1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sama onglema (Samsung) Galaxy Minissä ja Lumiassa, vikä käyttäjässä?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja rrEll, 11/7/12.

1. rrEll

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 710
    Rekisteröidyin nyt sitten tänne tämän takia, toivottavasti joku osaisi auttaa.

Elikä sama ongelma ollut nyt Samsung Galaxy Minissä ja Nokian Lumia 710:ssa (olen opiskelija, siitä nämä valinnat). Puhelun ollessa "meneillään" en saa näyttöä heräämään. Esim. näiden valitse yksi kun haluat suomenkielistä palvelua.. käyttö on aika mahdotonta. En myöskään saa puhelua lopetettua, vaan puhelin palaa normaaliin puhelua edeltäneeseen tilaan, kun toisessa päässä puhelu katkaistaan. Ja olen siis kokeillut kaikkea, virtanappia, kameranappia, näytön tökkimistä... Miniin aina vaan päivittivät sitä ohjelmistoa, oli muistakin syistä huollossa.

Tuli nyt vaan mieleen, että vika voisi olla MINUSSA. Mitä mahdollisesti voisin tehdä väärin? Tähän mennessä mietin jo, että voiko olla että kosketusnäyttö menee sekaisin siitä, kun pidän puhelimen ihan poskea vasten, että pitäisikö se pitää vain korvalla vai mitä ihmettä...

2. rrEll

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 710
    Osaan sitten oikeasti myös kirjoittaa, mutta otsikkoa ei pääse enää muokkaamaan.

3. BorG Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    79
    Eli et saa näyttöä esille ja siitä painettua näppäimistö esille kun puhelu on päällä? Pitäisi onnistua ihan niin että nostat korvasta pois niin näyttö tulee päälle?

4. rrEll

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 710
    Juuri tuo ei onnistu. Eikä siis mitään tapahdu kun korvalta nostan puhelimen.