1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsun Galaxy 511 ja kuvakkeiden häviäminen

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja juluman, 29/12/10.

1. juluman

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään sattunut eteen tilannetta, jossa asennetun ohjelman (Opera, Angry birds ym.) kuvake häviää työpöydältä ja sovellukset-alueelta (en nyt tiedä, puhunko oikeilla termeillä)? Puhelin on Samsung Galaxy 551 (sillä qwerty-näppiksellä) ja Android-versio on 2.2. Onkohan tuo "ominaisuus" kaikissa Android 2.2-luureissa?

2. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Se on bugi 2.2 versiossa. Sovellukset, jotka on asennettu muistikortille, katoaa kuvake bootin yhteydessä. En kyllä tiedä tosta sovellukset alueesta mitään. Galaxy S:ssä se ainakin katoaa vain työpöydältä.

3. juluman

Tykkäykset:
    0
    Kiitos nopeasta vatauksesta :)
    Ongelmaan ei taida olla muuta korjausta, kun Android 2.3...

4. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Tai tuleva uudempi versio 2.2:sta tai 2.2.1:stä. Samsung on vaan itse sössinyt ton ongelman softaansa, eiköhän se korjata tulevissa versioissa.

5. villeyla

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin lainata vähän tätä ketjua ja kysellä, että onko 551 käyttäjillä ollut samankaltaisia ongelmia käytössä kuin minulla. Eli tuossa joulun aikoihin hommasin kyseisen puhelimen ja ehdin käyttämään n. 5 tuntia, jonka jälkeen laite sekosi eikä tunnistanut enää SIM-korttia ja käynnisti puhelinta n. 10 sek välein uudestaan ja uudestaan.

Ainakin muutamilla käyttäjillä on ollut samanlaisia ongelmia ja kiinnostaisikin tietää, että onko kyseessä ollut mahdollisesti laajakin ongelma? Vielä ei ainakaan huollosta tai Samsungilta kuulunut mitään.

6. juluman

Tykkäykset:
    0
    Itse hankin laitteen ennen joulua. Muutamia pikku juttuja on ollut harmeina, mutta muutoin on puhelin toiminut moitteetta. Lähinnä tällaisia harmeja olen huomannut:
    - sähköpostiohjelma ilmoittaa uusista viesteistä vaikka olen tietokoneella ne jo käynyt katsomassa/poistamassa
    - kuvakkeiden häviäminen, mikäli ohjelma on asennettu SD-kortille (ohjelman asentaminen puhelimeen ei hävitä kuvakkeita)
    - akku tyhjenee aika nopeasti, mikäli 3G-verkko on päällä (lienee aika yleinen ongelma myös muissa puhelimissa)

Kannattanee pyyhekumilla "gummata" akun ja SIM-kortin liitäntäpinnat (messinkiset) jotta mahdolliset hapettumat ja muut huonosta kontaktista johtuvat häiriöt poissuljetaan ongelmanaiheuttajista.

Jaa tämä viestiketju