1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samppalla bluetoothin kautta Internettiin

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja un1que, 31/10/05.

1. un1que

Tykkäykset:
    0
    Koitin etsiä foorumilta, että onko tämä mahdollista, mutta en löytänyt mitään juttua. Ainakin viimeisimmässä Tietokone-lehden 3G-puhelinvertailussa oli toimituksella ollut ylitsepääsemättömiä ongelmia suorittaa otsikon kuvaama tehtävä. Eli onko se ylipäänsä mahdollista, vai onko Tietokone-lehden toimitus avuton?
    Minua asia kiinnostaa lähinnä siksi, että olen harkinnut Samsungin ostoa ja tuo ominaisuus pitäisi kyllä toimia.

2. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Enpä tiiä mitä kaverit on yrittäny yhteyden saamiseks, ja kuinka paljon noilla vertailun Sampoilla (Z300 ja Z500) on eroa E720:een... mutta sillä oon ainakin saanu BT-yhteyden koneeseen. Ainakin yhteen Sampan ohjelmaan (muita en ehtiny kokeilla kun ei oo oma puhelin).

3. un1que

Tykkäykset:
    0
    Joo, onhan noita BT-yhteyksiä saatu puhelimen ja koneen välille, mutta saako tuota puhelinta toimimaan gprs-modeemina BT:n yli?

4. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Pitää kokeilla jos saan puhelimen käsiini sillon kun on bt-konekin lähistöllä...

Jaa tämä viestiketju