1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saksasta Nokia 6310, takuu suomessa?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Ankkafani, 20/7/02.

1. Ankkafani

Tykkäykset:
    0
    Olen kiinnostunut/aikomassa tilata Saksasta Nokia 6310:n, mutta onko takuu myös suomessa? Voiko huollossa päivittää suomalaisen kielipaketin/softan ilmaiseksi?

Lähetin Nokialla n. viikko sitten palautetta, mutta ei ole mitään kuulunut. Jos joku osaisi vastata. Kiitos !

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Softapäivitys on takuuaikana ilmasta, mutta kun kyseessä on ulkomailta ostettu puhelin johon tarvitaan suomen kieliset valikot niin se maksaa pikkusen, Nokialla on muistaakseni maailmanlaajuinen takuu, mutta kannattaa soittaa ja varmistaa Nokialta tai liikkeeltä josta olet puhelimen tilaamassa.

Siis itse olen saanut sellaisen käsityksen, että jos puhelin ostetaan ulkomailta ja siihen halutaan suomenkielinen softa, niin se maksaa (ellei itse sitä datanarulla päivitä netistähaetulla softalla kuten Siemensin puhelimissa on mahdollista)

3. Ankkafani

Tykkäykset:
    0
    AT, kun tilasit www.einfachpreiswer.de :stä Siemens S45:n, tuliko data-kaapeli mukana?

Samasta osoitteesta olisin Nokian tilaamassa, tai Siemens S45:n.

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    He laittoivat mulle luurini siitä uudesta erästä jossa ei datanaru enää ollut mukana. Kun asiaa kysyin meilinä ennen tilausta, niin he sanoivat että tulee tai ei tule, riippuu siitä erästä, nyt S45:n hinta on siellä tippunut 214eeroon juuri sen narun puuttumisen takia.

5. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Takuu toimii kaikissa euroopan unionin valtioissa, varma tieto (löytyy myös manuaalista)

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Näin on, ja samaisesta manuaalista löytyy muutkin maat missä takuu toimii. Nokialla ei ole yleistä mailmanlaajusita takuuta. Kielipaketin vaihto maksaa, jos eivät huollossa softapäivityksen yhteydessä vaihda kiitoksella.

Jaa tämä viestiketju