päälle vuosi ainakin kuitin mukaan..kuulemma?

12. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Re: takuu+huolto

Mustan Porssin, koska valmistajan antama takuu ei ole voimassa.

13. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    '

Onkohan kyseessä mahdolisesti E700 ? Jos on niin koko näytön joutuu vaihtamaan ja siinä tapauksessa kannataa korjausta harkita koska näyttö on sampoissa tod. kallis osa.

14. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Mulla lähti tossa perjantaina P510 huoltoon, kun ei enää herännyt.
    Kun laittaa laturiin, valot palaa mutta mitään muuta ei tapahdu. Irti laturista kun on niin jos painaa punasta luuria eli käynnistysnappia niin valo välähtää aina kun nappia painaa. Eipä ruvennut lataamaan kummallakaan akulla eikä spelaamaan.. Nooh eipä tota oo tullu vähään aikaan käytettyäkään

Jaa tämä viestiketju