1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

sama numero autoon ja kännyyn?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja turre76, 2/8/04.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. turre76

Tykkäykset:
    0
    eli olisko tietoa onnistuuko jollain operaattorilla 2 sim korttia samalla numerolla?

2. dumm

Tykkäykset:
    0
    En usko, voi tulla ongelmia jos kumpikin kortti on verkossa yhtäaikaa, tai toinen korttihan ei tietääkseni kirjaudu verkkoon jos ensimmäinen on jo.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei tarjolla kotimaisilla operaattoreilla.

kk maksut ovat niin pieniä että tuskin sen takia tarvitaan (myös tupla korteista pyydetään hinta), ja soiton siirroilla voi hoitaa muut onglmat.

Aiheesta jossain vanha ketju.

P.S.
    Itse viesti kannattaa kirjoittaa niin että olettaa ettei lukija näe otsikkoa.

4. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miksi kaikki pitää tehdä niin vaikeasti, tuollaista tilannetta ei käytännössä tule koskaan (joo, tästäkin on puhuttu...)

5. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ihan hyvää tapaa jos kirjoittaa itse kysymyksen myös viestiin...

Eipä taida olla mahdollista että molemmat puhelimet soisivat samanaikaisesti. ongelma syntyy myös siinä jos toisella puhelimella puhutaan niin toinen puhelin pitäisi tällöin olla varattuna (vrt. lankapuhelin, toisella langalla ei voi soittaa kun puhelu on talossa, silloin kuuluu vain käynnissä oleva keskustelu) ja kun matkapuhelimissa ei ole ns. linjaa (lue: linjaa ei voi avata niinkuin langassa, jolloin kuuluu valintaääni) vaan puhelu on ensin soitettava jolloin linja aukeaa ja puhelu yhdistyy.

6. dumm

Tykkäykset:
    0
    Itse olen soveliaan kanssa samoilla linjoilla tuossa.
    On aika ärsyttävää lukea se itse asia sieltä otsikosta, kun sitä ei näy viestissä lainkaan, on toki hyvä että otsikko kertoo jo tekstistä mahdollisimman paljon, mutta sen ei ole tarkoitus tehdä siitä tekstistä pelkkää "lue otsikko" pätkää.

7. Mokamies

Tykkäykset:
    0
    Molemmat numerot saadaan soimaan samanaikaisesti esim. rinnakkaissoiton avulla.

8. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
  9. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Eikös täällä juuri ole päästy sanomasta, että nuo tinyurlit ja muut saa luvan jättää jonnekin muualle? Jatkossa pääsevät suoraan roskikseen.

Ketju muutenkin harhautunut aiheesta, joten lukkoa.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju