1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

?Salainen numero?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Jombe, 6/4/03.

1. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Niin maksaako jos laittaa salaisen numeron, ja vaihtuuko numero?

Jussi sanoi että se on ilmaista (ja niin myös minä uskon) ja minä olen kuullut että numero vaihtuu...
    Eli kertokaa nyt et vaihtuuko numero? En löytänyt mitään infoo enkä jaksanut soittaa aspaankaan... Helpointa on siis kirjottaa tänne. :)

2. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Ei vaihdu numero...

3. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuollainen oletus että numero vaihtuu voi kyllä olla monella koska jos hankitaan salainen numero niin yleensä vaihdetaan numero että päästään eroon jostain...

4. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Juu, eli mitä hyötyä sitä on muuttaa enää salaiseksi jos se on jo jollakulla epätoivotulla henkilöllä tiedossa...

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Maksaako mitään jos käyn maistraatissa laittamassa salaiseksi, numeron, auton rekkekarin ja osoitteen? Eli mistään ei mitään kukaan näkisi...

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Puhelin soitolla soitat maistraattiin ja AKEeen ja saat salauksen.Rekkarista näkyy rahoitusyhtiön nimi,jos olet osamaksulla ostanut auton.Sun nimeä ei näe.Ano maistraatista kirjallisesti turvakieltoa hyvine perusteluineen,niin saat täydellisen erittäin vahvan salauksen,että edes terveyskeskuksissa,verovirastosta pankeissa ei ole sun osoitetta,ennen kuin itse sen annat sinne.Turvakielto on viideksi vuodeksi,jonka jälkeen kahden vuoden jaksoissa tulee jatkoja.Yyveenä voin kertoa sulle kuviot,kun kokemusta on asiasta,ellei jo selvinnyt tässä.

Jaa tämä viestiketju